Ashwagandha ترکیب ممکن است موثر ضد Covid مواد مخدر: مطالعه توسط بمبی-D ژاپن AIST

نوشته شده توسط Aranya شانکار | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 2:10:31 am بمبی-D گفت

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Aranya شانکار | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 2:10:31 am
بمبی-D گفت: تیم گزارش داد که "ترکیبات طبیعی از Ashwagandha و بره موم دارای پتانسیل موثر ضد COVID-19 نامزد مواد مخدر". (عکس: Creative Commons)

خواص گیاهان آیورودا Ashwagandha باید "های درمانی و پیشگیری ارزش" در برابر COVID-19 عفونت محققان بمبی-دهلی نو پیدا کرده اند که در همکاری با ژاپن در موسسه ملی صنعتی پیشرفته علم و فن آوری (AIST).

محققان به رهبری پروفسور D Sundar از DAILAB (DBT-AIST بین المللی آزمایشگاه پیشرفته بیومدیکال) گفت: خود را مطالعه و پذیرفته شده برای انتشار در مجله Biomolecular ساختار و دینامیک است و به احتمال زیاد به زودی منتشر می شود.

"SARS-CoV-2 ویروس ژنوم و ساختار بوده است به تازگی منتشر شده تحریک مواد مخدر طراحی و ابداع و توسعه با استفاده از انفورماتیک و تجربی ابزار در سراسر جهان است. DAILAB و AIST و ژاپن کار بر روی ترکیبات طبیعی از Ashwagandha و بره موم برای چند سال گذشته به بررسی امکان برخی از آنها زیستی تجمعاتی برای ارتباط برقرار کردن با SARS-CoV-2," بمبی-D در بیانیه ای گفت.

بمبی-D گفت: تیم گزارش داد که "ترکیبات طبیعی از Ashwagandha و بره موم دارای پتانسیل موثر ضد COVID-19 نامزد مواد مخدر".

"محققان هدف اصلی SARS-CoV-2 آنزیم برای تقسیم پروتئین شناخته شده به عنوان اصلی پروتئاز یا Mpro که نقش کلیدی در واسطه ویروسی تکرار. این است که جذاب به مواد مخدر هدف این ویروس... آنها کشف کردند که Withanone (Wi-N) یک ترکیب طبیعی مشتق شده از Ashwagandha (Withania somnifera) و کافئیک اسید Phenethyl استر (کیپ) یک عنصر فعال نیوزیلند بره موم پتانسیل را دارند که با تعامل و جلوگیری از فعالیت Mpro" در بیانیه ای گفت:. "این مطالعه در حال حاضر تحت بررسی و منتشر شود در آینده نزدیک" از آن اضافه کرد: هر چند که "به منظور به دست آوردن و یا درک اثرات خاص و ما باید با استفاده مناسب و با کیفیت-کنترل منابع/عصاره".

Sundar گفت: "در حالی که شهرت Ashwagandha به عنوان یک تقویت ایمنی اشکال مبنایی اخیر ابتکار از دولت هند در تشکیل یک میان رشته ای نیروی کار برای راه اندازی آن در مطالعات بالینی مربوط به SARS-CoV-2 و Covid-19 بیماری فعلی گزارش تحقیقات از این تیم ارائه نکات در آن مستقیم ضد ویروسی فعالیت است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب