ایالات متحده ورزشکاران کارلوس تماس در کمیته بین المللی المپیک برای پایان دادن به اعتراض به ممنوعیت

ایالات متحده ورزشکاران و 1968 مکزیک, بازی, آیکون جان کارلوس در روز شنبه به نام برای کمیته بین المللی المپیک به

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399

ایالات متحده ورزشکاران و 1968 مکزیک, بازی, آیکون جان کارلوس در روز شنبه به نام برای کمیته بین المللی المپیک به قراضه قوانین محرومیت ورزشکاران از اعتراض در المپیک است.

در نامه ای به کمیته بین المللی المپیک ایالات متحده المپیک و پارالمپیک کمیته ورزشکار شورا درخواست کرد که المپیک روسای لغو آن ضد اعتراض مقررات.

نامه فرستاده شد با همکاری سابق آمریکا قهرمان دو سرعت کارلوس بود که معروف بیرون از شهر مکزیک بازی در سال 1968 برای بالا بردن مشت خود را در مدال و سکو در قدرت ادای احترام همراه با هموطن Tommie Smith.

"ورزشکاران دیگر نمی خواهد سکوت" آمریکا ورزشکار شورای نوشت: در این نامه است.

"کمیته بین المللی المپیک و بین المللی پارالمپیک, کمیته نمی تواند ادامه مسیر از تنبیه و یا از بین بردن ورزشکاران که صحبت می کنند تا برای آنچه آنها باور دارند که در, به ویژه هنگامی که آن اعتقادات نمونه اهداف Olympism" نامه می خواند.

"به جای ورزش مدیران باید شروع مسئول وظیفه شفاف با همکاری ورزشکاران و ورزشکار گروه برای شکل دادن به آینده ورزشکار بیان در المپیک و پاراالمپیک است."

این موضوع از ورزشکار تظاهرات در المپیک تحت تمدید موشکافی زیر موج تظاهرات که فوران در سراسر ایالات متحده و در سراسر جهان پس از مرگ غیر مسلح سیاه جورج فلوید در حالی که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس در مه 25.

این USOPC شده بود مورد انتقاد قرار گرفت و پس از صدور کمیته انضباطی به تذکر به آمریکا چکش پرتاب کننده گوئن بری و شمشیرباز مسابقه Imboden که هر دو اعتراض بر روی سکو در طول سال گذشته Pan-American بازی در لیما به منظور جلب توجه به بی عدالتی اجتماعی.

بری که مطرح شده یک مشت گره کرده بر روی سکو و Imboden که زانو به پایین داده شد و یک سال تعلیقی توسط USOPC و هشدار داد که آنها می تواند تحریم های شدید اگر آنها انجام شده مشابه تظاهرات دوباره.

کمیته بین المللی المپیک قوانین هر بار "تظاهرات و یا سیاسی و مذهبی و یا نژادی, تبلیغات" در بازی.

در این هفته پس از تظاهرات بیش از جورج فلوید مرگ فوران این USOPC گفته است: "نقد و بررسی قوانین مربوط به ورزشکار تظاهرات گفته مقامات تا به حال "موفق به گوش دادن و تحمل نژادپرستی و نابرابری است."

کمیته بین المللی المپیک که در ماه ژانویه صادر شده یک به روز رسانی مجموعه ای از دستورالعمل های مربوط به ورزشکار فعالیت outlawing هر نوع تظاهرات در مدال و سکو یا زمینه بازی اشاره کرده آن ممکن است مایل به نرم کردن مواضع خود.

کمیته بین المللی المپیک است که بحث حمایت رهبری از ورزشکاران المپیک کمیسیون به در نظر گرفتن روش اجازه می دهد "وقار" را نشان می دهد حمایت از ضد نژادپرستی طرح.

اساسی حقوق بشر'

U. S. OPC ورزشکار شورا و کارلوس درخواست کرده بود لغو حکومت در برابر تظاهرات در طی یک کنفرانس تلفنی با کمیته بین المللی المپیک به ورزشکاران کمیسیون در روز پنج شنبه.

در آن نامه به کمیته بین المللی المپیک منتشر شد شنبه ایالات متحده المپیک گفت: آزادی بیان بود اساسی "حقوق بشر."

"المپیک و پارالمپیک جنبش به طور همزمان افتخارات ورزشکاران مانند جان کارلوس و Tommie Smith نمایش آنها در موزه ها و ستایش خود را به ارزشهای المپیک در حالی که منع زمان ورزشکاران از زیر در رد پاى خود را" در این نامه به عنوان خوانده شده.

"کارلوس و اسمیت در معرض خطر همه چیز را به ایستادگی برای حقوق بشر و آنچه آنها باور دارند و آنها همچنان برای الهام بخشیدن به نسل بعد از نسل به انجام همان. وقت آن است که برای المپیک و پارالمپیک جنبش به افتخار شجاعت خود را به جای محکوم کردن اقدامات خود را."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن