ترینیداد و توباگو به میزبان تمام CPL پس از برگزارکنندگان دریافت دولت nod

کل کارائیب لیگ برتر سال 2020 برگزار خواهد شد در ترینیداد و توباگو از تاریخ 18 اوت تا 10 سپتامبر پس از برگزارک

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399

کل کارائیب لیگ برتر سال 2020 برگزار خواهد شد در ترینیداد و توباگو از تاریخ 18 اوت تا 10 سپتامبر پس از برگزارکنندگان کردم تایید از دولت های محلی.

هر چند بین المللی کریکت در حال حاضر شروع CPL خواهد بود که برای اولین بار T20 لیگ را بعد از COVID-19-مجبور شکستن.

دقیق روش های ایمنی را در محل مسابقات به حداقل رساندن خطر انتقال ویروس به مردم محلی و در میان کسانی خواهد شد که سفر به ترینیداد و توباگو از خارج از کشور.

همه تیم ها و مقامات خواهد بود که در یک هتل و هر کس خواهد بود موضوع را به سخت قرنطینه پروتکل برای اولین بار دو هفته آنها در کشور است.

"همه رفت و آمد از خارج از کشور خواهد شد تست شده برای COVID-19 قبل از عزیمت و پس از آن دوباره در بدو ورود در ترینیداد گفت:" CPL, در بیانیه ای.

تیم ها و مقامات قرار داده خواهد شد به "خانواده" که در آن اجتماعی فاصله را باید در محل.

وجود دارد خواهد بود خوشه های کوچکتر در درون هر خانواده که در آن این اقدامات را می توان آرام است.

"اگر هر عضو این خوشه نمایش نشانه هایی از COVID-19 در هر زمان در طول مسابقات همه اعضای خوشه ای که انتظار می رود به خود جدا برای یک دوره 14 روز از زمان که یک عضو از این گروه نشان می دهد که اولین علائم کردند."

"همه اعضای CPL حزب خواهد بود موضوع را به طور منظم متوسط چک خواهد شد و دوباره آزمایش این ویروس در طول اقامت خود را در ترینیداد و دوباره قبل از خروج" به آن اضافه شده است.

CPL خواهد شد از ویژگی های خارج از کشور و کارائیب بازیکنان از جمله رشید خان کریس لین, کارلوس Brathwaite, Dwayne براوو, Alex حال و Kieron Pollard.

کارائیب شده است در میان حداقل مناطق آسیب دیده توسط COVID-19 همه گیر با ترینیداد و توباگو گزارش 133 موارد تا کنون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب