جلسه توجیهی روزانه: BCCI می پرسد پلیس به پروب رویای 11 'لینک' در T20 league; مرکز تهدید به گرفتن بیش از Darbha کشتار

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 10 سال 2020 9:16:51 am ژوئیه 10 سال 2020: نگاهی به ا

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 10 سال 2020 9:16:51 am
vikas dubey, vikas dubey shot dead, top news briefing today, top news today, india latest news, india coronavirus latest updates, india china border news ژوئیه 10 سال 2020: نگاهی به اخبار امروز.

خواننده عزیز

بزرگ داستان

ثابت گفت و گو و ارتباط از طریق نظامی و کانال های دیپلماتیک باعث شد که چینی ها و هندی نیروهای شنبه به مرحله 2 متر از گشت نقطه 17A در Gogra پست سوم نقطه اصطکاک — ص 14 در Galwan دره و ص 15 در چشمه های آب گرم بخش بودن دو نفر دیگر در خط کنترل واقعی در Ladakh. این پاک عرشه مخصوص ماشینها ممنوع برای دور دیگری از مذاکرات به خصوص در Pangong Tsoکه در آن قدرت چینی ها سربازان برابر است با ترکیب قدرت و کسانی که خارج از موارد فوق سه حوزه.

از صفحه اول

به "گیج کننده" سیاست های دولت در واردات از RT-PCR و تست کیت برای Covid-19 سمت چپ چند تولید کنندگان داخلی گله مندبا گفتن هند اکسپرس که آنها نمی تواند به رقابت با MNCs با جیب عمیق مگر اینکه دولت بازنگری در تصمیم خود بر صفر واردات وظیفه مندرج داخلی, سهمیه و قیمت سود در مناقصه و اجازه صادرات مازاد انبار.

رسیدگی به جعلی T20 league آورده DREAM11 یک fantasy sports پلت فرم و یک حامی مالی از لیگ برتر تحت بررسی پس از کریکت هند مدیره واحد ضد فساد (هارمونیک) اشاره در آن ممکن است "لینک" با این رویداد به محلی پلیس. به همین ترتیب محققان نیز به دنبال نقش FanCode یک جریان وب سایت است که پخش زنده Uva T20 لیگ نشان داده شده است که در سریلانکا برگزار شد اما در واقع بازی در یک باشگاه محلی زمین در سورا روستای نزدیک به محلی.

در این تابستان تجربه با چینی ها در لاک است firmed نظر در ارتش است که تنها راه برای جلوگیری از چنین حوادث در آینده است به اوایل طرح مورد مناقشه چین و هند مرز. "LAC اساس صلح در مرز و مگر اینکه هر دو دولت روشن شدن لاک در اولین و ارز, نقشه با خط مشخص دیگری Galwan می توانید همیشه اتفاق می افتد" یک مقام ارشد در ایجاد امنیت گفت.

همه گیر

در اواخر ماه گذشته به عنوان نمودار و تقویم اقتصادی-هند اکسپرس ارشد مرکزی رسمی گفته بود که غرب بنگال نیاز به "بیشتر دست نگه داشتن" در مدیریت بالینی از افزایش جزر و مد از coronavirus بیماران. این در حال حاضر ثابت شده است برای بنگال دولت پس از آن کارشناسان قرمز-پرچم چند "کمبود" است که نیاز به "اصلاح فوری", باعث, دولت به موضوع یک سری از مشاوره برای بیمارستان ها در سراسر کشور.

"جو کسب و کار bacha tha vo bhi خاتم هو jayega." تحت مستند دوبارههر مکالمه در بیهار را باگلپور در حال حاضر veers بین ترس از بیماری و ترس از penury. یک عضو از کارکنان مدیریت یک شرکت بسته هتل شهر می گوید: "به هر حال ما تا به حال چند مشتریان بود اما افزایش کمی. در حال حاضر کسانی که رزرو کرده بود را لغو و بسیاری از چپ دیروز. چه کسی باور خواهد کرد که آن را نمی خواهد بسته دوباره پس از جولای 16?"

دفاع از ماهاراشترا دولت امتناع دوباره UGC سفارش, محیط زیست و وزیر گردشگری Aaditya Thackeray در روز پنج شنبه برگزار شد که در آن است به طور بالقوه خطرناک برای کالج ها برای برگزاری سال آخر امتحانات با توجه به بالا بودن تعداد Covid موارد در دولت است. "ما در مستند زمانی که ما تا به حال حدود 600 موارد [مارس]. امروز زمانی که این کشور حدود 7 لاخ موارد ما در واقع درخواست کودکان به بیرون رفتن در یک جماعت و امتحانات," او گفت: هند اکسپرس.

فراتر از Covid-19

2013 Jheeram Ghati مورد برخورد با کشتار 27 کنگره رهبران مائوئیست حمله در Sukma در حال ظهور است که به عنوان یک flashpoint بین مرکز و Chhattisgarh دولت است. مرکز مشتاق توزیع بیش از این مورد به ملی تحقیقات آژانس حتی اگر دولت کنگره را حفظ کرده است که آژانس دولتی نیست بررسی موضوع "درستی" و سمت چپ چندین سیاسی "زاویه" در گذشته است.

علاوه بر این, این مرکز همچنین می خواهد نیا به بیش از تریواندروم قاچاق طلا مورد — آن را لرزاند کرالا دولت دیده می شود و خروج از این اصل وزیر به وزیر. اما منابع در نیا گفت: این سازمان خواهد ثبت نام یک مورد تنها پس از بررسی MHA سفارش آن را به عنوان هرگز بررسی این صورت قبل.

بزرگ فیلتر: یک نقاشی دیواری در نزدیکی نویدا بخش 53 آگاهی در پوشیدن ماسک.

ICYMI

اوتار پرادش, گانگستر, Vikas Dubey بود گفته شات مرده صبح روز جمعه به عنوان او بودن را به کنپور از Madhya Pradesh را در اوجائین.

این مرکز در دفاع از ایجاد PM مراقبت صندوقکه قبول کمک های مالی برای Covid عملیات امداد و مخالف تقاضا برای انتقال مبلغ جمع آوری شده به فاجعه ملی پاسخ صندوق.

حدود 110 مهاجران درگذشت در راه آهن ساختمان در طول عملیات Shramik قطار ویژه از تاریخ 1 مه با توجه به منابع.

در میان تنش بین هند و چین در خط کنترل واقعی 15 هند و اروپایی در اجلاس سران اتحادیه اروپا برگزار خواهد شد در حالت مجازی در ژوئیه 15.

BJP جمهور J P Nadda را جدید تیم ملی تنظیم شده است شامل مجموعه ای از چهره تازه به عنوان رهبری حزب است که علاقه زیادی به آوردن یک جوان و تازه رهبری آن را آموخته است.

و در نهایت

Pravinsinh Jadeja است که در میان حدود 30 معلمان در 10 روستا در گجرات قبیله ای منطقه Dahod که "رفته اند از راه خود را" به طور داوطلبانه اطمینان حاصل شود که دانش آموزان خود را که به اینترنت ندارد و یا تلویزیون نمی سقوط توسط ایستگاه فرعی. "ما شده اند با این کودکان از زمان آنها شروع به رفتن به مدرسه و ما آنها را می خواهید به بخشی از این فرایند یادگیری" او می گوید.

🎧 امروز قسمت از سه چیز پادکست, we بحث در مورد آمریکا جدید, بخشنامه ای که دانشجویان بین المللی نمی تواند اجازه داده می شود در این کشور اگر خود را سقوط کلاس های در حال حرکت به طور کامل آنلاین.

تا فردا

لیو چن Chuen

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب