ساعت مودی در Galwan face-off: 'هند می خواهد صلح اما قادر به دادن پاسخ در خور اگر باعث'

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 17 ژوئن 2020 3:57:23 pm نارندرا نخست وزیر اتحاد تشکیل یک

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 17 ژوئن 2020 3:57:23 pm
In first meeting with CMs post Unlock 1.0, PM focus is economy نارندرا نخست وزیر اتحاد تشکیل یک حزب مجازی دیدار روز جمعه

در اولین سخنان در Galwan دره حادثه که در آن 20 پرسنل ارتش کشته شدند در درگیری های خشونت بار با نیروهای نارندرا نخست وزیر روز چهارشنبه گفت: هند خواهان صلح بود اما قادر به دادن یک پاسخ در خور اگر تحریک.

"هند می خواهد صلح اما زمانی که تحریک هند است و قادر به دادن یک پاسخ در خور توان آن را به هر نوع از وضعیت" ساعت مودی گفت: در طول یک نشست مجازی با وزرای ارشد از 15 متحده در Covid-19 وضعیت.

دنبال هند-چین مرز اخبار به روز رسانی های زنده

"من می خواهم به اطمینان ملت است که قربانی را از ما jawans نخواهد بود بیهوده. برای ما وحدت و حاکمیت این کشور است و مهم ترین" ساعت مودی بیشتر گفت.

در یک علامت از ادای احترام به کشته یکی از آنها یک افسر فرمانده از 16 بیهار PM Modi, اتحادیه, خانه وزیر آمیت شاه و وزرای ارشد مشاهده دو دقیقه سکوت. ارتش منابع شناسایی افسر کشته شده در حین انجام وظیفه به عنوان سرهنگ B Santosh ببو شرکت از 16 بیهار.

نارندرا نخست وزیر اتحاد تشکیل یک حزب مجازی دیدار روز جمعه برای بحث در مورد وضعیت در کنار هند و چین مرز.

"به منظور بحث در مورد وضعیت در هند-چین مناطق مرزی نخست وزیر نارندرا مودی به نام برای یک حزب جلسه در ساعت 5 بعد از ظهر در ژوئن 19. رئیس جمهور از احزاب سیاسی مختلف را در این نشست مجازی" در سازمان بنادر و دریانوردی است.

در اولین نظرات وزیر دفاع Rajnath Singh گفت: از دست دادن سربازان در Galwan بود "عمیقا نگران کننده و دردناک". سینگ گفت که سربازان هندی ها نمایش داده می شود نمونه شجاعت و جوانی در حین انجام وظیفه و خونشان در بالاترین سنت از ارتش هند.

"ملت هرگز خود را فراموش شجاعت و فداکاری. قلب من می رود به خانواده های سربازان کاهش یافته است...ما در حال افتخار از شجاعت و شهامت از هند شجاع دل" او هنوز توییتی.

پیش از آن در روز, Rajnath Singh, بررسی وضعیت در Ladakh مرز در یک جلسه در جنوب مسدود شد که با حضور رئیس دفاعی ستاد کل Bipin Rawat رئیس ستاد ارتش ژنرال M M Naravane رئیس کارکنان نیروی دریایی دریاسالار Karambir سینگ و رئیس Air کارکنان Air Chief Marshal RKS tony addison.

این اولین بار است که در گذشته از 45 سال است که هندی یا چینی سربازان کشته شده اند در لاک. در سال 1975 یک گشت کمین شد توسط چینی ها در آروناچال پرادش. قبل از آن وجود دارد خشونت آمیز مرحله نهایی مسابقات در Nathu لا در هند در سال 1967 که در آن 88 سربازان هندی و بیش از 300 چینی سربازان کشته شدند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب