عصبی منتظر Jerlin

زمانی که 16 ساله Jerlin Anika مسجل چهار مدال شامل یک طلا در جهان ناشنوا جوانان بدمینتون قهرمانی در تایوان در س

توسط NEWSMINERAL در 14 اردیبهشت 1399

زمانی که 16 ساله Jerlin Anika مسجل چهار مدال شامل یک طلا در جهان ناشنوا جوانان بدمینتون قهرمانی در تایوان در سال گذشته پدرش Jayaratchagan ریختن اشک شادی.

این زمان آن را تلخ و شیرین خود را به عنوان یکی از کوچک قادر به تمرین برای تابستان Deaflympics در کشور برزیل برگزار میشود در سال آینده.

"یک مدال برای کشور یک چالش است که من گرفته اند در دست من است. این چیزی است که بسیار مهم است برای او. ما کار کرده اند برای ساعت ها با هم در تلاش برای رسیدن به این رویا. اما COVID-19 خرد است امید ما," او گفت:.

تعیین پدر

اما Jayaratchagan مصمم است آن را به اتفاق می افتد. "من هنوز هم معتقدم همه چیز به حالت عادی بازگشت ، من می خواهم برای دیدن او فوق العاده شاتل در دادگاه دوباره," او اضافه شده است.

کلاس ده دانش آموز از Avvai شرکت GHSS در مادورای, اما مطمئن شوید که به برخی از حلقه های زنگ. "در آن طول می کشد زمان برای سفت بازیکن به اعتصاب فرم پس از یک استراحت. در دختر من در مورد آن را متوقف و حتی دیگر," او گفت:.

اما او معتقد است که مربی او T. Saravanan را به کار سحر و جادو خود را و Jerlin شده است صمیمانه پس از تمرینات تناسب اندام داده شده توسط سابق.

Jayaratchagan برنامه ای برای ارسال Jerlin برای سه ماه آموزش به مالزی, اما که ممکن است رخ دهد با توجه به وضعیت فعلی. اما Jerlin ناراحت نیست.

پس از اختصاص تمام وقت و تلاش خود را به ورزش در طول سال او در حال حاضر می تواند در نهایت لذت بردن از وقت خود را با خانواده.

پس از همه, او در حال حاضر دیده می شود به مرحله بزرگ در سال 2017 Deaflympics. این انتظارات ممکن است در حال حاضر بالا رفته اما Jerlin بسیاری از فداکاری و خاموش دادگاه خواهد او را در جا خوب به عنوان او تعقیب ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن