چرا مقایسه من با Kohli و یا هر گونه دیگر هند بازیکن می پرسد Babar

پاکستان محدود اور کاپیتان Babar ازم خسته از خود را ثابت مقایسه با هند کاپیتان Virat Kohli و می گوید: او نه می

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399

پاکستان محدود اور کاپیتان Babar ازم خسته از خود را ثابت مقایسه با هند کاپیتان Virat Kohli و می گوید: او نه می تواند نسبت به نوابغ در خانه. Babar شش سال جوانتر به Kohli, یک راه طولانی برای رفتن در نزدیک شدن به Kohli را اعداد متناوب در سراسر فرمت های. هند کاپیتان 70 صدها نفر را به نام خود و به طور متوسط بیش از 50 در هر سه فرمت.

"من خواهد بود بیشتر خوشحال اگر شما نسبت به من می گویند جاوید Miandad محمد یوسف یا یونس خان. چرا مقایسه من به Kohli یا هر هندی بازیکن پرسید:" 25 ساله که در انگلستان با تیم ملی گفت: در یک آنلاین تعامل رسانه ها در روز پنج شنبه.

بابر به ثمر رساند تا 16 بین المللی, صدها نفر و به طور متوسط بیش از 50 در ODIs و T20s. در 26 آزمون های او به ثمر رساند تا 1850 اجرا می شود در 45.12.

او همچنین گفت که او نه هدف قرار دادن هر گونه زبان انگلیسی کاسه ساز برای سری بعدی در ماه است.

"من نمی بینم که کاسه است یا شهرت خود را. من فقط سعی می کنید به بازی هر توپ بر اساس شایستگی. انگلستان بدون شک بالا بولینگ حمله و آنها را به استفاده از بازی در خانه, اما این یک چالش است من می خواهم به نمره اجرا می شود در," او گفت:.

قبل از اینکه این پیراهن را برای خروج انگلستان پاکستان حلاجی مربی یونس خان گفت که pacer Joffra کماندار خواهد بود یک تعداد انگشت شماری برای پاکستان ضربه.

بابر گفت که او می خواهد سعی کنید به بازی هر انگلیسی کاسه بر اساس شایستگی اما اذعان کرد که پس از اجرا در استرالیا در سال گذشته او مشتاق به ترک خود رد پا در آمدن آزمون و T20 series در انگلستان است.

خاطر نشان کرد که برخی از سابق تست بازیکنان در حال حاضر نوشته شده پاکستان برای انگلستان سری بابر گفت: آنها حق نظر خود را.

"اما ما لازم نیست که بد تیم و در حال حاضر ما شده اند با بهره گیری از آموزش ما. آن را خوب است به عقب در این زمینه پس از یک مدت طولانی دراز کردن. من فکر می کنم ما باید این پرتاب به مشکل آنها مانند عباس Naseem شاهین و دیگران در حالی که ما باید برخی از تجربه ما در پنبه حلاجی شده خط به بالا."

بابر گفت: او را دوست دارم برای به دست آوردن یک سه قرن در یک مسابقه تست.

"هنگامی که شما نمره یک قرن شما به طور طبیعی می خواهید برای رفتن و تبدیل آن به دو یا سه قرن. این چیزی است که من می خواهم به انجام در طول تست سری."

"من می خواهم به بازی من بازی طبیعی اما من انتخاب عکس بستگی به شرایط و پرتاب کنند."

بابر نیز رد هر گونه مشکلات در پاکستان, اتاق پانسمان با توجه به حضور کاپیتان سابق سرفراز احمد, که اخراج شد سال گذشته است.

اما او گفت که پس از محمد رضوان شده بود بازی در تمام فرمت های پاکستان در سالهای اخیر او خواهد بود شروع حافظ در آزمون سری جلوتر از سرفراز.

"من فکر می کنم ما اول باید به Rizwan یک فرصتی مناسب و سرفراز وجود دارد،"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب