Back-to-school فروش به آمار $102B به عنوان لپ تاپ, خرید افزایش, مطالعه می یابد

خانواده های ایالات متحده به احتمال زیاد به صرف یک رکورد $102 میلیارد دلار برای خرید در ماه اوت با لپ تاپ فروش

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399

خانواده های ایالات متحده به احتمال زیاد به صرف یک رکورد $102 میلیارد دلار برای خرید در ماه اوت با لپ تاپ فروش مجموعه به بوم به عنوان پدر و مادر پیش بینی COVID-19 همه گیر خواهد شد و حفظ حداقل برخی از کلاس های آنلاین, ایالات متحده آمریکا گروه تجارت گفت.

این نظرسنجی توسط فدراسیون ملی خرده فروشی محاسبه هزینه های کلی در یکی از خرده فروشان ایالات متحده آمریکا' مهم ترین دوره افزایش خواهد حدود 26 درصد نسبت به سال گذشته است.

کالج, هزینه های است که انتظار می رود مجموع $67.7 میلیارد دلار 54.5 میلیارد دلار در سال گذشته در حالی که در مدرسه ابتدایی کودکان و نوجوانان آن را به مجموع $33.9 میلیارد دلار 26.2 میلیارد دلار است.

در حالی که برخی از مدارس و کالج ها تصمیم گرفته اند برای بازگشایی کلاس های درس در سپتامبر 55 درصد از خریداران انتظار دارند دانش آموزان را به حداقل برخی از کلاس های خود را در صفحه اصلی این سقوط با تنها 26 درصد انتظار بیشتر یا همه کلاس به تدریس در فرد NRF گفت.

"هر اندازه گیری توسط این بی سابقه سال با قطعیت بزرگ از جمله چگونه دانش آموزان خود را دریافت کنید, آموزش, این, سقوط," NRF اجرایی متی Shay گفت.

"پدر و مادر ... که ارزش آموزش و پرورش و در حال مرور از عدم قطعیت و گمنام به طوری که دانش آموزان در حال آماده شده است."

از کسانی که انتظار کلاس در خانه, 72% گفت: آنها می خواهم به خرید کامپیوتر, مبلمان خانه یا دیگر لوازم مورد نیاز برای مطالعه از صفحه اصلی. یک سوم گفت: آنها می خواهم به خرید یک لپ تاپ و بیش از یک پنجم گفت کامپیوتر بلندگو و یا هدفون.

اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان گفت: این بیماری همه گیر را تغییر دهید که چگونه آنها در این سال حتی به عنوان فروشگاه های بازگشایی با 43 درصد گفت: آنها برنامه ریزی برای خرید آنلاین و نه در فرد.

پدر و مادر با کودکان در مدرسه ابتدایی از طریق مدرسه بالا گفت: آنها را به صرف طرح به طور متوسط $789.49 هر خانواده با شکوه سال گذشته $696.70. دانشجویان انتظار می رود به صرف به طور متوسط $1,059.20 در هر خانواده در مقایسه با سال گذشته $976.78.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن