در طول 'قفل', باران کمک می کند تا نگه داشتن آلودگی هوا در چک در برخی از شهرها: مطالعه

نوشته شده توسط Anuradha Mascarenhas | پونا | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 7:32:47 pm کیفیت هوا

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399
نوشته شده توسط Anuradha Mascarenhas | پونا | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 7:32:47 pm
During 'unlocking', rain helps keep pollution levels in check in some cities: Study کیفیت هوا شاخص PM 2.5 همچنان به در 'خوب و رضایت بخش' دسته تا کنون و موسمی است که انتظار می رود برای حفظ این سطح است.

دو هفته به فاز اول 'قفل' در سراسر کشور مستند دانشمندان در سیستم کیفیت هوا پیش بینی و تحقیقات (صفر) را با اشاره به ادامه روند کاهش آلاينده سطح عمدتا ذرات معلق (PM) 10 PM 2.5.

"این دوره مشخص شده است چندین روز بارانی که کمک کرده است تا به دور ذرات آلاینده گفت:" دکتر Gufran پاسداران واقع پروژه مدیر SAFAR. با این حال او اشاره کرد که نشانه هایی از افزایش در سطح یکی دیگر از آلاینده دی اکسید نیتروژن که تا به حال بطور قابل توجهی کاهش یافته در طول مستند فاز.

بالاترین افزایش سطح دی اکسید نیتروژن در 'باز کردن 1' پیدا شد در بمبئی که در آن افزایش تقریبا 50 درصد است. "برای دیگر شهرستانها از جمله پونا افزایش حاشیه" گفت: Dr پاسداران واقع اضافه کرد که با وجود افزایش سطح آلاينده به خوبی در داخل محدوده مجاز.

کیفیت هوا شاخص PM 2.5 همچنان به در 'خوب و رضایت بخش' دسته تا کنون و موسمی است که انتظار می رود برای حفظ این سطح است.

دی اکسید نیتروژن (منتشر شده در ترافیک تولید گازهای گلخانه ای) (PM 2.5 (جوی ذرات که دارای قطر کمتر از 2.5 میکرومتر) و PM 10 (جوی ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرومتر) در میان برخی از آلاینده های عمده ای است که هنگامی که در معرض یک دوره طولانی از زمان می تواند باعث اختلالات تنفسی.

سفر دانشمندان که نظارت آلاينده سطح در طول سه مستند دوره در پونا و دیگر شهرهای بزرگ هند, بود و در مقایسه آن با سطح ثبت شده در سال گذشته و کاهش قابل توجهی یافت.

سرخپوستان به شدت به حمایت از اقدامات برای محدود کردن آلودگی هوا: نظرسنجی

اکثر سرخپوستان حمایت قوانین سختگیرانه تر و اجرای قانون برای مقابله با آلودگی هوا پس از Covid-19 بحران — که منجر به کاهش آلودگی هوا با توجه به مستند — با توجه به یافته های یک درک عمومی نظرسنجی که منتشر شد توسط هوای پاک در صندوق (CAF) در ارتباط با بازار جهانی شرکت تحقیقاتی YouGov.

مطالعه آنلاین نمونه انتخاب شد از کشورها از جمله هند و انگلستان و لهستان و بلغارستان و نیجریه. نظرسنجی برای اولین بار برای مطرح کردن این سوال شهروندان در کشورهای مختلف مشخص شده است که حداقل 71 درصد از افراد مورد مطالعه بودند نگرانی در مورد آلودگی هوا به عنوان یک مسئله بهداشت عمومی و 76 درصد به عنوان یک مسئله زیست محیطی. در هند این اعداد بالاتر با 94 درصد پاسخ دهندگان اعتقاد داشتند که آلودگی هوا بر سلامت عمومی در حالی که 86 درصد نگران آن به عنوان یک مسئله بهداشت عمومی.

جدا از بیشتر هوای پاک مناطق در شهرستانها و بهبود حمل و نقل عمومی و خدمات این بررسی نشان داد پشتیبانی بزرگ برای purposing دوباره جاده ها در شهرستانها اجازه می دهد تا فضای بیشتری برای پیاده روی و یا دوچرخه سواری. یافته های منتشر شده در این گزارش "فضای تنفس" از هوای پاک صندوق بشردوستانه ابتکار برای مقابله با آلودگی هوا در سراسر جهان.

"به عنوان مستندات کاسته و اقتصاد دوباره مردم روشن است که آنها نمی خواهند به بازگشت به سمی هوا. که به سادگی جایگزین یک بحران بهداشتی با یکی دیگر گفت:" جین Burston مدیر اجرایی هوای پاک صندوق.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن