تست چتر به در حال حاضر پوشش مهاجران کسانی که در بیمارستان با علائم

نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 5:08:54 am با 5,2

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 5:08:54 am
6th Covid death in Faridabad با 5,242 موارد جدید — بالاترین تک-بعد پرش تا کنون — و 157 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته کل تعداد در حال حاضر 96,169 موارد (3,029 مرگ و میر 36,823 بازیافت).

به عنوان مستند برطرف سراسر کشور و بیشتر کارگران مهاجر در بازگشت به خانه خود کشورهای شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) در دوشنبه تجدید نظر تست پروتکل شامل علامت "عودت و مهاجرین" در بیمارستان بستری بیماران و "خط مقدم کارگران".

با توجه به تجدید نظر در استراتژی "همه بیماران بستری که دچار lLl (مانند بیماری آنفلوانزا) نشانه ", "تمام علامتی ILI میان عودت و مهاجرین ظرف مدت 7 روز از بیماری" و علامت "خط مقدم کارگران درگیر در مهار و کاهش Covid-19" در حال حاضر خواهد شد تست شده است.

همچنین بدون علامت مستقیم و در معرض خطر تماس با یک مورد تایید شده در حال حاضر خواهد شد آزمایش یک بار بین پنجم و دهم بعد از آمدن در تماس با ما (قبلا آنها آزمایش یک بار بین پنجم و چهاردهم بعد).

با 5,242 موارد جدید — بالاترین تک-بعد پرش تا کنون — و 157 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته کل تعداد در حال حاضر 96,169 موارد (3,029 مرگ و میر 36,823 بازیافت).

صدور دستورالعمل های دقیق برای محل کار وزارت بهداشت و رفاه خانواده گفت: "اگر وجود دارد یک یا دو مورد گزارش ضد عفونی روش خواهد بود محدود به مکان/ مناطق بازدید شده توسط بیمار در گذشته 48 hrs. وجود دارد بدون نیاز به بستن کل ساختمان اداری/ توقف کار در مناطق دیگر از دفتر و محل کار می تواند از سر گرفت و پس از ضد عفونی طبق گذاشته پروتکل."

"اگر وجود دارد یک بزرگتر شیوع کل ساختمان را بسته به مدت 48 ساعت پس از کامل ضد عفونی. همه کارکنان را به کار از خانه تا ساختمان به اندازه کافی ضد عفونی و اعلام شده است مناسب برای دوباره اشغال" آن را گفت.

"در معرض خطر قرار گرفتن در معرض تماس با ما (کسانی که در تماس نزدیک) باید قرنطینه برای 14 روز. آنها به دنبال دستورالعمل های روی صفحه اصلی قرنطینه و تحت آزمایش هر ICMR پروتکل" وزارت گفت. "کم خطر قرار گرفتن در معرض تماس باید همچنان به کار و از نزدیک نظارت بر سلامت خود را برای بعد از 14 روز ،

در صورت وجود مورد مشکوک به کارفرمایان باید به اطلاع مقامات بهداشتی ارزیابی خواهد کرد که علائم و مورد تاریخچه تعيين آزمایش صفحه اصلی انزوا و یا اقدامات دیگر.

"اگر وجود دارد تعداد زیادی از مخاطبین از قبل از علامت/ بدون علامت مورد وجود دارد می تواند یک امکان یک خوشه در حال ظهور در محیط کار تنظیم. با توجه به این محیط نزدیک در محل کار تنظیمات این می تواند حتی از یک خوشه (>15 مورد) ،
با توجه به ICMR را زودتر پروتکل بدون علامت در معرض خطر تماس از موارد مثبت همه ساری (شدید عفونت های حاد تنفسی) بیماران علامت دار مردم در دسته های زیر – ILI بیماران در نقاط مهم و بزرگ مهاجرت مراکز; کسانی که در بازگشت از خارج از کشور; تماس با ما از موارد مثبت; بهداشت و درمان کارگران شد و در حال آزمایش است.

این ICMR مشخص است که "هیچ اضطراری روش (از جمله تحویل) باید با تاخیر برای عدم تست." اگر یک بیمار متناسب با معیارهای تست او تست می تواند انجام شود به طور همزمان با اورژانس روش.

گنجاندن همه "در بیمارستان بستری بیماران که دچار ILI نشانه ها" نشان می دهد نگرانی بیماران از ابتلا به بیماری در بیمارستان. و گنجاندن "عودت/مهاجران" صرف نظر از تاریخچه تماس و یا اینکه آیا آنها در حال سفر از یک کانون سیگنال نگرانی ممکن است جامعه انتقال است.

دولت اما می گوید که هیچ جامعه انتقال تا کنون.

"برخی از بیماران ممکن است دچار عفونت در بیمارستان, بنابراین ما در حال آزمایش برای آن است. همچنین در همان خط به عنوان تست مسافران بین المللی ما در حال آزمایش علامتی داخلی مسافران تنها با مهاجران" دکتر Manoj Murhekar مدیر ICMR-موسسه ملی اپیدمیولوژی (NIE) گفت.

در حالی که 23,02,792 نمونه آزمایش شده اند تا کنون مثبت رای باقی مانده است حدود 4% از آغاز ماه آوریل است. اما دولت متوقف شد و به تعدادی از افراد مورد آزمایش پس از مارس.

در شرایط مورد تعداد و هند در حال حاضر پیشی چین است. "از نظر موارد تایید شده در هر لاخ جمعیت هند تا کنون در مورد 7.1 موارد در هر لاخ جمعیت برابر حدود 60 نفر در هر لاخ جمعیت برای جهان به عنوان یک کل" وزارت بهداشت در بیانیه ای گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب