واکنش بیش از ما باز حرکت

پس از تایید از ایالت نیویورک در روز سه شنبه عرشه پاک شد برای سال 2020 ما باز بود پشت درهای بسته برگزار شد از 3

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399

پس از تایید از ایالت نیویورک در روز سه شنبه عرشه پاک شد برای سال 2020 ما باز بود پشت درهای بسته برگزار شد از 31 اوت تا سپتامبر 13. اما این حرکت به بدستآمده واکنش های مختلفی از بازیکنان.

وجود خواهد داشت هیچ مقدماتی در تک و دونفره قرعه کشی خواهد شد به کاهش 32 64. سخت دورى هنجارهای معنی است که وجود خواهد داشت هیچ بازیکن entourages چیزی نواک جوکوویچ را تأیید نمی کند ،

"این یک وضعیت دشوار برای همه, بنابراین تلاش برای نجات چیزی است که یک ایده بد" گفت: Sumit Nagal هند رتبه تک بازیکن (شماره 127). "بازیکنان بزرگ خوشحال نیستند اما آنها میلیون ها نفر در حساب های بانکی خود را چیزی است که 99 درصد از بازیکنان تنیس نیست. کاهش رتبه بازیکنان و چند برابر بازیکنان می خواهم به خود را یک فرصت برای کسب درآمد برخی از پول است."

احتمال زیادی وجود دارد که از Nagal و Prajnesh Gunneswaran (پلاک 132) گرفتن ورودی مستقیم به دلیل پتانسیل بازیکن برداشت. در سال 2019 یک قرعه کشی اصلی ظاهر تضمین $58,000 و با برگزارکنندگان ارتکاب به نزدیک به 95 درصد از پول جایزه گلدان از سال گذشته این مقدار می تواند یک نجات دهنده زندگی در این بار از جان گذشته.

همچنین بخوانید: باز ما: گزینه های مختلف در حال کاوش

"این خوب است که مسابقات شروع شده است اما نه یک چیز خوبی که وجود دارد هیچ مقدماتی" گفت: Prajnesh. "دادن نقاط رتبه بندی بد است چرا که هر کس نمی خواهد شانس عادلانه به رقابت بپردازند.

حتی بازیکنان در قرعه کشی اصلی ممکن است قادر به سفر به دلیل محدودیت در بسیاری از کشورها است. آن شده اند که ایده آل به آن کمی بعد اما اگر من در هستم و قادر به سفر من خواهد شد در نظر بازی است."

ضربه بزرگ

برای Ankita Raina هند به بالا و زنان مجرد بازیکن (شماره 163), لغو مقدماتی است یک ضربه بزرگ. "بازگشت از مسابقات مثبت است اما برای بازیکنان که نمی توانید مستقیم ورود مقدماتی صورت یک گرند اسلم است که یک فرصت را به نفع خود امتیاز و پول جایزه. این کمک می کند تا ما را برای بقیه سال. من امیدوارم که Roland Garros (27 سپتامبر-اکتبر 11) به ما می دهد که شانس."

"به صداقت تنیس هرگز عادلانه برای بازیکنان خارج رتبه بالا-100 نظر از پول جایزه. COVID-19 برجسته است اختلاف. من امیدوارم که وجود خواهد داشت توزیع بهتر در آینده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن