دلوت به نظر می رسد برای حفاظت از هارتلی, پارک, افزایش وید/ویلر ورزشی مجتمع

این دلوت شورای شهر تصمیم خواهد گرفت آیا شنبه به جایزه $729,600 قرارداد جانسون Wilson سازنده Inc., که مناقصه با

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399

این دلوت شورای شهر تصمیم خواهد گرفت آیا شنبه به جایزه $729,600 قرارداد جانسون Wilson سازنده Inc., که مناقصه بالاترین پیشنهاد به صورت گسترده پروژه است که به بهبود ویلر ورزشی پیچیده و یک زن و شوهر از نزدیکی لیگ کوچک بیس بال الماس واقع در پشت ورزشگاه وید.

طرح فراخوان جدید نعل اسب چاله و نوسازی ورزشی دادگاه که جای بسکتبال, تنیس, bocce و pickleball. بهبود نیز خواهد بود ساخته شده برای ایجاد امکانات ورزشی و دستشویی در دسترس تر و سازگار با قانون آمریکایی های معلول. در بیس بال/سافت بال سمت پروژه را جایگزین پنج scoreboards نصب جدید dugouts بهبود زمینه های زهکشی و ارتقاء محوطه سازی. جدید شمشیربازی و نشانه ها می تواند به عنوان به خوبی.

پیشنهاد بودجه برای این پروژه خواهد آمد در قالب یک $250,000 تفریح در فضای باز کمک مالی از وزارت منابع طبیعی مینه سوتا با مانده از برگه پرداخت می شود با استفاده از درآمد حاصل از نیم درصد گردشگری مالیات اختصاص داده شده به طور انحصاری برای امکانات عمومی در, Duluth, سنت لوئیس رودخانه راهرو که حمایت از گردشگری و تفریح در فضای باز.

کسانی گردشگری درآمدهای مالیاتی را تا حد زیادی کاهش یافته و در صورت ادامه COVID-19 همه گیر اما دلوت در حال حاضر بودجه لازم برای این کار در دست گفت: جیم Filby ویلیامز مدیر شهر املاک پارک ها و کتابخانه بخش.

او توضیح داد که با مجوز از مینه سوتا, مقننه, Duluth, قرض گرفته شده 18 میلیون دلار در سال 2015 در برابر آینده درآمد از اختصاص نیم درصد مالیات.

"ما CFO عاقلانه مجموعه ای از بدهی, برنامه, برای نصف و نیمه مالیات بسیار محافظه کارانه با این نتیجه که ما انباشته بدهی خدمات رزرو" Filby ویلیامز گفت. در یک پنج شنبه شب دستور کار جلسه, جلسه گفت: نمایندگان که صندوق ذخیره کافی خواهد بود به سرویس بدهی برای 30 ماه حتی اگر توریست درآمد مالیاتی خشک به طور کامل.

هارتلی

برای اولین بار از دو مورد نیاز خوانش این شورا نیز طول خواهد کشید تا یک پیشنهاد فرمان را تغییر دهید که به طور رسمی اختصاص سه شهرداری قطعه زمین در هارتلی پارک به عنوان پارک. نشان داده شده بر روی همراه با نقشه های آنها شامل بسیاری که در این شهرستان خریداری شده از دلوت مدرسه منطقه در سال های اخیر; بسیاری B که اهدا شده توسط هارتلی طبیعت مرکز Corp.; و بسیاری C است که این شهر به دست آورد و در سال 1982 به عنوان بخشی از یک زمین-توافقنامه تجارت با خدمات مسکونی در شمال شرقی مینه سوتا, Inc.

"این سه خواص برای تمام مفاهیم و اهداف عملکردی بخش جدایی ناپذیر از هارتلی پارک و درک و استفاده می شود و لذت می برد توسط شهروندان ما به عنوان چنین گفت:" Filby ویلیامز. "در برخی از راه آنها غیر منتظره ای ضروری بخش هایی از پارک, چرا که آنها منحصر به فرد اتصالات از مهم دلوت محله به پارک."

"مدرسه سابق منطقه سایت منحصر به فرد اتصال به Pleasantville یا جنگلی محله. و سابق RSI سایت در نوک پیکان اتصال به UMD جامعه و شکارچی پارک. و سابق هارتلی طبیعت مرکز ملک اتصال به کنوود محله و CSS (College of St. Scholastica)," او گفت:.

Filby ویلیامز گفت که داشتن این بسته به طور رسمی اختصاص داده شده به عنوان پارک خواهد مجموعه "بالاتر نوار" در صورتی که توسعه اموال ممکن است همیشه در نظر گرفته شود در آینده — یعنی دو سوم رای از دلوت کمیسیون برنامه ریزی و سه چهارم رای از شورای شهر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن