مقررات منع رفت و آمد برداشته در بیلوارا پس از 55 روز اما "بدون تغییرات شدید'

نوشته شده توسط حمزه خان | جیپور | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 2:38:28 am مقامات در یک کنفر

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط حمزه خان | جیپور | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 2:38:28 am
coronavirus, covid-19, bhilwara, bhilwara model, bhilwara coronavirus lockdown, Curfew lifted in Bhilwara, Bhilwara coronavirus cases, covid-19 india news updates مقامات در یک کنفرانس ویدئویی با سانتی متر است. (اکسپرس عکس)

مقامات روز چهارشنبه لغو مقررات منع رفت و آمد اعمال شده در بیلوارا شهرستان 55 روز پس از آن تحمیل شد پس از شیوع رمان coronavirus موارد در یک بیمارستان خصوصی در منطقه.

مقررات منع رفت و آمد اعمال شد و پس از شش نفر از جمله سه پزشک و سه compounders در یک بیمارستان خصوصی در حال آزمایش مثبت برای SARS-CoV-2.

بیلوارا طبقه بندی شده به عنوان یک پرتقال منطقه تحت مرکز راهنمای مستند 3.0 در حال حاضر دارای سه فعال موارد است. به عنوان بسیاری از 14,281 نمونه آزمایش شده برای این ویروس تا کنون — سوم بالاترین در دولت پس از جیپور (41,677) و جوداپور (37,426).

در مجموع 43 نفر دارای آزمایش مثبت در منطقه است. از این 38 بهبود یافته اند — که 36 مرخص شده و دو فوت کرده اند.

در دستور خود را صادر شنبه شب منطقه جمع آوری راجندرا Bhatt گفت که او "راضی" می یابد و آن را "مناسب" را به عقب نشینی حکومت نظامی از بیلوارا محدوده شهر در حالی که prohibitory سفارشات تحت CrPC بخش 144 ادامه خواهد داد.

مقامات گفت: لغو مقررات منع رفت و آمد نمی خواهد معنی تغییرات شدید در این منطقه است.

"کلمه" منع " است که ما با استفاده از شده بود در یک روز به صورت روز حذف شده است اما بسیاری چیزهای دیگر خواهد بود. ما تا به حال با توجه به چهار ساعت استراحت بین 11 صبح تا 3 بعد از ظهر. در حال حاضر این آرامش خواهد بود بین 7 صبح تا 6 بعد از ظهر. و به هر حال وجود یک حکومت نظامی بین 7 بعد از ظهر تا 7 صبح در مستند 3.0" یک منطقه رسمی گفت: هند اکسپرس.

بات گفت: به عنوان یک منطقه نارنجی, تمام فعالیت های مجاز توسط مرکز و دولت در حال حاضر نیز مجاز در این منطقه است. سفارش خود را اعلام کرد این فعالیت ها اجازه داده خواهد شد تنها بین 7 صبح تا 6 بعد از ظهر.

که آمد به اثر از 5 بعد از ظهر روز چهارشنبه قبل بود یک ویدئو کنفرانس از وزیر Ashok Gehlot با مقامات همه مناطق پیش از آن در روز. پس Gehlot را جهت بیلوارا دولت منطقه برگزار شد جلسه با نمایندگان و نمایندگان از کسب و کارهای محلی. بیانیه ای از مقامات منطقه گفت که حکومت نظامی برداشته شد پس از رایزنی در گفت و نشست.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب