Deve Gowda, Mallikarjun Kharge در میان چهار نامزد منتخب unopposed به Rajya سبها از کارناتاکا

نوشته شده توسط رالف الکس Arakal | بنگلور | به روز شده: 12 ژوئن 2020 8:18:18 pm بازگشت افسر M S Vish

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399
نوشته شده توسط رالف الکس Arakal | بنگلور | به روز شده: 12 ژوئن 2020 8:18:18 pm
Congress picks veteran Mallikarjun Kharge for RS polls in Karnataka بازگشت افسر M S Vishalakshi اعلام نتیجه یک هفته قبل از روز رای گیری برنامه ریزی شده توسط EC به عنوان تعدادی از معتبر نامزد نشده تجاوز کند جای خالی در Rajya سبها از دولت است.

هر چهار نامزد که نامزد بودند تایید شده توسط کمیسیون مستقل انتخابات انتخاب شدند و به اتفاق آرا به Rajya سبها از کارناتاکا در روز جمعه.

به تازگی انتخاب نمایندگان مجلس شامل نخست وزیر سابق و Janata Dal (سکولار) رئیس H D Deve Gowda کهنه کنگره رهبر Mallikarjun Kharge و حاکم Bharatiya Janata Party (BJP)'s نامزد Ashok Gasti و Iranna Kadadi.

بازگشت افسر M S Vishalakshi اعلام نتیجه یک هفته قبل از روز رای گیری برنامه ریزی شده توسط EC به عنوان تعدادی از معتبر نامزد نشده تجاوز کند جای خالی در Rajya سبها از دولت است.

هر دو Gowda و Kharge تا به حال با آن مواجه شکست در Lok سبها انتخابات برگزار شده در سال 2019 از تومکور و گلبرگه صندلی بود.

در حالی که این مطلب دوم برای Deve Gowda به مجلس می توان آن را به یاد می آورد که او نخست وزیر زمانی که او برای اولین بار در سال 1996.

Kharge که 77 سال سن تا به حال با آن روبرو اول خود را در انتخابات شکست سال گذشته در فعالیت های سیاسی خود را پوشا بیش از چهار دهه است.

در ضمن Iranna Kadadi (54) عضو غالب Lingayat جامعه از Belagavi و Ashok Gasti (55) یک عقب کلاس رهبر از Ballari منطقه در حال سابق ABVP کارگران که همراه شده است با بی جی پی برای بیش از سه دهه است. آنها در نظر گرفته می شود توصیه می شود توسط BJP ملی سازماندهی وزیر B L Santhosh حساب خود مردمی را تجربه کنند.

انتخابات شد و اعلام کرد برای پیدا کردن جایگزین برای Rajeev Gowda و B K Hariprasad (کنگره), Prabhakar Kore (BJP) و D Kupendra ردی (JDS) که مدت برنامه ریزی شده است تا پایان ژوئن 25.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب