جام ملت های آسیا لغو شد, می گوید: Ganguly

BCCI جمهور Sourav Ganguly روز چهارشنبه اعلام کرد لغو جام ملت های آسیا T20 برنامه ریزی شده برگزار می شود در ماه

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399

BCCI جمهور Sourav Ganguly روز چهارشنبه اعلام کرد لغو جام ملت های آسیا T20 برنامه ریزی شده برگزار می شود در ماه سپتامبر به دلیل بیماری همه گیر.

"جام ملت های آسیا لغو هو chuka hai jo سپتامبر من غیرتها (جام ملت های آسیا بود که برگزار خواهد شد در ماه سپتامبر لغو شده است)," Ganguly گفت: 'ورزش تک' در یک Instagram live session.

هیات کریکت پاکستان که به میزبانی حقوق تأييد آن موافقت کرده است که برای میزبانی این رویداد در سال 2022 و سریلانکا است که در حال حاضر انتظار می رود برای برگزاری آن در سال آینده.

هیچ تصمیم گیری در IPL

در مورد IPL Ganguly گفت: "من نمی دانم در مورد آن را به عنوان یک پنجره مهم است. این T20 جام جهانی وجود دارد و ICC در تلاش است آن را به اتفاق می افتد آن را به عنوان تولید مقدار زیادی از درآمد برای آنها. مگر اینکه ما به روشنی جهت از ICC ما نمی توانیم هر چیزی در مورد IPL."

Ganguly گفت: اگر T20 کلمه جام لغو BCCI قرار داده خواهد شد تمام انرژی آن در برگزاری لیگ. BCCI از دست خواهد داد در اطراف ₹4000 کرور اگر صورت نمی گیرد.

"این بسیار مهم است برای مسابقات هند است. هدف ما این است که میزبان آن در هند در چهار-پنج سالن. اگر نه, سپس آن را در خارج از کشور یک گزینه است"

وقتی پرسیده شد که به عنوان زمانی که تیم هند دیده خواهد شد در اقدام بعدی Ganguly گفت: "آن را دشوار است به می گویند در حال حاضر به عنوان هیچ کس نمی داند که این ویروس وضعیت را بهبود می بخشد. ما آماده در محل هستند اما ما فقط می توانید پیاده سازی آنها بر روی زمین. استادیوم باز هستند اما بازیکنان در حال رفتن به آموزش وجود دارد چرا که احتمال آلوده شدن بالا هستند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب