Uttarakhand مرز با چین: برای دومین خط دفاعی مرکز به نظر می رسد برای افزایش گردشگری در روستاهای مرزی

نوشته شده توسط Divya یک | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 31, 2020 2:34:42 am به تازگی Uttarakhan

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399
نوشته شده توسط Divya یک | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 31, 2020 2:34:42 am
uttarakhand china border, uttarakhand tourismm uttarakhand roads to china border, india china clash, india china galwan valley clash, به تازگی Uttarakhand وزیر Trivendra سینگ Rawat تا به حال یک جلسه با S Deswal به هند و تبت پلیس مرزی (ITBP) رئیس که در آن دومی مطرح شده مسائل مربوط به مهاجرت معکوس و جاده و تلفن همراه و قدرت اتصال و توسعه گردشگری در مناطق دور افتاده. (فایل)

در این زمینه از Galwan دره بست این مرکز در حال برنامه ریزی برای ساخت یک خط دوم دفاع در روستاهای هم مرز با چین توسط آرامش بخش گردشگری فعالیت های مربوط. منابع می گویند اولین قدم در این مسیر خواهد بود به برخی از قطعات از Gangotri منطقه در Uttarakhand از درون خط مجوز (ILP) سیستم.

Uttarakhand سهام 350 کیلومتر مرز با چین است. بسیاری از روستاهای مرزی دیدن ظاهری مهاجرت با توجه به کمبود فرصت های امرار معاش.

به تازگی Uttarakhand وزیر Trivendra سینگ Rawat تا به حال یک جلسه با S Deswal به هند و تبت پلیس مرزی (ITBP) رئیس که در آن دومی مطرح شده مسائل مربوط به مهاجرت معکوس و جاده و تلفن همراه و قدرت اتصال و توسعه گردشگری در مناطق دور افتاده.

پس از جلسه, Uttarakhand دولت اعلام کرد که مراحل بهبود زیرساخت های حیاتی ترویج گردشگری و شهرک های غیر نظامی در مناطق مرزی از دولت است.

صبح روز چهارشنبه اتحادیه وزیر گردشگری Prahlad پاتل و Uttarakhand وزیر گردشگری Satpal Maharaj تا به حال استادانه درست شده بحث و گفتگو در این موضوع در سابق که در آن مرکز است گفت: به توافق در اصل به دولت در برنامه عمل. رسمی منظور اثر را از وزارت خانه امور در دوره به دلیل.

پس از جلسه Maharaj گفت: هند اکسپرس "ما می خواهیم تا از مرز روستاها به امن که برای ما مطرح مفهوم قبیله ای گردشگری است. برای مثال ما می توانیم اسکی فعالیت در Niti منطقه دره در طول زمستان و این محل را تبدیل به مسکونی اگر مردم امرار معاش از طریق گردشگری است. که اطمینان از ایمنی و نظارت ما روستاهای مرزی و نیروهای نظامی را دریافت اضافی پشتیبانی می کند.

"در مرحله اول ما باز خواهد شد تا Mukhba, Bagholi و Harsil در Gangotri منطقه بنابراین شما می توانید ببینید و لذت بردن از تمام این مکان ها," او گفت:.

وزیر گفت که یک بار ILP سیستم برداشته شد دولت بخش گردشگری را تشویق خانه ها در روستاها به توسعه به عنوان خانواده های کانادایی که به طور مستقیم کمک به ایجاد اقتصاد است.

"بعد ما به دنبال دریافت مجوز برای کوتی و Byas روستاها در Pithoragarh منطقه" Maharaj گفت که بازدید کنندگان در روستاهای مرزی را به طعم و مزه غذاهای قبیله ای. "ما همچنین بحث و گفتگو با این وزارت خانه در مورد طراحی یک لیست از روستاهای دیگر که در آن آنها احساس نیاز برای افزایش نظارت," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب