بزاق بان نیروهای توپ سازندگان به تجدید نظر

درک از دست دادن نوسان در پی کریکت کمیته موقت توصیه به منع استفاده از بزاق به توپ (برای مقابله با COVID-19) و ا

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399

درک از دست دادن نوسان در پی کریکت کمیته موقت توصیه به منع استفاده از بزاق به توپ (برای مقابله با COVID-19) و اجازه نمی دهد هر گونه مواد مصنوعی به عنوان جایگزین تقسیم کرده است نظر به شدت.

توپ تولید کنندگان که مسئولیت آن را در نهایت خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که گیلاس رفتار به عنوان آن را باید به نظر می رسد مصرف واگرا می ایستد اما فقط کمی.

"چند روز پیش آنیل Kumble صحبت در مورد چگونه به جای بازی در اطراف با توپ شما باید دوباره به زمین. من فکر می کنم که یک پیشنهاد عالی. این راه من نمی خواهد که به انجام مقدار (خنده)" گفت: Paras آناند مدیر در Sanspareils Greenlands (SG) است که تامین SG توپ برای Ranji جایزه و تست کریکت در هند.

تغییر در ترکیب

"جدی توجه داشته باشید ما به دنبال در تمام راه به پرتاب برخی از مزیت. بدون بزاق من شک سریع پرتاب کنندگان خواهد بود قادر به معکوس نوسان است. بنابراین ما ساخته شده و درز برجسته تر به کمک در حرکت جانبی; ایجاد یک سخت تر از هسته به طوری که توپ گزاف گویی خواهد شد ، اضافه کردن یک لایه از لاک الکل به گسترش طول عمر."

دیلیپ Jajodia مالک از توپ کریکت محدود است که تولید کننده آمیلیا توپ مورد استفاده در انگلستان و غرب هند مصمم است که هیچ تغییرات مورد نیاز هستند. "نوسان است و نه فقط در مورد براق جانبی; توپ را به نگه داشتن آن شکل و سختی" او توضیح داد.

"در دست دوخته Dukes توپ شانه های کشویی بسیار بیشتر شبیه به یک دایره نسبت به توپ های دیگر که به مانند یک سیب است. دومی است نه شکل مناسب برای نوسان. Dukes نیاز ندارد بزاق از آنجا که ما در حال حاضر گریس در چرم. عرق مجاز است و اگر شما آن را شدید, لهستانی, باید آن را خوب است."

نیازهای فوری

Jajodia احساس کردند که تماس اولیه برای معرفی مواد مصنوعی و متعاقب آن بحث به نظر می رسد برای پاسخ به نیازهای فوری.

"سریع پرتاب هستند مانند" آه ما نمی توانیم نوسان توپ...' چرا شما بپرسید اگر عنکبوتی که تار میتند که بهتر خواهد بود و ممکن است درها? شرایط نباید تغییر است که به راحتی. خوب است اگر آن است که یک مشکل جهانی است, اما آن را نه!"

Paras خود گفت که منتظر BCCI به طلسم از الزامات آن است.

"بدیهی است که ما نمی توانیم تغییر ابعاد توپ اما اما ما می توانید نیشگون گرفتن و کشیدن ساخت آن است. اما این فقط ما در حال آماده شدن برای آنچه که 'ممکن است'. ما باید صبر کنید برای BCCI به ما قبل از ما " تأمین هر چیزی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن