به ملی یا نه: 8 نامزدها منطقه را در زنجیره تامین

اما به لگد زدن به عقب و جلو بین دو 8th کنگره منطقه مخالفان, اخبار تریبون خطاب به نامزدها در هفته گذشته در مورد

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399

اما به لگد زدن به عقب و جلو بین دو 8th کنگره منطقه مخالفان, اخبار تریبون خطاب به نامزدها در هفته گذشته در مورد زنجیره تامین.

Stauber R-هرمانتاوون شده است مشغول در اطراف موضوع به تازگی با معرفی دو قطعه از قانون با هدف کاهش وابستگی به چین است.

یکی نیاز به آژانس های فدرال برای خرید مواد مخدر ساخته شده در ایالات متحده آمریکا; دیگر خواهد انگیزه تولید کنندگان که خرید در داخل کشور منابع, مواد معدنی استخراج شده در ایالات متحده آمریکا

دومی است که با هدف تبدیل پیشنهادی مس-نیکل معادن در محدوده آهن به یک واقعیت و سابق در پاسخ به کمبود مواجه می شوند در طول COVID-19 همه گیر که شامل کمبود تجهیزات حفاظت فردی — به خصوص در مراحل اولیه بیماری همه گیر.

A close-up of insulin, one of the key pharmaceuticals in the debate between U.S. Rep. Pete Stauber and challenger DFL challenger Quinn Nystrom. (Forum News Service photo)

نزدیک انسولین یکی از کلیدی داروسازی در بحث بین کنگره ایالات متحده پیت Stauber و چلنجر DFL چلنجر کوین Nystrom. (انجمن اخبار سرویس عکس)

Stauber را طرح جفت کردن با کاخ سفید و بلاغت و تلاش برای حذف زنجیره تامین از چین اما او توقف کوتاه که مایل به ملی تمام زنجیره تامین.

"اول ما می دانیم که ما یک بخشی از اقتصاد جهانی" Stauber گفت. "اما این همه گیر است در معرض کمبود ما در زنجیره تامین. ... اینها استراتژیک منافع ملی که دو صورتحساب مرجع."

در ضمن Nystrom گفت: طرح "دست خود را."

"من هرگز تا به حال کسی به من شکایت در مورد آنچه در کشور خود قرص آمدند و یا که در آن انسولین تولید شد," او گفت:. "اما من شنیده ام هزاران داستان از افرادی که نمی توانیم دارو را و در مورد چگونه آنها نیاز به انتخاب بین اسکناس و سهمیه بندی دارو. این نوع از قوانین ما نیاز به یک congressperson به پیشنهاد."

ملی دارویی زنجیره تامین با توجه به Stauber لایحه به آن معنا است که هر گونه مواد مخدر خریداری شده توسط دولت ایالات متحده — از جمله وزارتخانه های دفاع و امور جانبازان مدیکر و مدیکید — نیاز به منابع در کشور است.

"شما می توانید تصور کنید که اگر این کشور از چین تحمیل ممنوعیت صادرات این محصولات و یا اگر ما در یک درگیری مسلحانه با چین؟" Stauber گفت. "آن را نابود اقتصاد ما و آن را نابود سلامت مردم آمریکا."

Stauber اصرار او صحبت فرضی مورد مناقشه با چین حفظ کند که "صلح هدف است. صلح همیشه هدف است."

اما برای Nystrom, ملی داروسازی معنا ندارد زمانی که "آیا ملی سیستم مراقبت های بهداشتی," او گفت:.

"من یک حامی بزرگ از انجام آنچه ما می توانیم برای خرید در آمریکا" Nystrom اضافه شده است. "اما ما در حال حاضر عظیم کمبود دارو در کشور ما است."

Nystrom و Stauber مخالف در ایران به طور کلی. در حالی که Stauber توصیف آن "دست" در زنجیره تامین Nystrom عوامل آنها را به عنوان یک بازیکن "اما نه تنها بازیکن بزرگ" در سطح جهانی و بازار آزاد.

او معتقد است بیماران را تحمل فشار از ملی شدن صنعت داروسازی در بخشی از از دست دادن دسترسی به ارزان خارجی ساخته شده داروهای ژنریک. او نیز با صدای بلند فکر چگونه زنجیره تامین می تواند قطع نمی شود به عنوان کشور افزایش تولید خود را در سراسر خطوط چندین سال.

"ما می توانیم کمبود تقریبا بلافاصله," او گفت:.

"ما باید به خود متکی," Stauber اصرار داشت.

در موضوع معدن استقلال Stauber لایحه به عنوان یک خطر در زمین — که در خدمت به تست دموکرات تا چه حد او را به حمایت از کارگران معدن و دلجویی دموکراتیک-کشاورز-حزب کارگر را سازگار با محیط زیست آگاه حزبی.

"8 کنگره منطقه است که اکثر مواد معدنی غنی منطقه در کل کشور" Stauber گفت: "و ما می توانیم نقش مهمی در تامین امنیت ما مهم معدنی زنجیره تامین است."

Nystrom گفت: او همچنان به ارزیابی پروژه های پیشنهادی هر چند او در حال حاضر از آن ساخته شده شناخته شده او مخالف به پروژه هایی که به مخاطره می اندازد مرز آب قایق رانی منطقه بیابان.

"ما کارگران نیست ضد محیط زیست," او گفت: "و ما محیط زیست نیست anti-شغل است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن