نوشیدن رسید در طول این بیماری همه گیر. آیا می دانید نشانه های اعتیاد باشد ؟

لوو نوار مدیر رستوران محبوب در Kansas City, Mo. و او اعتبار افزایش نوشیدن و شل تر مشروب قوانین در طول همه گیر

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399

لوو نوار مدیر رستوران محبوب در Kansas City, Mo. و او اعتبار افزایش نوشیدن و شل تر مشروب قوانین در طول همه گیر برای کسب و کار سریع. الکل نیز به نظر می رسید برای کمک به مشتریان خود را مقابله با تمام ترس و عدم اطمینان.

"نوشیدن قطعا یک راه مقابله با آن گفت:" لوو. "مردم نوشیدن مقدار زیادی بیشتر زمانی که آن اتفاق افتاد. من, خودم, آیا نوشیدن مقدار زیادی بیشتر است."

بسیاری از قوانین ایالتی به نظر می رسید به لغو یک شبه به عنوان stay-at-home سفارشات بودند به محل قرار داده و مصرف کنندگان در آغوش روند مانند مشروب تحویل مجازی مبارک ساعت و آنلاین مزه کردن شراب. منظقه کوکتل در 12 - و 16-هر اونس بطری های, ویژه, کمک, Waldo, تایلندی را برای آن از دست رفته درآمد حاصل از ناهار خوردن در مشتریان است.

خرده فروشی الکل افزایش فروش 55 درصد در سراسر کشور طی هفته سوم ماه مارس زمانی که بسیاری از اقامت در خانه سفارشات در محل قرار داده شد با توجه به نیلسن داده و فروش آنلاین سر به فلک کشید.

اگر شما از سن قانونی شما مصرف الکل بیشتر از حد معمول طول همه گیر?

با تشکر از شما برای رای دادن!

  • بله

    100%

  • هیچ

    0%

  • من نمی نوشند

    0%

بسیاری از این روند باقی مانده برای هفته ها. نیلسن همچنین اشاره می کند که فروش به الکل کمک به حفظ کسب و کار.

اما مصرف این الکل می تواند مشکل ساز برای افراد حتی کسانی که تا به حال مشکل با نوشیدن در گذشته است.

دکتر سارا جانسون مدیر پزشکی برجسته Recovery یک برنامه درمان اعتیاد بر اساس در لوئیزویل کنتاکی با مکان در غرب گفت که مجازی حوادث کنار همه گیر نزدیک به پایان دادن به نوشیدن اجتماعی.

"آن را به مقدار رفتن و ترکیب الکل به یک شام و یا صرف وقت با خانواده و یا دوستان" جانسون گفت. "بسیاری از مردم در حال نشستن صفحه اصلی نوشیدن در حال حاضر به تنهایی و تاریخی که مشاهده شده است که بیشتر در معرض خطر نوشیدن رفتار است."

وجود دارد برخی از هدف اقدامات مشکل ساز نوشیدن. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری تعریف می کند نوشیدن سنگین به 15 یا بیشتر نوشابه در هفته برای یک مرد یا هشت یا بیشتر برای یک زن.

اما جانسون گفت که مهم تر سرنخ آمده از تغییرات در رفتار است. او توضیح می دهد که برای برخی از مردم یک بیت اضافی نوشیدن در حال حاضر و پس از آن یک معامله بزرگ نیست.

"اگر آنها هنوز جلسه تمام زندگی خود را تعهدات و مانند آنها هنوز هم گرفتن و ساخت و زوم جلسات در زمان و آنها احساس نه چندان بد از نوشیدن که آنها نمی توانند انجام کارها و مراقبت از فرزندان خود و داشتن مشکلات زندگی و سپس آن را یک مشکل نیست" جانسون گفت. "آن زمانی که مردم شروع به مشکلات در مناطق دیگر از زندگی خود را, سپس آن را می تواند یک سیگنال که آنها در حال نوشیدن بیش از حد است و این یک مشکل است."

اما نشانه هایی وجود دارد که به سازمان دیده بان را برای او می گوید. آنها عبارتند از:

  • افزایش در میزان مصرف الکل
  • نگرانی های ابراز شده توسط خانواده یا دوستان
  • تغییر در الگوهای خواب و یا بیشتر و یا خواب کمتر از حد معمول
  • هر زمان که نوشیدن تداخل با زندگی روزمره

جانسون اشاره کرد که برای بسیاری از مردم زندگی می کنند و اقامت در خانه سفارشات و بدون خواسته های یک رفت و آمد روزانه و یا ناهار می تواند مشکل ساز باشد.

"روال و ساختار مهم هستند به طور کلی بهداشت روانی چون آنها کاهش استرس و عناصر ناشناخته و یا وقایع غیر منتظره در زندگی روزانه" جانسون گفت. "این می تواند ماشه افراد در ریکاوری برای برگرداندن به ناسالم مهارت های مقابله ای مانند نوشیدن."

جانسون توضیح داد که در حالی که برخی از مردم ممکن است مستعد به مشکل نوشیدن الکل و یا استفاده اختلال, این نیز می تواند در نتیجه از کسی محیط زیست است.

جانسون گفت که افرادی که قادر به متوقف کردن مشکل نوشیدن خود به خود باید به دنبال کمک. فدرال سوء مصرف مواد و بهداشت روان خدمات دولت اجرا می شود 24/7 خط تلفن (800-662-کمک) و وب سایت www.findtreatment.gov ارائه ارجاع برای درمان اعتیاد.

نظیر پشتیبانی آنلاین نیز در دسترس هستند. بسیاری از گروه الکلی های ناشناس را آغاز کرده اند به ارائه جلسات مجازی به عنوان نشانی از سکولار بازیابی گروه LifeRing. و برای افرادی که به دنبال غیر رسمی نظیر پشتیبانی از برنامه های مانند Loosid کمک به اتصال جوامع هوشیار مردم است.

دارل لوو در والدو تایلندی گفت که او نگران کرده در زمان مورد مردم آشامیدنی اما که او به طور کلی دیده می شود مشتریان از نوشیدن سنگین آنها انجام می دهند در اوایل بیماری همه گیر.

لوو و دیگران در کانزاس سیتی کسب و کار رستوران در حال هل دادن برای carryout کوکتل و دیگر کشورها ضعیف قوانین برای اقامت در محل حتی به عنوان رستوران ها به آرامی شروع به بازگشایی شده است.

"این خواهد شد در حالی که برای. آن را به تغییر مردم را عادت" لوو گفت. "مردم صرف عادت. مردم ناهار خوری عادت. بنابراین قطعا نیاز به نگه داشتن آن را انجام می دهند."

این داستان بخشی از یک همکاری که شامل KCUR, NPR و قیصر سلامت نیوز.

قیصر سلامت نیوز (KHN) یک طرح ملی سلامت و سیاست اخبار سرویس. این یک سرمقاله مستقل برنامه هنری بنیاد خانواده کایزر جواد که با وابسته نیست و Kaiser Permanente.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن