Vikas Dubey کشتار: "به عنوان یک دولت شما باید به رعایت قانون', SC می گوید تا دولت

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 1:29:04 pm به گفته پلیس Dubey شد د

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 1:29:04 pm
به گفته پلیس Dubey شد در حالی که در تلاش برای فرار پس از یک تصادف ماشین در جولای 10, یک روز پس از دستگیری او در Madhya Pradesh. (PTI)

دیوان عالی کشور روز دوشنبه در حالی که از شنیدن درخواست ارتباط با مرگ گانگستر Vikas Dubey و همکاران مشاهده شده است که در اوتار پرادش, دولت موظف به رعایت قانون در دولت است. "این است که وظیفه خود را," نیمکت رهبری CJI S A Bobde گفت. "ما وحشت زده در این واقعیت است که چنین فرد با قید وثیقه آزاد شد با وجود همه او انجام داده است. این روشن است شکست. ما نیاز به یک گزارش پاک کردن از تمام کسانی که سفارشات" آن بیشتر اضافه شده است.

در طول جلسه دادگاه همچنین گفت که آن را می فهمد که "تفاوت بزرگ" بین Vikas Dubey کشتن و حیدرآباد تجاوز به عنف-قتل روبرو می شوند و از دولت خواسته به در نظر گرفتن اضافه کردن یک قاضی دادگاه راس و یک افسر پلیس بازنشسته در تحقیق کمیته تنظیم توسط نیمکت برای بررسی این موضوع. وکیل عمومی Tushar مهتا, به نمایندگی از, Uttar Pradesh, دولت, توافق به دادگاه پیشنهاد.

دادگاه شنوایی دو دادخواست توسط وکیل Ghanashyam Upadhayay و Anoop Prakash Awasthi به دنبال دادگاه-نظارت پروب در قتل Dubey.

در آن اوایل جلسه دادگاه منصوب کمیته ای برای پرس و جو به قتل شبیه به آن را انجام داده بود در حیدرآباد تجاوز به عنف-قتل روبرو می شوند مورد. نیمکت با این حال اضافه کرد که آن را به قصد نظارت پروب به عنوان آن را و سپس آن را غیر ممکن است برای دادگاه به شنیدن تجدید نظر.

کردن پلیس, در ضمن به دادگاه گفت که Dubey کشتن نمی توان نامیده می شوند به عنوان "جعلی روبرو می شوند."

به گفته پلیس Dubey شد در حالی که در تلاش برای فرار پس از یک تصادف ماشین در جولای 10, یک روز پس از دستگیری او در Madhya Pradesh. او نخست متهم در قتل هشت تن از پرسنل پلیس که بخشی از این تیم است که تا به حال رفته به Bikru روستا در کانپور به دستگیری Dubey در تلاش برای پرونده قتل در جولای 2. این مورد باعث یک بحث سیاسی با رهبران اپوزیسیون ادعا بزرگتر طرح پشت Dubey کشته شدند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب