BCCI واکنش میزبانی همزمان سری

کریکت مانند هر چیز دیگری ممکن است پدیدار شود در یک نماد جدید در پست-همه گیر جهانی است. و کریکت هند — نقدی گاو

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399

کریکت مانند هر چیز دیگری ممکن است پدیدار شود در یک نماد جدید در پست-همه گیر جهانی است. و کریکت هند — نقدی گاو جهانی cricketing برادری — ممکن است اتخاذ ابتکاری اندازه گیری را برای زمان از دست رفته با ساخت سفید-توپ و قرمز-توپ جوخه بازی بازی های بین المللی به طور همزمان.

این صدا ممکن است اما بازی های متعدد بین المللی در همان روز است که در میان گزینه های مختلف در نظر گرفته شده برای "برای زمان از دست رفته".

"هیچ یک از ما می دانیم که ورزش به ویژه بین المللی کریکت سر گرفته خواهد شد. اما اگر ما برای حفاظت از منافع همه ذینفعان ما — از حامیان به تماشاگران — یکی از گزینه های است که برای انتخاب دو جوخه های و بازی یک سری تست و یک سری T20I به طور همزمان" یک هیئت مدیره از کنترل کریکت در هند (BCCI) گفت: با توجه به هندو.

اگر BCCI مجبور است به فشار چند بازی را به یک پنجره محدود به مراقبت از پخش و علاقه آن را به رشته دو تیم. طرفداران ممکن است در نتیجه تماشای یک آزمون در طول روز به دنبال یک T20I زیر نور افکن.

هندو می داند که BCCI سلسله مراتب به صدا کردن کارکنان مربیگری شده اند که با اعداد خرد به کار کردن امکان داشتن دو جوخه های رقابتی را در اختیار خود باید نیاز بوجود می آیند.

به عنوان مثال دوم

اگر این طرح به تصویب رسید و هند را تبدیل به دومین تیم بعد از استرالیا به بازی دو سری مختلف به طور همزمان.

در ماه فوریه سال 2017, یک روز پس از میزبانی سریلانکا در T20I در آدلاید بیضی (Feb. 22) استرالیا آغاز شد و چهار سری تست در هند در پونا. بدیهی است که در استرالیا به میدان فرستاد دو جوخه های مختلف در این سری چیزی که هند — و دیگران — ممکن است مجبور به انجام این کار در آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب