بالا: نه از خانواده کشته در SUV-کامیون برخورد در Pratapgarh

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 12:25:45 pm مقامات پلیس گفت: آنها ی

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 12:25:45 pm
UP SUV accident, UP accident family killed, Pratapgarh accident, Pratapgarh accident family killed, UP news مقامات پلیس گفت: آنها یاد گرفتیم در مورد این حادثه از طریق مردم محلی زیر که آنها بلافاصله با عجله به نقطه.

نه اعضای یک خانواده پس از وسیله نقلیه آنها در سفر بودند در برخورد سر با یک کامیون تحت نوبگنج ایستگاه پلیس در اوتار پرادش را Pratapgarh منطقه در صبح روز جمعه.

نوبگنج ایستگاه پلیس بازرس Ashotosh کومار Tripathi گفت: حادثه اتفاق افتاده در Wajidpur ایجاد کرد حدود 5.30 بعد از ظهر. "نه نفر فوت کرده اند در حالی که یکی از حیاتی است. در مجموع 10 نفر سفر در ماشین از بهیودی راجستان به Bihar را بهجپور. آنها در سفر به زادگاه خود را برای برخی از خانواده تابع. ما گفته اند که اعضای خانواده در مورد این حادثه و آنها را در راه خود را به Pratapgarh," Tripathi گفت.

"علت این حادثه هنوز مشخص نشده اما می توان با توجه به لاستیک های پشت سر هم و یا راننده باید در خواب کاهش یافته بود آن را به عنوان اوایل صبح" Tripathi گفت.

مقامات پلیس گفت: آنها یاد گرفتیم در مورد این حادثه از طریق مردم محلی زیر که آنها بلافاصله با عجله به نقطه.

"نه همه آنها تا به حال در نقطه درگذشت و بدن تا به حال گرفته شده از SUV با استفاده از ماشین آلات سنگین به عنوان ماشین تا به حال به طور کامل به پایان رسید تا در داخل کامیون" بازرس Tripathi گفت. او افزود: "راننده کامیون فرار کرده بود نقطه شدند و به دنبال او."

وزیر یوگی Adityanath ابراز تسلیت به خویشاوندان مرحوم و کارگردانی مقامات برای ارائه کمک به مجروح شدن فرد و همچنین خانواده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن