'قانون گرفته است البته آن: MP صفحه اصلی وزیر در Vikas Dubey قتل

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | به روز شده: ژوئیه 10 سال 2020 6:41:00 pm Madhya Pradesh صفحه

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | به روز شده: ژوئیه 10 سال 2020 6:41:00 pm
Madhya Pradesh صفحه اصلی وزیر Narottam Mishra. (منبع: ANI)

حاکم کردن نیاز به یک CBI پروب به کشتن گانگستر Vikas Dubey بود که نخست متهم در کانپور در ضربات پنالتی در هفته گذشته, Madhya Pradesh صفحه اصلی وزیر Narottam Mishra جمعه گفت:"kanoon ne apna kaam kiya hai (قانون گرفته است البته آن)".

"Afsos aur maatam کی بت سازمان ملل متحد لاگین ke liye hogi جو kal بولو راه کی jinda کیو pakad liya aur aaj kah راه او mar کیو دیا. کای راج dafan ho gaye (باید آن را یک ماده از پشیمانی و عزاداری برای کسانی که خواسته دیروز چرا او گرفتار شد زنده و در حال پرسیدن امروز چرا او کشته شد. بسیاری از اسرار به خاک سپرده شد)," ارشد گفت: با اشاره به سوالات مطرح شده توسط کنگره و احزاب دیگر بیش از حوادث منجر به Dubey بازداشت از Mahakal معبد در اوجائین در روز پنج شنبه و پس از آن مرگ پیش از آن در روز.

Mishra گفت: MP پلیس هم کار خود را با دستگیری و همراهی Dubey به مرز از کجا تا پلیس در زمان بازداشت خود را.

"کنگره دارای یک طرز فکر بازجویی نیروهای مسلح و پلیس" بی جی پی رهبر گفت: "دیروز آن را پرسید که آیا او زنده است و امروز سوال چرا او را کشته".

هدف سابق سانتی متر Digvijaya سینگ Mishra گفت: کنگره رهبر بود بدون هیچ گونه کار می کنند چرا که او نه دعوت به تظاهرات سیاسی و نه او حضور در آنها. سینگ بود در روز پنج شنبه ادعا کرد که Mishra بود پشت "صحنه تسلیم" از Dubey در اوجائین. مصرف در Samajwadi حزب رئیس Akhilesh Yadav, او گفت: Dubey متعلق به حزب او. "ما پوستر (برای اثبات ارتباط خود را). مادر او (Dubey است) همچنین گفت که او با SP" Mishra گفت.

تاریخچه-sheeter Dubey شده بود در اجرا پس از شب 2-3 ژوئیه هنگامی که هشت, Uttar Pradesh پلیس کشته شدند در یک botched حمله. او چیره توسط نگهبانان خصوصی آژانس امنیت در محل Mahakaleshwar معبد در روز پنج شنبه صبح. او سپس به ایستگاه پلیس که در آن هویت خود را تاسیس شد ایندور جمع Ashish سینگ گفت.

پیش از آن در روز Dubey شد پس از او به اتهام تلاش برای فرار از بازداشت پلیس در کانپور در اوایل صبح روز جمعه. Dubey بود که حمل پاداش تومان پنج لاخ بر روی سر خود دستگیر شد در اوجائین در مادها پرادش در روز پنج شنبه. یک پلیس از تیم بالا رفته بود به Madhya Pradesh به او را به Kanpur.

همچنین بخوانید: Vikas Dubey زندگی از جرم و جنایت پوشا 30 سال: 62 موارد از جمله 5 از قتل

دستیار سرپرست پلیس Kanpur Dr آنیل کومار گفت: یک تیم پلیس متشکل از مقامات از بالا ویژه نیروی کار (STF) و کانپور پلیس آوردن Dubey در حمل و نقل بازداشتگاه به Kanpur. در اطراف 7.00 هستم, این وسیله نقلیه که در آن Dubey شد سفر لغو شد و پس از آن ملاقات با یک تصادف در Sachendi منطقه Kanpur, او گفت:. بهره گیری از تصادف Dubey پلیس ادعا اقدام به فرار با یک سرویس تپانچه متعلق به یکی از افسران.

از دیدن پلیس تیم بستن در بر روی او Dubey گفته آتش گشودند. پلیس تلاش کردند تا Dubey تسلیم اما او خودداری کرد و دوباره در پلیس. دو افسر زخمی شدند در این حادثه به پلیس گفت:. در تلافی پلیس اخراج در Dubey, زخمی او. هر سه نفر مجروح شدند و با عجله به بیمارستان که در آن پزشکان اعلام Dubey مرده گفت: دکتر کومار.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن