پنجاب تلفات میادین به سر مجموعه ای از مه 4: وزیر

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 3 مه سال 2020 6:45:18 pm آثار عمومی وزیر

توسط NEWSMINERAL در 14 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 3 مه سال 2020 6:45:18 pm
punjab news, punjab toll plaza, Public Works Minister Vijay Inder Singla, punjab coronavirus cases, india lockdown, indian express آثار عمومی وزیر Vijay Inder Singla Sv (Sv)

23 تلفات میدان عملیاتی تحت دولت پنجاب سر گرفته خواهد شد مجموعه ای از مارس 4, دولت, رئیس جمهور Vijay Inder singla sv (sv) در روز یکشنبه گفت:.

تلفات عملیات متوقف شد در تاریخ 27 مارس در نمایی از سراسر کشور مستند. تعلیق تمدید شد در آوریل 19 تا مارس 3, او گفت:.

Singla sv (sv) گفت که تلفات مقامات نیز به کارگردانی اطمینان اجتماعی فاصله, مایع, شستن مکرر دست با پوشیدن ماسک ، دستکش و سایر اقدامات پیشگیرانه در شرایط دستورالعمل صادر شده توسط اتحادیه و دولت برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

Singla sv (sv) گفت که اگر هر گونه عوارض پلازا می افتد در یک مهار منطقه عملیات خود باقی خواهد ماند و به طور موقت به حالت تعلیق تا مارس 17. او اضافه کرد که طبق تثبیت دستورالعمل اتحادیه وزارت امور خانه و پنجاب دولت تا به امروز هیچ دولتی تلفات پلازا می افتد در مهار منطقه.

Singla sv (sv) گفت که علاوه بر ارائه رایگان گذشت تا مارس 3, دولت تلفات پلازا مقامات همچنین ارائه لنگر (رایگان مواد غذایی پخته شده) به کامیونداران و رانندگان تامین اضطراری وسایل نقلیه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب