نوعی حیوان گورکن در امتداد جاده در Wrenshall

"من گفت:" من فقط نگاه کنید که؟" جانسون گفت. "و او می رود 'شما به معنای نوعی حیوان گورکن?'" البته هیچ کس دیگری

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399

"من گفت:" من فقط نگاه کنید که؟" جانسون گفت. "و او می رود 'شما به معنای نوعی حیوان گورکن?'"

البته هیچ کس دیگری معتقد بودند خانمها به حال دیده می شود نوعی حیوان گورکن برخی از 600 مایل در شمال مخلوق شمالی شناخته می برد. نوعی حیوان گورکن رویت شد به طور منظم با خانواده شوخی است.

اما در حال حاضر آنها ممکن است برخی از مؤمنان.

در روز سه شنبه ربکا پسر بني اسرائيل رفت و به دریافت ایمیل در پایان خود را در جلوی خانه در بزرگراه ایالتی 23 و سپس به تلفن همراه خود را. سریع است.

"او به من گفت که به صندوق پستی چرا که او فقط یک نوعی حیوان گورکن مرده" او گفت:.

در واقع این چیزی است که او در بر داشت یک حیوان نه اعتقاد قادر به زنده ماندن در هر نقطه از آن می شود بسیار سرد است. آن را به نظر می رسد مخلوق شده بود با یک ماشین تصادف. ربکا گفت: آن را در مورد اندازه خانواده dachshund.

چندین گونه از armadillos همه آنها به جز یکی از آنها زندگی می کنند در آمریکای جنوبی و مرکزی. نه-banded نوعی حیوان گورکن از محدوده آرژانتین به جنوب ایالات متحده با توجه به دانشگاه میشیگان حیوانات تنوع وب. مخلوق شده است به آرامی کار خود را راه شمالی از تگزاس گذشته 150 سال کمک کرد در بخشی از گرم شدن دمای اما آن هرگز شناخته شده وجود دارد در مینه سوتا است.

News Tribune graphic

اخبار تریبون گرافیک

مارتا Minchak, مینه سوتا, اداره منابع طبیعی و حیات وحش, زیست شناس در Duluth, گفت, این اولین بار نیست نوعی حیوان گورکن به نظر می رسد در Northland.

"زمانی که من در کارلشته (در شمال غربی ایالت مینه سوتا) سال پیش ما تا به حال مرده armadillos نشان می دهد وجود دارد در حال حاضر و پس از آن. آنها ترسیم شد به یونجه و دانه کامیون از جنوب غربی" Minchak گفت: با توجه به حیوانات گاهی اوقات ناخواسته hitchhike راه خود را به منطقه است.

"ما تا به حال یک گزارش چند سال پیش از یک گوزن قاطر در راه آهن ماشین پر از دانه است که از آن ساخته شده به برتر" او گفت:. "تقریبا هیچ شگفتی من دیگر اینجا."

آن را نیز ممکن است به Wrenshall نوعی حیوان گورکن شد, فرار حیوان خانگی یا یک شوخی پشت سر کسی که به تازگی بازدید جنوبی دولت — شاید یک شوخی با کسی که تا به حال شنیده جانسون قبلی نوعی حیوان گورکن داستان ؟

در سپتامبر 1998 مینه سوتا حفاظت افسر دریافت دو گزارش از مرده armadillos یافت در بزرگراه ها. یکی بود در ایالات متحده بزرگراه 169 در کوه آهن منطقه بود و دیگری در ایالات متحده بزرگراه 53 نزدیک به طبخ. افسر مشکوک وجود دارد ممکن است کسی چیدن ماشین-کشته armadillos در جنوب و رها کردن آنها را در Northland به عنوان یک شوخی است.

A Wrenshall family found a dead armadillo at the end of their driveway on Tuesday, but it's not the first time they've seen one in the area. (Submitted photo)

یک Wrenshall خانواده پیدا نوعی حیوان گورکن مرده در پایان از جلوی خانه خود در روز سه شنبه اما این نه اولین بار آنها را دیده ام یکی در این منطقه است. (ارسال عکس)

جانسون می گویند که آنها ممکن است Wrenshall نوعی حیوان گورکن پر مرتب کردن بر اساس سرپا نگه داشتن برای پنج سال خانواده شوخی است که در حال حاضر جدید ،

"ما در حال حاضر به یکی از صحبت ما taxidermist دوستان" ربکا گفت. "او گفت که او هرگز انجام نداده نوعی حیوان گورکن قبل از."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب