هیچ نمایشگاه: تخته, لغو نمایشگاه ایالتی مینه سوتا با توجه به کروناویروس

این ششمین بار در تاریخ است که این مراسم لغو شده است. و هیئت همراه با نمایشگاه مدیر کل در روز جمعه گفت: آنها را

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399

این ششمین بار در تاریخ است که این مراسم لغو شده است. و هیئت همراه با نمایشگاه مدیر کل در روز جمعه گفت: آنها رای به لغو و پس از آن مشخص شد هیچ راهی برای فاصله اجتماعی در این مراسم که به ارمغان می آورد صدها هزار نفر در هر روز.

"در حال حاضر زمان از سال زمانی که همه چیز نیاز به واقعا اگر ما در حال رفتن به یک نمایشگاه, اما ما می توانید ببینید که ما در حال خروج از باند و نمی توانید به خارج از زمین. وجود خواهد داشت هیچ دولتی عادلانه در این سال" مدیر کل چکش جری گفت. "بنابراین این یک تصمیم دشوار است. این تنها تصمیم. آن را درست انجام دهد."

خبر آمد که دولت روز جمعه گزارش داد 33 بیشتر Minnesotans درگذشت از coronavirus و عوارض ناشی از آن بالاترین یک روز کل گزارش به تاریخ و 813 بیشتر شد و بیمار با این بیماری است.

"بهترین چیزی که همه ما می توانید انجام دهید در حال حاضر است که به کمک بهبود و درمان است. در ضمن تیم خود را از دولت منصفانه جوانب کار سخت به آمده به عقب بزرگتر, بهتر و قوی تر و دقیق تر در '21," چکش در بیانیه ای گفت. "ما شما را سال آینده در مینه سوتا دریافت به عقب با هم."

صدها نفر از هزاران نفر تشکیل دولت fairgrounds هر یک از رویداد 12 روز به غذا خوردن جمع آوری و لذت بردن از جشن ها و جاذبه های. در سال گذشته بیش از 2 میلیون نفر با حضور در این نمایشگاه یک رکورد است.

این نمایشگاه لغو شده است پنج بار دیگر از زمان آغاز آن در سال 1859: در سال 1861 و 1862 به دلیل جنگ داخلی آمریکا -- داکوتای جنگ در سال 1893 با توجه به برنامه ریزی تضاد با جهان کلمبیایی در نمایشگاه شیکاگو در سال 1945 با توجه به محدودیت های مسافرتی در طول جنگ جهانی دوم و در سال 1946 به عنوان یک نتیجه از یک فلج اطفال بیماری همه گیر.

تصمیم بدستآمده غم و اندوه و نا امیدی و پذیرش از Minnesotans که ابراز واکنش های خود را در رسانه های اجتماعی به زودی پس از اعضای هیئت مدیره اعلام کرد تصمیم خود را.

"ما مشتاقانه منتظر به جشن 2021 نمایشگاه ایالتی مینه سوتا با عاجلانه موش و پنیر دلمه سفر کردن غول اسلاید و یک کنسرت در جایگاه یک بازدید از غرور و افتخار از مینه سوتا گروه راهپیمایی و ما اعتماد به نفس, Paul Bunyan تبر" دانشگاه مینه سوتا در انتخابات گفت: در انتشار اخبار. "ما متعهد به رسالت ما خدمت به Minnesotans در سراسر کشور ما هر روز است."

دولت ایالت Chris Eaton, D-بروکلین مرکز در توییتر گفت: Minnesotans ممکن است متاثر از این اخبار اما باید در نظر جاذبه بیماری همه گیر.

"لطفا این را به طور جدی. به ويژه در حال پر کردن و مردم از همه سنین در حال مرگ هستند" او گفت:.

دیگران گفته بودند نا امید در مورد اخبار به لغو این رویداد ماه قبل از آن مجموعه ای برای شروع.

"تعجب آور نیست. این همه بخشی از این برنامه به نگه داشتن مردم زندگی در ترس" مینه سوتا حزب جمهوری خواه صندلی جنیفر Carnahan در توییتر نوشت. "Gov Walz و عادلانه مدیره باید نگاه خود را با شرم زمانی که آنها را در آینه نگاه کنید. این عمل فقط با تخریب بسیاری از مردم در زندگی و کسب و کار."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب