مدرس دادگاه عالی کمک های مالی وثیقه به 31 Tablighi اعضا از خارج از کشور

نوشته شده توسط Arun Janardhanan | Chennai | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 2:12:31 am اعطای آنها

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399
نوشته شده توسط Arun Janardhanan | Chennai | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 2:12:31 am
Coronavirus, tablighi links, tablighi event, madras high court Tablighi members bail, Tablighi members bail plea, tablighi coronavirus spread, coronavirus cases اعطای آنها به قید وثیقه از مادورای نیمکت از دادگاه عالی اما خودداری از پرداختن به آنها را به عنوان Tablighis مشاهده است که از جمله "طبقه بندی می باید جدی مشکلات است." (عکس)

مدرس بالا دادگاه با توجه به قید وثیقه به 31 خارجی که دستگیر شده بودند برای شرکت در Tablighi Jamaat فعالیت در اتهام نقض ویزای خود هنجارها و از دولت خواست به منظور تسهیل در بازگشت خود را.

تامیل نادو پلیس آنها را دستگیر کردند از جمله اتباع اندونزی و اتیوپی در ماه آوریل برای درگیر شدن در موعظه مذهبی در چندین مساجد و روستاها در دولت به عنوان بخشی از یک کشور سرکوب کرد.

اعطای آنها به قید وثیقه از مادورای نیمکت از دادگاه عالی اما خودداری از پرداختن به آنها را به عنوان Tablighis مشاهده است که از جمله "طبقه بندی می باید جدی مشکلات است."

"Justicing به یک فردی ورزش. وجود دارد نمرات خارجی Tablighis که در حال حاضر در بازداشت است. آنها تگرگ از کشورهای مختلف است. برخی از آنها زنان هستند. کاملا چند از شهروندان ارشد هستند. آنها انسان عادی. آنها در حال حاضر در گیر بیگانه با محیط اطراف است. دادخواهان آمد اینجا رو با حس آرمان گرایی مذهبی. اما ماموریت خود را چپ چپ رفت. آنها در حال حاضر مشتاق به بازگشت به خانواده خود را. آنها در حال حاضر به فایل های فردی گواهی حسن اعتراف به این که آنها تا به حال نقض ویزا شرایط. آنها متعهد است که آنها نمی خواهد وارد هند برای ده سال آینده است. آنها را در ترتیبات خود را برای بازگشت با هماهنگی با مربوطه خود را در سفارتخانه ها و کنسولگری ها گفت:" دادگاه.

عدالت G R Swaminathan که مسلم آنها را با قرار وثیقه گفت: "Tablighi Jamaat آمده است تحت شدید و انتقادات خود بی پروا و غیر مسئولانه رفتار و درستی است.

"وجود دارد که اتهامات خود را خشکه مقدس و revivalist پروژه آماده کردن زمینه برای افراط گرایی اسلامی. البته این روایت شده است رقابت کاملا چند عمومی روشنفکران" گفت: با استناد به یک مقاله اخیر توسط Upendra Baxi با عنوان خروج داشت.

در مورد اعطای آنها به قید وثیقه دادگاه گفت: جرائم که دادخواهان گفته که باید متعهد شدند نه شبیه به آن دسته از جرائم که برای آن وجود دارد محدودیت در اعطای وثیقه.

"ادامه حبس از دادخواهان است که قصد ندارم به هر هدف خدمت می کنند. پس از دادخواهان خارجی هستند این امر بدیهی است که دشوار است برای آنها را به ترتیب محلی وجوهی. من مستقیم است که آنها باید منتشر شود خود به خود پیوند. این اوراق می توان به ارائه قضایی دادستانی از طریق ایمیل و قضایی دادستانی در حال هدایت به قبول همان و همچنین موضوع آزادی مناسب سفارشات" گفت: عدالت Swaminathan.

بیشتر با تشریح اهمیت اعطای آنها به قید وثیقه او گفت: حق ترک هر کشور را می توان استناد در زمان درگیری های مسلحانه و یا اضطراری است. "در حال حاضر همه گیر بار متفاوت هستند. دادخواهان خوشبختانه نه آزمایش مثبت است. این موقعیت ممکن است متفاوت باشد فردا. زندگی دادخواهان ممکن است در معرض خطر است. بار ممکن است نامشخص است اما حقوق باید خاص گفت:" منظور است.

دادگاه گفت: دولت باید به منظور تسهیل بازگشت. "به جای انجام این کار اگر پاسخ دهندگان اصرار بر بازداشت دادخواهان و پیگرد آنها آن را تنها می تواند مشخص می شود که غیر منطقی و ناعادلانه و غیر منصفانه" دادگاه گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن