عمده مینه سوتا, آب و برق نمی تواند قطع مشتریان در طول همه گیر — اما آنهایی که محلی می

گرفته شده در زمان خاموش در اواخر سال 2019 به درمان از یک عمل جراحی برای برداشتن پوست اضافی در نتیجه زودتر جراح

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399

گرفته شده در زمان خاموش در اواخر سال 2019 به درمان از یک عمل جراحی برای برداشتن پوست اضافی در نتیجه زودتر جراحی بای پس معده او دیگر قادر به تحمل او را قبض گاز. هنگامی که زمین خوب ایجاد کرد مرکز عقب نشینی در بهار دره جایی که او به بازگشت به کار به عنوان یک خانه دار در ماه ژانویه گذاشته و او را به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس او پشت افتاد در آب و برق ،

در ماه جولای او بدهکار شهرستان بهار دره حدود 1500 دلار.

شهر علنا متعهد به خاموش اواخر پرداخت مشتریان قدرت در نور از همه گیر اقتصادی تلفات. در عین حال McElmury دریافت قطع توجه کنید در پست الکترونیکی به هر حال.

"این فقط من یا. من می دانم بسیار کمی از مردم که همان اعلامیه های من," او گفت: در یک مصاحبه تلفنی.

در نهایت این شهر روشن نیست McElmury را چراغ خاموش و نه آن را به خاموش کردن هر کس دیگری را اسپرینگ ولی آب و برق مدیر دفتر کریستن بک گفت. اما آن را ادامه خواهد داد پستی قطع استفاده نمي نماييد.

دیگر خدمات شهری شهرداری شده اند کمتر ملایم. در حالی که دولت تنظیم کننده هستند که نیاز به سرمایه گذار بزرگ متعلق به آب و برق مانند اکسل انرژی و مینه سوتا قدرت قطع است مشتریان خود را در طول همه گیر محلی آنهایی که تنها خواسته شده است نه به صورت داوطلبانه.

آن را دشوار است به می گویند که چگونه بسیاری از خانواده ها در مینه سوتا را به حال خود قدرت و یا گاز خاموش با توجه به عدم پرداخت پس از همه گیر آغاز شد. بر خلاف همتایان بزرگتر خود, مینه سوتا, آب و برق شهری و آب و برق و تعاونی — که در خدمت یک برآورد 994,000 مشتریان مسکونی در دولت با توجه به مینه سوتا شهرداری ها ابزار انجمن — تنظیم نیست و توسط دولت خدمات عمومی کمیسیون و در نتیجه کمتر متمرکز و گزارش مورد نیاز است.

بیش از 130 آب و برق شهری و تعاونی آیا پاسخ به یک راهپیمایی درخواست از PUC به قطع اواخر پرداخت مشتریان ارائه برنامه های پرداخت به مقدماتی مشتریان و بس شارژ هزینه های اواخر و در طول همه گیر با توجه به PUC براده. بعد از آن در ماه ژوئن PUC آن را اجباری برای سرمایه گذار متعلق به آب و برق به حفظ آن حمایت می سوتا مداوم زمان صلح اضطراری اعلام شده است در اثر.

تقریبا نیمی از 130 پاسخ دهندگان گفتند که ادامه حمایت برای طول زمان صلح و اورژانس نیز هست. اما حداقل یک دوجین از آنها نشانه های خود را در براده که آنها را گسترش آنها فقط تا تاریخ های خاص.

نزدیک به یک سوم در ضمن نه به طور خاص می گویند در براده چه مدت آنها را گسترش حمایت. بسیاری از براده با استفاده از boilerplate زبان که برخی از آنها حاوی هیچ اشاره ای به تاریخ و یا جدول زمانی.

سی مایلی شمال غربی شهر مینیاپولیس در شهرستان الک ریور شهری ابزار به تازگی و به طور خلاصه در قطع خدمات به چند تا از مشتریان خود را هر چند موقت شهرستان utility manager ترزا Slominski نمی تواند بلافاصله می گویند که چگونه بسیاری از. همه بودند در عقب افتادگی تا قبل از زمان صلح و اورژانس اعلام شد, او گفت:, و نه در پاسخ به تلاش های مکرر در تماس است.

او گفت: این شهرستان نمی خواهد قطع یک مشتری در مواجهه با مشکلات مالی مرتبط با این بیماری همه گیر.

"ما می تواند تأثیر هر کسی که در تلاش است تحت آن شرایط. ما باید افرادی که پرداخت نشده ما از زمستان" Slominski گفت.

دیگر محلی در سطح ابزار مقامات مصاحبه برای این داستان گفت: همان چیزی که. خدمات قطع آنها می گویند در حال آخرین رفت و آمد مکرر گزینه ای برای خاموش مشتریان با توازن فوق العاده که در برخی موارد حتی ثبت نام برای برنامه بازپرداخت.

قطع خود اغلب مختصر آنها می گویند و خدمت بیشتر به عنوان یک راه برای به دست آوردن uncooperative مشتریان به پرداخت حداقل برخی از آنچه را به آنها مدیون است. در جنوب مرکزی شهرستان ویندوم که شهرداری سودمند به پایان رسید حمایت از مصرف کننده در ماه ژوئن در شهر مدیر استیو Nasby گفت: وجود دارد "یک فرایند طولانی قبل از ما تا به حال به قطع."

"و این است که اساسا اگر مشتری باعث می شود از هیچ تلاشی. که بدترین سناریو" او گفت:.

اما صرف نظر از این که آیا یک فرد مشکلات مالی ناشی از این بیماری همه گیر گفت: آنی Levenson-Falk, مدیر اجرایی, حمایت غیر انتفاعی شهروندان سودمند مدیره از مینه سوتادولت است که هنوز هم تحت اضطراری اعلام شده است. شهروندان هنوز در حال تشویق به ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است, او گفت:, و به تمرین های اجتماعی فاصله زمانی که جسارت خارج است.

برخی از Minnesotans ممکن است به بازگشت به محل کار او افزود: برای ترس از قرار گرفتن در معرض به COVID-19 یا به منظور مراقبت از خانواده است.

"بنابراین این بدان معناست که مردم باید قادر به غذا خوردن در خانه و به آب در حال اجرا و...آن را هنوز هم حتی مهم تر از تحت شرایط عادی است که مردم utility service," او گفت:.

از دست دادن قریب الوقوع اضافی $600 در فدرال مزایای بیکاری در ضمن تهدید به فشار بیشتر لایحه دهندگان. برنامه تجهیز اضافی $600 به پایان می رسد در این هفته و در کنگره هنوز به توافق برسند که آیا برای جایگزینی و یا کاهش آن.

کنگره داد و بیداد همچنان در میان یک کار ملال انگیز چشم انداز مینه سوتا است. هر چند دولت این کشور بطور تطبیقی فصلی نرخ بیکاری کاهش یافت و به 8.6 درصد در ماه ژوئن از یک رکورد 9/9 درصد در ماه مه آن را هنوز هم دو برابر است که از آنچه که مشاهده شد در ماه های منتهی به ماه مارس است.

شهرداری و آب و برق و تعاونی است که تنها اتهام به اندازه کافی برای شکستن حتی می تواند خود را در تلاش برای خرید قدرت اگر به اندازه کافی از مشتریان خود را نمی توانیم به پرداخت صورتحساب خود را. در جنوب شرقی مینه سوتا که در آن شهر از کالدونیای از سر گرفته شده است که توانایی به قطع ارتباط مشتریان, شهرستان, مدیر, آدم سوآن گفت: مخمصه هیچ پاسخ آسان.

"منتی را ایمن می گویند که ما فکر می کنیم که اضافی $600 به کمک نگه داشتن ابزار حساب های جاری است. ما پیش بینی است که به عنوان مزایای بیکاری اجرا هم در سطح فدرال و ایالتی است که ما به احتمال زیاد برای دیدن متخلف حساب افزایش," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن