Umesh بود و وحشت زده به کاسه به Dravid, Laxman

هند پرتاب کننده سریع Umesh Yadav, در روز یکشنبه نشان داد او وحشت زده شد زمانی که او به می دانم که او خواهد بو

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399

هند پرتاب کننده سریع Umesh Yadav, در روز یکشنبه نشان داد او وحشت زده شد زمانی که او به می دانم که او خواهد بود بولینگ برای پنبه حلاجی شده نوابغ Rahul Dravid و V. V. S. Laxman در داخلی مطابقت اولیه در حرفه خود.

Umesh به یاد می آورد Duleep جایزه 2008-09 مسابقه بین منطقه مرکزی و جنوبی منطقه که در آن او بود تا در برابر Dravid و Laxman.

"وقتی که من رفتم برای بازی Duleep جایزه مسابقه و تیم من خواهد بود در بازی برابر من خواهد بود بولینگ در برابر امثال (Rahul) Dravid و (VVS) Laxman... من وحشت زده شد" Umesh گفت: در Cricbuzz یوتیوب چت نشان می دهد تند زمین'.

در بازی Umesh بازی برای منطقه مرکزی را رد کرد Laxman برای 13 و Dravid هفت در نوبت اول و صعود پنج حلقه مسافت.

نامه از سردبیر


خواننده عزیز

ما شده اند نگه داشتن شما تا تاریخ را با اطلاعات در مورد تحولات در هند و جهان است که باید تحمل در سلامتی و تندرستی ما زندگی و معیشت در طول این زمان دشوار است. برای فعال کردن انتشار گسترده ای از اخبار است که در منافع عمومی ما افزایش تعداد مقالات است که می تواند به عنوان خوانده شده رایگان و تمدید دوره آزمایشی رایگان. ما باید یک درخواست برای کسانی که استطاعت به اشتراک: لطفا انجام دهید. همانطور که ما در مبارزه با دروغ و اطلاعات غلط و نگه داشتن apace با اتفاقات ما نیاز به ارتکاب بیشتر منابع به جمع آوری اخبار عملیات. ما وعده به ارائه کیفیت روزنامه نگاری است که باقی می ماند به دور از منافع سیاسی و تبلیغاتی.

پشتیبانی از کیفیت روزنامه نگاری


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن