تهیه استخر پیش ساخته

بر روی لبه های بدنه برزنتی این محصول فضایی برای وارد شدن میله های نگه دارنده می باشد. از استخر های پیش ساخته

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بر روی لبه های بدنه برزنتی این محصول فضایی برای وارد شدن میله های نگه دارنده می باشد. از استخر های پیش ساخته به دلیل نصب آسان و راحت در هر مکانی میتوانید استفاده کنید بخصوص در ویلاهای شخصی و منازل با حیاط های بزرگ جهت شنا و تفریحات آبی ، و مصارف کشاورزی و صنعتی و جهت آب درمانی ، قابل استفاده در داخل زمین و روی زمین ، و قابل اجراء در زیر زمین منزل یا پارکینگ یا حتی بر روی پشت بام منزل ، با ایمنی بالا و ضمانت نامه شرکت پول اینتکس ، اینگونه استخر های اینتکس تشکیل شده از یک پارچه برزنتی و اتصالات آهنی میباشند که با نصب شدن پایه های استخر بر روی پارچه برزنتی آنها استخر تکمیل و قابل استفاده میباشند ، نصب و راه اندازی آنها در کمتر از 2 ساعت انجام میشود ، و جزو بهترین نوع استخر های پیش ساخته خانگی و … داشتن استخر یک ایده عالی است چون شنا یکی از بهترین ورزشها و تفریحات انسان امروزی است.  C ontent was gener at ed ᠎with GSA Content G enerator D emov᠎ersi᠎on!

داشتن خانه ای دارای استخر رویای هر کسی است. افرادی که به این محصول نیاز داشتن را در مرحله خشنودی و رضایت بسیار زیاد قرار داده است. استخر روباز معمولا در محوطه حیاط خانه قرار می گیرد. این میله ها علاوه بر قرارگیری در سرتاسر لبه، به صورت U به زمین اتصال می یابند و در نهایت این میله ها با کش های نگه دارنده بسیار مقاوم، در عرض و طول کف استخر قرار می گیرند تا تحمل نگه داری و ثبات استخر را افزایش دهد. اگر از مشتاقان این محصول باشید مطمیئنا به خرید آن مبدل خواهد شد تا شما نیز از این استخر خارقالعاده بهره مند گردید. این محصول علاوه بر تجهیزات رفاهی، دارای تور والیبال به جهت ایجاد امکان تفریحی بسیار خوبی می باشد که موجب می شود از این استخر قابلیت های بیشتر و بهتری کسب نمود . ایجاد تجهیزات و امکانات دلخواه و سفارشی در استخر ها پیش ساخته بدون محدودیت امکان پذیر است. This ​data has  been gen erated with t he ​help of GSA Con tent Gener᠎ator D emov er​sion​.

در این مرحله باید نهایت دقت را در اجرای اتصالات به خرج داد چرا که شبکه تأسیسات استخر در زیر بتن ریزی باقی میماند و امکان تعمیر یا بازسازی آن بسیار سخت و دشوار است . اما مراحل ساخت استخر، شامل اول: مشخص کردن مکان احداث، جانمایی و مکان یابی، دوم: مرحله طراحی نقشه کشی و پلن آن میباشد، سوم: مرحله حفاری و گودبرداری، چهارم: تسطیح خاک، پنجم: آرماتوربندی، ششم: لوله کشی، هفتم:سیم کشی، هشتم: بتن ریزی و عایقکاری، نهم: سرامیک کاری استخر و دهم: نصب سیستمهای استخر میباشد که در ادامه به تفصیل به آنها می پردازیم. نصب استخر (گودبرداری، سیم کشی، لوله کشی و جرثقیل ) جمعا : 3/407/000/000 ريال برای مشاوره، خرید و اطلاع از جزئیات قیمت استخر فایبرگلاس اوان روی متن لینک شده کلیک کنید. پس با توجه به ویژگی هایی که تا به حال در رابطه با این استخر دریافت کردید، توجه داشته باشید قبل از آنکه تصمیم بگیرید یک استخر بتنی بسازید و هزینه زیادی پرداخت کنید به این قابلیت ها دقت کنید. برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک استخر پیش ساخته ساده و در عین حال کارآمد هستند این استخر آماده پلاستیکی گزینه به صرفهای است. استخر پیش ساخته را می توان به دو صورت توکار و روکار راه اندازی کرده و استفاده کرد .

می توان این استخر را هم به صورت توکار و هم به صورت روکار نصب کرد. هزینه ساخت استخر پیش ساخته در مقایسه با سایر استخرها به مراتب کمتر است اما اگر از همین استخر در حالت توکار استفاده کنید، نیازمند صرف هزینه بیشتری میباشید؛ همچنین در میان انواع استخرهای پیش ساخته، استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس جزء ارزانترین و با کیفیتترین استخرها می باشند. از کاربردهای دیگر استخر پیش ساخته، استفاده از آن به عنوان مخزن آب کشاورزی برای آبیاری می باشد. سطح داخلی استخر های فایبرگلاس به شدت مقاوم است به همین جهت می تواند در بربر تغییرات دمایی و شست و شو های استخر پرورش ماهی مقاومت داشته باشد. برای مثال استخر های فایبرگلاس به دلیل خاصیت ضد خوردگی برای استخر های صنعتی می توانند مناسب باشند از این رو برای استخر های شنا , پرورش ماهی و استخر های صنعتی می توان فایبرگلاس را انتخاب کرد. تقریبا استخرهای مستطیلی این برند مشابه یکدیگر هستند و در نوع ارائه خدمات و تجهیزات همراه، با یکدیگر تفاوت دارند . اینتکس استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس را با ابعادی جدید و بسیار بزرگ رونمایی کرد. این محصول استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس می باشد. استخرهای پیش ساخته اینتکس از پایه های فلزی یا وینیل ساخته شدند که روی آن ها به طور کامل از پارچه های برزنت ضد آب یا سایر جنس های برزنت پوشیده شده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن