جلسه توجیهی روزانه: دانشمندان می گویند ICMR ادعا در Covid واکسن خطرناک; یکی دیگر از 'TN پلیس قربانی' می آید به جلو

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 8:52:23 am ژوئیه 04, 2020: نگاهی به اخب

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 8:52:23 am
top news today, top briefing news today, latest news today, india latest news, india china border news, galwan faceoff, donald trump, india coronavirus latest updates, indian express news today ژوئیه 04, 2020: نگاهی به اخبار امروز.

خواننده عزیز

داستان بزرگ

از شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) کشیده شده انتقاد برای تنظیم یک "در نزدیکی غیر ممکن است" جدول زمانی برای راه اندازی Covid واکسن. ICMR مدیر Balram Bhargava می خواهد 12 بیمارستان های انتخاب شده برای انجام آزمایش های بالینی از Covaxin نامزد واکسن طراحی و توسعه توسط بهارات زیست فناوری به منظور تسریع در روند به طوری که آن را آماده برای استفاده عمومی توسط اوت 15. شناخته شده virologist این حال به می گویند: "من از ترس جهانی جامعه علمی خواهد بود خنده ما برای این..."

از صفحه اول

تجهیزات برق آخرین ورود به لیست ممنوع چینی ها به عنوان اتحادیه وزیر R K Singh ترس ما سیستم های قدرت می تواند فلج اگر چین گیاهان "تروجان یا اسب تروا" در واردات است. هند واردات 71,000 تومان کرور روپیه ارزش تجهیزات برق از جمله 21,000 تومان کرور روپیه از کشور چین با توجه به سینگ.

در این زمینه نخست وزیر نارندرا بیانیه آمده است که "دوران توسعه طلبی است" در طول سرزده بازدید به لاداخما دفاع کارشناس به نظر می رسد در گزینه های در دسترس به هند برای بازگرداندن وضعیت موجود در حول و حوش خط کنترل واقعی (LAC) در منطقه است. از چهار گزینهاحتمال یک جنگ محدود به نظر می رسد "بسیار بعید" در حالی که تقویت نیروهای نظامی در موقعیت لاک و ادامه مذاکرات به نظر می رسد "به احتمال زیاد".

یکی از کسانی که chargesheeted در قتل زن 25 ساله در طول شورش در شمال شرقی دهلی نو در ماه فوریه تحت بازداشت از ماه مارس است Brijmohan شارما این mahamantri (دبیر) از BJP را Brahampuri مندل شده است و در ارتباط با حزب برای بیش از یک دهه. در حالی که chargesheet از او جاه طلبی های سیاسی گفت او محلی شناخته شده به عنوان 'Netaji آن اشاره می کند و نه هیچ حزب.

همه گیر

احمدآباد-بر اساس شرکت داروسازی Zydus Cadila انتظار برای تکمیل این دو فاز انسانی آزمایش های بالینی برای آن Covid-19 واکسن نامزد 'ZyCov-D', در سه ماه آینده با توجه به رئیس خود را. محاکمات آغاز خواهد شد در این ماه در بیش از 1000 بيمار در سراسر سایت های مختلف.

این JEE (اصلی) و ملی واجد شرایط بودن انزال در آزمون ورودی (NEET) شده اند با تاخیر بیشتر از یک ماه به دلیل دارد افزایش coronavirus موارد است. این JEE اصلی را در حال حاضر برگزار شد بیش از شش روز بین ماه های سپتامبر 1 و 6 سپتامبر. NEET به معنای به کارشناسی پزشکی, برنامه, برگزار خواهد شد در سپتامبر 13. JEE (پیشرفته) برگزار خواهد شد در سپتامبر 27.

به منظور کاهش فشار در بیمارستان ها در میان Covid سنبله در کارناتاکا دولت در روز جمعه تایید معرفی خانه انزواارائه خانه های بدون علامت بیماران باید یک اتاق برای جداسازی با متصل ، "تنها کسانی که بدون علامت و یا خفیف علامتی باید اجازه داده می شود در انزوا در خانه" با توجه به دستورالعملهای عملیاتی استاندارد منتشر شده توسط وزارت بهداشت و درمان.

فراتر از Covid-19

یکی دیگر از شکایت از اتهام شکنجه پلیس ظاهر شده در تامیل نادو از 32 سال است که در بیمارستان بستری نزدیک به یک ماه پس از او ادعا می کند او را مورد ضرب و شتم شد تا با آهن و میله های ترک او با شکستگی. در شکایت خود به دادگاه قربانی گفت: پلیس عمل کرده و در برابر او برای فیلم او تا به حال ارسال شده در برابر DMK MLA Anitha R Radhakrishnan در Facebook در ماه ژانویه.دو روز پس از اتحادیه وزارت امور خواسته نیروهای شبه نظامی خود را برای نمایش در استخدام از نما مردم به عنوان افسران در صفوف خود مرکزی ذخیره Police Force (CRPF) گفته است که آماده است به آن نیروی "سازگار" به نیروهای جدید.

و در نهایت

گوشت گوسفند بریانی, Hyderabadi مرغ بریانی و طیف وسیعی از کباب. زمانی که مقامات ارشد بیهار را Banka دولت های منطقه در ماه گذشته ملاقات گروهی از مهاجران ماهر بود که به دولت بازگشت از Telangana, آنها تا به حال یک سورپرایز شیرین و لذت بخش — و بسیاری دیگری خدمت به آنها. چگونه طرح دولت برای تعامل با این استعداد استثنایی است که آنها تا به حال کشف شده ؟ ؟ ؟

🎥 را ممنوع چینی کسب و کار کمک به هند در دستیابی به اعتماد به نفس? سازمان دیده بان این بحث در اینجا.

تا فردا

للا پراساد و لیو چن Chuen

📬 شما می توانید در حال حاضر مشترک شدن در تمام هند اکسپرس خبرنامه اینجا: indianexpress.com/newsletters

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن