عصر جدید برای کریکت انگلستان-غرب هند سری تست آغاز می شود

ورزش بین المللی در نهایت بازگشت به بریتانیا در روز چهارشنبه هنگامی که انگلستان نقش غرب هند در برای اولین بار د

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399

ورزش بین المللی در نهایت بازگشت به بریتانیا در روز چهارشنبه هنگامی که انگلستان نقش غرب هند در برای اولین بار در جهان کریکت آزمون مسابقه از آنجا شروع مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

واضح مسابقه صحنه در Ageas کاسه در ساوتهمپتون در مورد خیلی بیشتر از فقط کریکت.

هموار اجرای آزمون سری بازی های برگزار شده در سخت جدا شده در محیط شامل تکرار COVID-19 تست و اجتماعی فاصله می تواند ذخیره کردن طرح برای آینده مسابقات و تورهای در کریکت بلکه حوادث در ورزش های دیگر با هدف قرار دادن سر گیری.

"اگر شما یک چیز را اشتباه ممکن است این ضربه تمام شدن ورزش به عقب بر روی رادار' بیشتر به عقب" انگلستان شارژ در کاپیتان بن استوکس گفت: در شب خود از بازی در کنفرانس خبری.

استوکس و همچنین صحبت در مورد "مسئولیت بر روی شانه های ما" برای ارائه یک "عظیم مناسبت" برای بینندگان تلویزیون که بدون کریکت بین المللی به مدت چهار ماه.

"من می دانم که هر کس ولع مصرف شده است این از یک بازیکن, نقطه نظر," او گفت: "اما من فکر می کنم از یک تماشاگر و فن نقطه."

و پس از آن وجود دارد پیام انگلستان و غرب هند بازیکنان می خواهید برای ارسال در مورد برابری در ورزش و جامعه به طور کلی در پی سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.

یک پل آرم را بر روی یقه آزمون پیراهن پوشیده شده توسط بازیکنان از هر دو تیم وجود دارد و به یک "ژست" های ساخته شده توسط تیم قبل از بازی.

غرب هند بازیکنان گفت: این حرکت یک منبع انگیزه در این تور.

"نه تنها این است که یک دوره برای ما آماده شدن برای یک آزمون مسابقه" استوکس گفت: "این نیز بزرگ برای ما به آموزشی چت به عنوان یک تیم در اطراف این و آن شده است واقعا مفید برای بسیاری از اعضای ما.

"من احساس می کنم به عنوان یک تیم ما یک فرصت برای ارسال یک پیام قدرتمند و من واقعا هیجان زده به عنوان یک فرد و تیم واقعا هیجان زده است که ما قادر به بخشی از آن."

کریکت قدیمی ترین فرمت آغاز یک دوره جدید برای این ورزش است. یکی که در آن وجود دارد بدون تماشاگر در مسابقات, یکی از راه سیستم های داخل سالن برای حفظ فاصله دو هفته تست برای coronavirus و بازیکنان اجازه خروج از هتل خود را.

بازیکن از دو تیم را به مبهم تماس نزدیک با یکدیگر تنها در زمینه بازی.

بینندگان تلویزیون را انتخاب اضافه کردن یک به اصطلاح "خداوند hum" در پوشش, اما وجود خواهد داشت هیچ مصنوعی سر و صدای جمعیت در زمین و یا موسیقی بین اور حصول اطمینان از یک سکوت وهم آور هنگامی که بازی شروع می شود به جز برای انتخابی اطلاعیه ها بر روی سیستم آدرس عمومی در مورد چنین چیزهایی به عنوان نقاط عطف یا بولینگ تغییرات.

این صفحه نمایش بزرگ در اطراف محل را نشان می دهد کلید برجسته DRS و حامی پیام.

غرب هند تیم ملی بوده است در اینجا از ژوئن 9, به منظور که بازیکن می تواند اولین قرنطینه در منچستر را در اولدترافورد زمین و سپس تمرین وجود دارد در مستند شرایط. آنها تا به حال دو intra-تیم ملی مسابقات - انگلستان تا به حال تنها یک - قبل از سفر تیم ملی به ساوتهمپتون برای مطابقت با.

"ما در مورد نشان می دهد که مکان های دیگر می توانید شروع به قرار دادن همه چیز با هم" غرب هند مربی فیل سیمونز گفت. "انگلستان و ولز کریکت هیئت مدیره باید تقدیر را برای همه کار را آنها انجام داده اند برای دریافت این مجموعه بر روی جاده ها و بیایید ببینید که چه کشورهای دیگر را از آن."

سیمونز تا به حال به خود منزوی کردن در اتاق هتل خود را برای دوره پس از خروج از اردوگاه به حضور پدرش در مراسم تشییع جنازه هفته گذشته است.

انگلستان تجمع قطع شده است, بیش از حد, با کاپیتان جو ریشه داشتن به ترک اردوگاه در تولد دومین فرزند. او نمی خواهد از ویژگی های در برای اولین بار از سه آزمون معنی استوکس است که کاپیتانی خود درس برای اولین بار.

"من تا به حال مقدار توصیه اما شده است وجود دارد بسیاری از نظرات در پرواز در اطراف" استوکس گفت. "بهترین پیام است که من دریافت کرده بود زمانی که من کردم به عکس انجام می شود دیروز در جارچی. Rooty فقط ترک یک پیام در آویز که گفت: - آیا آن را راه خود را.'"

غرب هند است برنده یک سری تست در انگلستان از سال 1988 اما تیم دارنده Wisden جایزه پس از پیروزی 2-1 در کارائیب در سال گذشته است.

دیگر دو آزمون را در منچستر, شروع ماه جولای 16 و 24.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن