Kohli شروع به شکار برای گریزان IPL عنوان RCB صورت Sunrisers

Kohli همیشه led, از جلو, اما او می داند که جستجوی خود را برای یک ازدواج عنوان باقی خواهد ماند ناقص اگر این ت

توسط NEWSMINERAL در 30 شهریور 1399

Kohli همیشه led, از جلو, اما او می داند که جستجوی خود را برای یک ازدواج عنوان باقی خواهد ماند ناقص اگر این تیم انجام نمی در تمام بخش های.

Virat Kohli آغاز خواهد شد تلاش خود را برای گریزان IPL عنوان زمانی که چند ساله تحت دستاوردهای Royal Challengers بنگلور را در دیوید وارنر مشخصات پایین اما سازگار Sunrisers Hyderabad در افتتاحیه لیگ روبرو می شوند در اینجا در روز دوشنبه.

هر دو تیم دارای ضربه خطرناک است که می تواند به تنهایی بازی را دور از اپوزیسیون هستند.

Kohli همیشه led, از جلو, اما او می داند که جستجوی خود را برای یک ازدواج عنوان باقی خواهد ماند ناقص اگر این تیم انجام نمی در تمام بخش های.

علاوه بر این از استرالیا محدود اور کاپیتان هارون سهره به تیم ملی می دهد ستاره های نوک پنبه حلاجی خط بیشتر قدرت شلیک. انتظارات نیز بالا از امتیاز بسیار جوان بازکن Devdutt Padikal.

 

از سوی دیگر وارنر که سوء استفاده در این لیگ شامل برنده 'Orange Cap' سه بار و پیشرو طرف خود را به ازدواج عنوان پیروزی در سال 2016 خواهد یک بار دیگر با خطرناک Jonny Bairstow.

توانمند باز اواز یا موسیقی دو نفری که در هم شکسته سوابق متعدد از جمله بالاترین افتتاح مشارکت در لیگ, تاریخچه برابر RCB فصل گذشته خواهد شد و امیدواریم که به تقلید از نسخه قبلی را سوء استفاده. Sunrisers نیز باید حلاجی دلاوری از کین Williamson, Manish Pandey, میچل مارش و Fabian آلن.

پس از یک کابوس 2019 فصل هنگامی که آنها به پایان رسید آخرین RCB به نظر می رسد که تعادل بسیار بهتر وجود دارد اما توانایی ضربه اواخر در نوبت است و در عین حال به آزمایش می شود.

Sunrisers' نقطه کور نیز نهفته در عدم عمق در پنبه حلاجی شده خود را سفارش دهید. حق رای دادن سرمایه گذاری در جوانان مانند Virat Singh, Abhishek Sharma, Priyam Garg و عبدالصمد و مدیریت در امیدوار است که یکی از آنها می تواند تبدیل به حیاتی دندانه دار در وسط سفارش.

 

یک تیم است که شناخته شده برای آن عمق و تنوع در بازی بولینگ Sunrisers هسته واحد بدون تغییر باقی می ماند. Bhuvneshwar کومار خواهد آن سرعت گروه با Sandeep Sharma, Siddarth کال و ریحان Thampi بازی نقش ثانویه.

مسلح با حضور برترین T20 کاسه افغانستان leggie رشید خان و هیچ.1 همه طفیلی در فرمت محمد نبی که در یک فرم فوق العاده در به تازگی به این نتیجه رسیدند CPL Sunrisers یکی از بهترین چرخش بولینگ حملات در این مسابقات است. آنها همچنین باید سمت چپ-armer شهباز ندیم.

RCB همچنین دارای یک قوی چرخش واحد پا-عنکبوتی که تار میتند Yuzvendra چهل دوباره خواهد بود که کلید به عنوان او شده است در طول فصل گذشته با واشنگتن Sundar Pawan Negi آدم Zampa و معین علی اعطای وام گزینه های بیشتر.

RCB نیز خطاب به این موضوع از خود ضعیف مرگ بولینگ که گرفتار مبارزات انتخاباتی خود را در فصل گذشته. حق رای دادن به خرید آفریقای جنوبی بولینگ همه طفیلی Chris Morris.

در راس هر دو طرف استرالیایی Sunrisers را منصوب کرد Trevos Baylis که هدایت انگلیس را قبل از ازدواج ODI عنوان قهرمانی جهان در سال گذشته به عنوان مربی RCB قرار داده شده است به آن ایمان سیمون Katich به آنها منجر شود.

جوخه (از):

Sunrisers Hyderabad: David Warner (c), Jonny Bairstow تپل, Williamson, Manish Pandey Shreevats Goswami, Virat سینگ Priyam Garg داعش می سازد ؟ Saha, Abdul Samad ویجی Shankar, محمد نبی, رشید خان, Mitchell, Marsh, Abhishek Sharma, Bavanaka Sandeep سانجی Yadav, Fabian آلن Bhuvneshwar کومار KhaleelAhmed, Sandeep Sharma, شهباز ندیم, Siddharth کال بیلی Stanlake, TNatarajan ریحان Thampi.

Royal Challengers بنگلور: Aaron سهره, Devdutt Padikkal, Parthiv Patel, Virat Kohli, AB de Villiers, Gurkeerat سینگ Shivam Dube کریس موریس واشنگتن Sundar, شهباز احمد Navdeep Saini, Dale Steyn, Yuzvendra چهل آدم Zampa, Isuru Udana معین علی جاش Phillppe Pawan Negi, Pavan Deshpande, محمد سراج, Umesh Yadav.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب