پاری سن ژرمن ضربه 10-مرد سنت اتین به نفع فرانسه جام

پاریس سنت ژرمن نیمار زده زود به امن 1-0 برنده بیش از 10 سنت اتین به عنوان آنها ادعا کردند که یک رکورد گسترش 13

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399

پاریس سنت ژرمن نیمار زده زود به امن 1-0 برنده بیش از 10 سنت اتین به عنوان آنها ادعا کردند که یک رکورد گسترش 13th, Coupe de France روز جمعه در نزدیکی خالی ورزشگاه به عنوان فرانسوی فوتبال که خارج از چهار ماه استراحت با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

برزیل به ثمر رساند در بازگشت در 14 دقیقه پس از پاری سن ژرمن همکار به جلو Kylian Mbappe به سرعت از پاک کردن و دیدم شوت او مسدود شده توسط دروازه بان Jessy مولن تنها با 5,000 طرفداران در 80,000 نفره Stade de France با توجه به سخت سلامت از پروتکل های.

قبلا رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی ملاقات کرده بود بازیکنان در زمین نگه داشته اما فاصله خود را و عینک و ماسک صورت.

جو در اجرا تا حرفه ای برای اولین بار بازی در فرانسه پس از وقفه طولانی به دور از جشن تنها با تعداد انگشت شماری از مردم در اطراف ورزشگاه قبل از بازی.

این مسابقه در نهایت به پر حادثه شروع با Yvann مکن قطع نیمار در باز کردن ثانیه به کسب یک کارت زرد و سنت اتین را Denis Bouanga هدف قرار دادن پست در دقیقه پنجم.

اما پاریسی که به ثمر رساند زمانی که نیمار pounced در مولن را ذخیره کنید به آتش کشیدند.

Loic پرین خشن در مقابله با 26 قرار داده Mbappe از بازی. سنت اتین کاپیتان فرستاده شد در آخرین بازی و چهار بازیکن دیگر بودند رزرو به طبع به طور خلاصه هایش.

با Ligue 1 قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن در تعقیب یک چهارگانه از عناوین این فصل چند طرفداران در غرفه نفس آه امداد هنگامی که Mbappe بازگشت و در عصا به نیمکت پس از فاصله شوخی و خنده با هم تیمی.

سنت اتین نگه داشته و پیدا کردن راه هایی به PSG جعبه حتی پس از رفتن مرد پایین اما از دست رفته را اضافه کردن به خود را شش جام برنده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن