براد Dokken ستون: مسئول بودن در خارج از منزل بسیار مهم است به عنوان متحده شروع به بازگشایی

برای کسانی از شما که آن را از دست رفته من توضیح داد که خدمه با آنها من به طور سنتی جمع آوری برای ماهیگیری بازک

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399

برای کسانی از شما که آن را از دست رفته من توضیح داد که خدمه با آنها من به طور سنتی جمع آوری برای ماهیگیری بازکن تصمیم به لغو این سال را به سفر. همگرا در دریاچه جنگل از بخش های مختلف منطقه و سطوح مختلف پتانسیل قرار گرفتن در معرض coronavirus – به نظر نمی رسد مانند یک چیز محتاطانه انجام داده اجتماعی فاصله دستورالعمل ها و توصیه ها به ماهی نزدیک به خانه و تنها با افرادی که در خانواده خود است.

هیچ بحث در میان خدمه ما در مورد این تصمیم آن شد که به اتفاق آراء.

من فکر نمی کنم که باعث می شود ما "گوسفند" از درک بسیاری از به نظر می رسد که متاسفانه در مورد افرادی که به دنبال توصیه های برای جلوگیری از به طور بالقوه پیمانکاری یا ندانسته گسترش coronavirus.

هر کسی که فکر می کند خطر نیست واقعی است که زندگی در جهان یک رویا است.

من دریافت یک ایمیل از یک خواننده که به نقل از یک آیه کتاب مقدس و به من گفت من باید رفتن به ماهیگیری با دوستان و عزیزان. ایمیل ندارد عرق تن و در حالی که من قدردانی خواننده ديدگاه من قصد دارم به خطا در کنار احتیاط تا زمانی که وجود دارد یک واکسن یا گسترده تست برنامه است که به من می گوید آن را امن به سر زندگی از راه من استفاده می شود به زندگی می کنند.

آن روز متاسفانه به نظر می رسد نور کم در انتهای یک تونل تاریک. که من به ارمغان می آورد به دیگر دیدگاه است که من فکر کردم ارزش های.

در اینجا برخی از آنچه که خواننده تا به حال به می گویند:

"من فقط می خواستم بگم با تشکر از شما برای موضع خود را در سفر به ماهی در روستایی در شمال مینه سوتا دریاچه ها. استان ها مانند روسو, Lake of the Woods, Beltrami, Koochiching و هوبارد هیچ یک به چند موارد تایید شده (که در حال حاضر پس از بهبود)."

این خواننده در ادامه به استناد به نگرانی در مورد سفر ماهیگیران تفننی گسترش این ویروس به مینه سوتا جوامع مانند Baudette بین المللی آبشار پارک رپیدز و الی.

نگرانی مشروع است اما تا بقای تفریحی ماهیگیری راهنماهای طعمه مغازه ها و دیگران که با تکیه بر پول ماهیگیران تفننی صرف در مناطق پر برکت با منابع مانند کسانی که فراوانند در شمال مینه سوتا است.

آن را روی حیله و تزویر تعادل; مردم نمی توانند اقامت cooped برای همیشه لطفا برای و آنها را به ادامه زندگی خود را فقط به حفظ برخی از صورت ظاهر از سلامت عقل. به عنوان متحده شروع بازگشایی و شل شدن محدودیت در حال حاضر بیش از همیشه آن را جوش پایین به مسئولیت شخصی است.

امن است. هوشمند باشد.

جدید عادی در حال ظهور است که برای داکوتای شمالی ماهیگیران تفننی با کلمه این هفته که بازی ها و ماهی های بخش لغو ممنوعیت مسابقات ماهیگیری بود که در اثر حوادث برنامه ریزی شده در آوریل و مه.

در گرند فرک محلی, گربه ماهی, راهنمای براد Durick که اجرا می شود Scheels مرز نبرد گربه ماهی مسابقات در Red River رو کلمه این هفته از هر دو داکوتای شمالی بازی ماهی و وزارت و وزارت منابع طبیعی مینه سوتا که این مسابقات تعیین شده برای ماه ژوئن 27-28 است خوب به آن بروید.

اما آن را نمی خواهد کاملا تواند کسب و کار به عنوان معمول است.

محدود کردن تماس نزدیک است و نیاز به مجوز و قبل از مسابقات, قوانین جلسه ثبت خواهد شد برای ماهیگیران تفننی برای تماشای آنلاین. وزن قابل فهم خواهد بود انجام شده بر روی آب و نه از یک مرحله در ساحل Durick گفت. مراسم اعطای جوایز خواهد بود بصورت زنده و بدون تماشاگر و تیم های برنده خود را دریافت کنید چک در پست الکترونیکی.

محدود به 50 نفر تیم Scheels مرزی مسابقات نبرد به ظرفیت پر ماه پیش. هیچ کدام از این تیم امضا کرد تا به ماهی مسابقات را لغو Durick می گوید و او را حتی تماس گرفتن از تیم هنوز هم مایل به وارد کنید.

Durick در روز پنج شنبه گفت که او می خواهم صحبت با چنگال کنوانسیون و بازدیدکنندگان دفتر و گفته بود آنها "هیجان زده" به یک رویداد اتفاق می افتد در شهر است.

"من بسیار هیجان زده هستم ما می تواند به جلو حرکت می کند به یک رویداد" او گفت:. "ماهیگیران تفننی در حال خارش به خارج و بازگشت به نوعی از حالت عادی است."

اطلاعات بیشتر: boundarybattle.com.

یکی دیگر خوش آمدید به نوبه خود از وقایع در خارج از منزل جهانی است که تابستان ورزشی رس نجومی در داکوتای شکار و آشیانه غرب از چنگال بزرگ.

لیگ برتر فصل می شود در جریان چهار شنبه, مارس 18 و همچنان برای 10 هفته گفت: Mike الگین صاحب داکوتای شکار و آشیانه است.

"ما را بدیهی است که از سال گذشته است که انتظار می رود, اما نه تا آنجا که من فکر کردم این بود که به" الگین گفت. "معمولا ما 35 تیم است. من فکر می کنم ما احتمالا 28 یا 29, بنابراین ما فقط پایین مانند شش تیم که خیلی خوب است. من فقط فکر کردم این امر می تواند راه بدتر است."

اغلب به عنوان "گلف با یک تفنگ ساچمهای" از آنجا که شرکت کنندگان به دنبال یک دوره به یک سری از تیر اندازی ایستگاه فقط به عنوان گلف بازان ورزشی رس ارائه می دهد یک گزینه امن اجتماعی فاصله در خارج از منزل.

"شما در حال خارج به طوری که شما به نوعی دور از یکدیگر" الگین گفت. "همه می رود در زمان های مختلف به هر حال پس هیچ کس واقعا کهنه است. حتی قبل از این همه اتفاق افتاده است, من می خواهم بگویم هر دو تیم بود و احتمالا 50 متری از یکدیگر است."

سازمان از چنگال بزرگ پارک منطقه از بانوان ورزشی رس برنامه در داکوتای شکار باشگاه در این هفته اعلام کرد که لغو این برنامه برای این سال به دلیل COVID-19 با این امید از سرگیری این برنامه در سال 2021.

وجود دارد یک دوره الگین گفت: زمانی که او مطمئن بود که اگر او می خواهم ارائه منظم ورزشی رس لیگ در این تابستان ،

"ما در هوا کاملا در حالی که به واقع حتی آن را انجام دهد در این سال ،" او گفت:. "من تا به حال بسیاری از تماس های از بورس گفت: ما مجبور به انجام آن فقط به آنها چیزی برای انجام.
"آنها نوع ساخته شده من باز است," او اضافه شده با یک خنده.

هر کسی که می خواهد برای پیوستن به یک تیم و یا به ورزشی رس امتحان کنید می توانید تماس بگیرید داکوتای شکار و آشیانه در (701) 775-2074.

"همیشه تیم به دنبال مردم" الگین گفت.

Dokken گزارش در خارج از منزل. او را در (701) 780-1148, (800) 477-6572 ext. 1148 و یا ارسال ایمیل به bdokken@gfherald.com.

Brad Dokken

براد Dokken



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن