ساعت مودی Mann Ki Baat: Coronavirus است که به عنوان کشنده به عنوان آن را در ابتدا

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 26 سال 2020 1:29:58 pm ساعت مودی نیز تحسین تلاش های

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 26 سال 2020 1:29:58 pm
Pm modi India Ideas Summit, modi india us ties, mike pompeo china, pm modi china standoff, Us investors summit, ساعت مودی نیز تحسین تلاش های گروه های مختلف در کشور از جمله Bihar, Jharkhand و شمال شرقی به ترویج محصولات محلی در طول COVID-19 بیماری همه گیر. (PTI عکس)

Covid-19 گسترش سریع تر و آن تهدید بالا است همیشه به عنوان نخست وزیر گفت. پرداختن به این کشور از طریق ماهانه خود را نشان می دهد رادیو Mann Ki Baat, او گفت: با پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله به ادامه. نخست وزیر افزود که زمانی که یکی احساس می کند خسته از پوشیدن ماسک و آنها باید فکر COVID رزمندگان و نمونه خود را تلاش.

"امروز COVID-19 بازیابی رای در کشور ما این است که بهتر از دیگران است. ما مرگ و میر بسیار کمتر از بسیاری از کشورهای دیگر. ما موفق به نجات جان lakhs از مردم اما این تهدید از coronavirus هنوز تمام نشده است. آن را به سرعت در حال گسترش بسیاری از مناطق ما باید هوشیار باشند" گفت: ساعت مودی.

صحبت کردن در مورد لاداخ و Kutch, PM مودی ستایش دو منطقه برای به کارگیری روش های نوین برای جلوگیری از گسترش آن.

"روستاها شده است تلاش های فوق العاده در برابر Covid-19," نارندرا نخست وزیر گفت: در حالی که روشن های مختلف اداری و نوآورانه تلاش های انجام شده در روستاها. "با یک رویکرد مثبت یک فاجعه را می توان تبدیل به فرصت" ساعت مودی اضافه شده است.

مودی همچنین تحسین تلاش های گروه های مختلف در کشور از جمله Bihar, Jharkhand و شمال شرقی به ترویج محصولات محلی در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

او گفت که در 15 آگوست روز استقلال خواهد بود جشن در میان Covid-19 محدودیت.

ساعت مودی همچنین ابراز همبستگی با تمام کسانی که تحت تاثیر سیل و بارش باران های سنگین در سراسر هند است. مرکز دولت و دولت های محلی دولت NDRF و اجتماعی سازمان در حال کار برای ارائه تمام کمک های ممکن را برای کسانی که تحت تاثیر او گفت:.

با این روز مصادف با کرگیل Vijay Diwas PM مودی به یاد می آورد valour از هند نیروهای مسلح در طول سال 1999 جنگ کارگیل. "21 سال پیش در این روز, ارتش ما برنده جنگ کارگیل. هند شد و پس از آن تلاش برای داشتن روابط صمیمی با پاکستان است اما گفت که این در طبیعت از ستمکاران به دشمنی با هر کسی بدون هیچ دلیل" گفت: ساعت مودی.

او همچنین به یاد می آورد افکار و اندیشه های مهاتما گاندی و سخنان وزیر سابق اتل بیهاری واجپایی در طول قلعه سرخ نشانی در سال 1999. این کشور رعایت 21st سالگرد پیروزی در جنگ کارگیل در روز یکشنبه.

صحبت کردن در مورد Rakshabandhan, که می افتد در تاریخ 3 اوت سال جاری PM مودی گفت که مردم ارتباط آن را به "صوتی و محلی" آن را به عنوان یک فرصت برای حمایت از کسب و کارهای محلی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن