گیل "می ایستد نظر او" در برابر Sarwan, CPL تصمیم می گیرد به ماده

کینگستونMaverick ضربه کریس گیل گفت: "می ایستد نظر او" در برابر تیمی سابق Ramnaresh Sarwan اما اذعان کرد که اقد

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399

کینگستون

Maverick ضربه کریس گیل گفت: "می ایستد نظر او" در برابر تیمی سابق Ramnaresh Sarwan اما اذعان کرد که اقدامات او بودند آسیب رساندن به غرب هند کریکت باعث کارائیب لیگ برتر (CPL) برگزارکنندگان به این مسئله بحث برانگیز است.

The 40-year-old گیل بود که امضا شده توسط سنت لوسیا Zouks برای سال 2020 فصل CPL بود به نام Sarwan "بدتر از کوروناویروس" در یک فیلم پست متهم Guyanese توطئه خروج خود را از CPL لباس جامائیکا Tallawahs.

خودخوانده 'جهان, رئیس,' بستری در بیانیه صادر شده توسط CPL کمیته فنی (CTC) رئیس P. J. Patterson که توضیحات خود را Sarwan بود "آسیب کریکت هند غربی و به CPL مسابقات و نام تجاری آن".

"من ساخته شده این فیلم با یک هدف — برای توضیح به طرفداران در جامائیکا دلایل ... من دوم خروج از Tallawahs حق رای دادن. من بزرگترین آرزو برای پایان من CPL حرفه ای در جامائیکا ... با حق رای دادن است که من قبلا منجر به دو CPL عناوین" گیل در بیانیه ای گفت:.

"تا آنجا که من خشم در درمان من ایستاده با نظرات من در آن فیلم. من کلمه از قلب است. داشتن گفت که ..., من در حال حاضر متوجه چه بخش از نظرات من ممکن است به عنوان در حال آسیب رساندن به mobile backup و CPL و نام تجاری خود را..."

او گفت که هرگز قصد خود را به آسیب T20 مسابقات "به عنوان بازی در CPL تضمین شده است فرصت را برای هفت سال گذشته برای بازی در مقابل طرفداران بزرگ از کارائیب".

"این یک امتیاز است که من واقعا قدردانی و هرگز گرفته شده برای اعطا. در حال حاضر چشم من ثابت بصورتی پایدار و محکم در فصل پیش رو و چالش های جدید است که برای سنت لوسیا Zouks حق رای خواهد آورد. من امیدوارم که برای دیدن شما وجود دارد."

CTC رئیس پترسون شدید گفت: تلاش هایی برای حل و فصل اتهامات به نفع mobile backup, CPL و گیل قبل از استقرار مستقل سه عضو دادگاه برای شنیدن این موضوع.

"این تلاش ها منجر به پذیرش توسط آقای گیل نیاز به صدور بیانیه. این بود که دریافت شده توسط CTC و مشترک با CPL و mobile backup به رضایت همه طرف. با توجه به اطمینان از آقای گیل به عمل در ایمان خوب این رو است که دیگر لازم به empanel دادگاه" این CTC رئیس گفت.

"این CTC CPL و mobile backup بنابراین در نظر گرفتن این موضوع بسته شده است."

گیل ادعا کرده است که Tallawahs دستیار مربی Sarwan بود پشت خود را فردی گری از سابق میانه-سفارش رودخانه می خواستم به کنترل از حق رای دادن.

گیل بازی های برگزار شده است 103 آزمون و 301 ODIs اما نه برای غرب هند پس از سال گذشته در جام جهانی. او خود را صرف تست حرفه ای در همان غرب هند سمت به عنوان همکار رودخانه Sarwan که بازنشسته و از وظیفه بین المللی در سال 2016.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب