خواننده مشاهده: خط 3 برگزار شد تا برنامه های سیاسی

خط 3 جایگزینی پروژه چند میلیارد دلاری پروژه است که 100 ٪ تامین مالی خصوصی با پول است. این خط لوله خواهد بود س

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399

خط 3 جایگزینی پروژه چند میلیارد دلاری پروژه است که 100 ٪ تامین مالی خصوصی با پول است. این خط لوله خواهد بود ساخته شده است به طور انحصاری توسط اتحادیه کارگران با استفاده از جدیدترین تکنولوژی خط لوله شناخته شده برای انسان است.

نه تنها آن را هزاران شغل به مینه سوتا این اتفاق خواهد افتاد بدون مالیات دهندگان صرف یک سکه. این خط لوله جدید را جایگزین یکی که 50 به علاوه, پیر و منابع بسیاری از روغن های مورد استفاده در مینه سوتا پالایشگاه.

آنچه من نوشته شده است که همه واقعیت است. آن را نیز یک واقعیت است که بیش از پنج سال گذشته خط 3 پروژه جایگزینی آن تایید شده است چند بار در حال حاضر شده است بارها و بارها قرار داده و به logjams توسط دولت تنظیم کننده تلاش برای دلجویی از فعالان حزبی.

حتی اگر این پروژه بیشتر مورد مطالعه خط لوله پروژه در دولت سابقه و عبور از هر آزمون برنامه های سیاسی شده اند برگزاری آن را پس از یک روز. نه به ذکر است این برنامه های سیاسی شده اند سوختن از طریق مالیات ما دلار است.

این پروژه ارائه یک افزایش بسیار مورد نیاز برای اقتصاد ما در برخی از دوران هرج و مرج.

کشور ما نیاز به این پروژه ساده و ساده است. نفت در حال رفتن در هر نقطه بدون در نظر گرفتن آنچه که کارشناسان آب و هوا می گویند. پس چرا نمی خواهد ما چیزی ساخت که تحویل آن در امن ترین راه ممکن است ؟ چرا نمی خواهد ما هزاران شغل با درآمد بالا به مینه سوتا? چرا ما هر کاری لازم است برای حفظ مینه سوتا کسب و کار شناور و مردم کار ؟

از آن زمان به تصویب این پروژه و شروع ساخت و ساز. بدون تاخیر بیشتر.

Jed Holewa

Chisholm



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب