Prayagraj SSP آزمایش قرار داده و در لیست انتظار

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 6:22:02 am Satyarth Aniruddha Pank

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 6:22:02 am
Prayagraj SSP, Coronavirus cases, Covid positive, Lucknow news, Indian express news Satyarth Aniruddha Pankaj منتقل شد و همراه با 13 IPS افسران دوشنبه شب.

دقیقه پس از دریافت گزارش آزمون تایید او Covid-19 مثبت در شب دوشنبه Prayagraj سرپرست ارشد پلیس (SSP) Satyarth Aniruddha Pankaj منتقل شد و توسط اوتار پرادش دولت است.

یوگی Adityanath دولت اعلام کرده است که در آن Pankaj که بستری شده در یک بیمارستان در این شهرستان بعد از آن در شب خواهد بود و در نوشته های بعدی. او نگه داشته شده است در لیست انتظار در حالی که 13 نفر دیگر منتقل شده و با او همراه شد و با توجه به تکالیف جدید.

حذف Pankaj یک 2010-دسته IPS مامور شده بود که به این پست منصوب کرد در ماه اوت سال 2019 است باعث اختلاف شده است.

هفته گذشته پلیس منطقه دستگیر شده بود 11 نفر از جمله دو نفر از نامزدها که پاک 2019 اساسی دستیار معلمان استخدام آزمون. به گفته محققان متهم به حال وعده داده شده برای به دست آوردن برخی از نامزدها انتخاب شده در ازای پول است. این نامزدها نوشته بود امتحان در یک مرکز در Prayagraj.

فعال اجتماعی Dr Nutan Thakur به دنبال بازگشت خود ادعا که افسر حذف شده بود برای دستگیری یک باند گفته مسئول بی نظمی در آزمون استخدام برای 69,000 دستیار معلمان است.

انتشار Thakur پرسید که چرا این تحقیقات منتقل شد به ویژه نیروی کار با وجود Pankaj انجام کار بسیار عالی. او متهم کردن دولت به فساد و ناشایستگی.

در همین حال مقامات بهداشت گفت: SSP نمونه جمع آوری شد و پس از توپچی آزمایش مثبت برای Covid-19. "گزارش Aniruddha Pankaj نیز معلوم شد که مثبت بود و او امروز بستری در Prayagraj" گفت: منطقه افسر ارشد پزشکی GS Bajpai.

اواخر شنبه شب دولت دستور داده بود انتقال 14 IPS افسران. در میان آنها معاون بازرس کل/سرپرست ارشد پلیس از کنپور ناگار Anant Dev ساخته شده است معاون بازرس کل ویژه نیروی کار, Lucknow.

Dinesh Kumar P ساخته شده جدید سرپرست ارشد پلیس از کنپور نگر. او تا به حال نوشته شده را به عنوان سرپرست ارشد پلیس از سهرنپور.

S Channappa بود که سرپرست پلیس از شهجهنپور ساخته شده جدید سرپرست ارشد پلیس از سهرنپور آن گفت.

S نند جدید سرپرست پلیس از شهجهنپور در حالی که R P Singh جدید سرپرست پلیس از سیتپور.

L R کومار که نوشته شده بود به عنوان معاون بازرس کل/سرپرست ارشد پلیس از سیتپور ساخته شده جدید حفاری هوشیاری بیانیه ای گفت:.

Vikrant ویر که نوشته شده بود به عنوان سرپرست پلیس از یوننو شده است ارسال شده به ہاتھرس در همان ظرفیت است. Gaurav Banswal جدید SP جرم و جنایت در DGP ستاد.

Abhishek Dixit, SP پیلیبهیت جدید SSP از Prayagraj. روهان P Kanai ساخته شده جدید SP از یوننو در حالی که Prakash جدید SP از پیلیبهیت.

Ajay Kumar Singh جدید SP از Baghpat بیانیه ای گفت:.

Pratap Gopendra Yadav که نوشته شده بود به عنوان SP Baghpat شده است منتقل DGP ستاد در لکنو یک بیانیه صادر شده توسط دولت گفت.

با PTI ورودی

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب