کنگره رهبران به عمل به عنوان Rajya سبها سنجی در نزدیکی

نوشته شده توسط Gopal B Kateshiya , ترجمه Saiyed | Rajkot | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 2:26:59 pm

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399
نوشته شده توسط Gopal B Kateshiya , ترجمه Saiyed | Rajkot | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 2:26:59 pm
Congress leaders get into action as Rajya Sabha polls near کنگره MLAs و رهبران شرکت CLP رهبر جلسه پیش از Rajya سبها انتخابات پس از دو حزب MLAs داد استعفای خود را به گجرات مجمع سخنران در کنگره حزب ستاد در احمدآباد. (PTI)

به عنوان شمارش معکوس برای Rajya سبها انتخابات به چهار کرسی در گجرات آغاز می شود, کنگره MLAs شروع جلسه حزب کارگران در صندلی های خالی توسط خود MLAs که ترک نفع BJP.

این گروه از 19 کنگره MLAs و ارشد دیگر رهبران حزب بودند که کمپینگ در یک رفت و آمد مکرر در راجکوت شهر نقل مکان کرد و در روز چهارشنبه برگزار شد و یک جلسه با حزب کارگران و رهبران در گدهدا مونتاژ حوزه از جایی که حزب MLA Pravin Maru استعفا داد و سه ماه پیش.

این MLAs از Saurashtra و Kutch مناطق به رهبری ارشد کنگره رهبر Arjun Modhwadia و کنگره مقننه رهبر حزب Paresh Dhanani بررسی خارج از نیل در شهر رفت و آمد مکرر در راجکوت چهارشنبه و سوار به گدهدا شهر در بتد منطقه که در آن آنها در ملاقات با رهبران محلی حزب و کارگران در کریشنا خانه رعیتی از اواخر کنگره رهبر بهارات Chhaiya. Hardik پاتل در میان رهبران که با حضور در این نشست دو ساعته.

سابق CLP رهبر Modhw-adia نامیده می شوند این اعتراض گفت: "ما برگزار شد اعتراض Pravin Maru. این یک تظاهرات سکوت به عنوان ما نمی توانیم سازماندهی هر صورت با توجه به محدودیت های ناشی از رمان شیوع کروناویروس. ما نشست ما با رهبران محلی و حزب کارگران و ابراز همبستگی با آنها. ما در اين مقاله به آنها که رهبری حزب از دولت این است که در همان صفحه به عنوان آنها... نه یک فرد مجرد است که در حمایت از Maru در حال حاضر." Modhwadia نیز رئیس جمهور گجرات پرادش کنگره کمیته (GPCC) قبل از آن.

کنگره MLA Pravin Maru استعفا داد و به عنوان یک MLA در اوایل ماه مارس پس از Rajya سبها انتخابات در کشور اعلام شد. وی در بخشی از پنج کنگره MLAs که ترک به عنوان قانونگذاران در ماه مارس و پس از آن به حالت تعلیق از حزب.

در حالی که کنگره دارای سابقه ملی خود را سخنگوی Shakitsinh Gohil و سابق GPCC رئیس جمهور و وزیر اتحادیه Bharatsinh Solanki این BJP داده است بلیط به Abhay Bhardwaj, Ramila باره و Narhari امین. پس coronavirus شیوع این انتخابات به تعویق افتاد. اما در ژوئن 2, کمیسیون انتخابات اعلام کرد که رای گیری از چهار کرسی برگزار خواهد شد در ژوئن 19.

در ژوئن 3, کنگره MLAs Akshay پاتل و Jitu Chaudhary استعفا از حزب و به عنوان قانون گذاران نیز می باشد. آنها به دنبال Brijesh Merja کنگره MLA از موروی (گجرات) در روز جمعه. پس از سه استعفا در سه روز کنگره جمع آن MLAs از Saurashtra و کوچ به راجکوت رفت و آمد مکرر در تلاش برای نگه داشتن آن گله با هم حتی به عنوان حزب مخالف سرزنش حاکم بی جی پی برای مهندسی "defections" از آن MLAs.

"در روز پنج شنبه, ما باید به Dhari و اعتراض JV Kakadiya ما MLA که استعفا" Modhwadia گفت.

Kakadiya نیز استعفا داد و به عنوان MLA در ماه مارس با همسر خود Kokila وی از سوی مامورین که Bharatsinh Solanki وادار به حرکت می کند.

Maru روز چهارشنبه گفت که او تا به حمایت از مردم گدهدا و تکرار ادعا که حزب شد ترویج کسانی که مشغول به کار بودند در برابر حزب. "...مردم هنوز هم با من... تکرار می کنم که کنگره ترویج کسانی که در واقع کار علیه منافع حزب است. وجود مشکل جدی از نظم و انضباط در آن حزب. با شروع از دهلی نو به گجرات وجود دارد این است که هیچ کس به مسئولیت" گفت: Maru اضافه کرد که او تا به حال تصمیم گرفته نشده است در مورد پیوستن به BJP.

در ضمن 10 قبیله ای MLAs کنگره از مرکزی و جنوب گجرات خواهد کمپین در دو کرسی خالی از Kaprada در ولسد منطقه و دنگ. کنگره MLA از Vansda صندلی Anant پاتل نیز متهم به بی جی پی از تلاش برای جذب او را به نقص است.

با 65 MLAs چپ حزب است که از چهار آرا برای اطمینان از پیروزی هر دو از کاندیداهای خود را حتی به عنوان BJP است تلاش برای پیروزی هر سه از چهار کرسی خالی.

در روز سه شنبه شب در کنگره MLA Punaji Gamit (Vyara صندلی) سونیل Gamit, (نزار صندلی), آناند, Chaudhary (ماندوی صندلی), Anant چودری (Vansda صندلی) و PD Vasava (Nandol صندلی) همراه با سابق اتحادیه وزیر Dr Tushar Chaudhary و وزارت امور خارجه هسته عضو کمیته Gaurav Pandya, با حضور در دومی مزرعه خانه در Pardi taluka Valsad منطقه و ملاقات mediapersons.

Anant پاتل گفت: "چند روز پیش یک گروه از BJP رهبران آمد به خانه من و سعی در فریب من با کرور روپیه. آنها همچنین به من پیشنهاد آلو پست در BJP اما من آن را پایین. BJP شده است با استفاده از تمام ترفندها را به فریب کنگره MLAs برای پیروزی نامزدهای خود را. اما اگر ما متحد ما می تواند به آنها پاسخ مناسب. تمام پنج قبیله ای MLA اینجا آمده اند در خانه مزرعه به طوری که آنها می تواند به ماندن در اینجا بدون ترس."

روز چهارشنبه بعد از ظهر پنج قبیله ای کنگره MLAs از کرسی های مرکزی گجرات — Mohansinh Rathwa (Chhota Udaipur صندلی), Sukhram Rathwa (پالی جتپور صندلی), Bhavesh Kataria (Jhalod صندلی), Chandrikaben Baraiya (Garbada صندلی در Dahod) و Vajesingh Panada (Dahod صندلی) — وارد خانه مزرعه.

زبان به بیان Pandya گفت: "ما در حال نگه داشتن این MLAs امن در مزرعه ما خانه حفظ Covid-19 پروتکل به دلیل بی جی پی با استفاده از تمام تاکتیک برای فریب و ایجاد فشار بر آنها را پیش از Rajya سبها انتخابات است. اگر MLAs با هم ماندن هیچ کس جرأت به آنها تماس بگیرید. متحد ایستاده ایم, تقسیم سقوط می کنیم."

او افزود: "از صبح روز پنجشنبه ما شروع به مبارزه در دو کرسی خالی از Dangs و Kaprada. با توجه به استعفای Jitubhai Chaudhary و منگل Gavit حزب کارگران در هر دو این صندلی ها demotivated... این قبایل در هر دو این صندلی متعهد به کنگره حزب... آنها قطعا رای حزب به قدرت در هر دو کرسی در مجمع انتخابات."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن