هند می شود عمده مبارزان در 20 سال هواپيمايی جت لمس کردن در امبلا

نوشته شده توسط Aman سینگ Chhina | امبلا | به روز شده: ژوئیه 30 سال 2020 4:29:06 am یک هواپيمايی هواپی

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399
نوشته شده توسط Aman سینگ Chhina | امبلا | به روز شده: ژوئیه 30 سال 2020 4:29:06 am
India gets first major fighters in 20 years, Rafale jets touch down in Ambala یک هواپيمايی هواپیما اراضی در جنگنده ها از پایگاه در امبلا در روز چهارشنبه. (منبع: @DefenceMinIndia توییتر)

دولت را مورد ستایش قرار داد "یک عصر جدید در تاریخ نظامی" به عنوان پنج هواپيمايی جت فرود در پایگاه هوایی در امبلا در بعد از ظهر چهارشنبه به مناسبت اولین دسته از multirole مبارزه با هواپیماهای جنگنده به دست آورد, این کشور در بیش از دو دهه است.

به عنوان یکی از قوی ترین رزمی جت در سطح جهانی با یک پیشینه ثابت, دو مربی و سه تک صندلی نسخه از هواپیماهای جنگنده خود را تکمیل 7,000 کیلومتر سفر از Merignac پایگاه هوایی از فرانسه در مدت کوتاهی پس از 3 ساعت. پنج هواپیما با هفت خلبانان تا به حال گرفته شده در روز دوشنبه و تا به حال یک روز توقف در Al Dhafra پایگاه هوایی در امارات متحده عربی.

استقبال از این هواپیما نخست وزیر نارندرا توییتی که هیچ بیشتر "punya (فضیلت)", "vrat (ع)" یا "tapasya (عبادت)" نسبت به حفاظت از کشور است. "Nabh Sparsham Deeptam (لمس آسمان با شکوه)," او اضافه شده است و همچنین شعار نیروی هوایی هند.

"پرندگان فرود آمد با خیال راحت در Ambala," وزیر دفاع Rajnath Singh گفت: در یک پست در توییتر. در آنچه دیده می شد به عنوان یک تهدید محجبه به چین سینگ افزود: "اگر هر کسی باید نگران این قابلیت جدید از نیروی هوایی هند را باید کسانی که می خواهند به ما را تهدید تمامیت ارضی."

این هواپيمايی بودند همراهی با دو Sukhoi 30 MKIs پس از آنها وارد هند, هوا و فضا داده شد آب سلام بر فرود. آنها همچنین استقبال فهم کلکته را Destoyer کلاس کشتی در دریای عرب. "ممکن است شما را لمس آسمان با جلال" messaged کشتی به پرواز هواپيمايی تشکیل شد.

پنج هواپیما خواهد بود به طور رسمی پذیرفته به امبلا بر اساس شماره 17 اسکادران همچنین به عنوان شناخته شده 'فلش طلایی' ماه آینده.

دولت بیانیه ای در روز دوشنبه گفت: 10 هواپيمايی جت تحویل داده شده بود که پنج تن از آنها اقامت در فرانسه برای ماموریت آموزشی. تحویل تمام 36 هواپیما به پایان خواهد رسید و طبق برنامه تا پایان سال 2021 آن گفت. دومین اسکادران از هواپيمايی جت است که بر اساس Hasimara در غرب بنگال.

NDA دولت تا به حال جوهر 59,000 تومان کرور روپیه معامله در سپتامبر 2016 به تهیه 36 هواپيمايی جت از هوافضا عمده داسو حمل و نقل هوایی پس از نزدیک به هفت سال تمرین به تهیه 126 متوسط چند نقش مبارزه با هواپیما برای نیروی هوایی اسرائیل نمی بارور ساختن در طول UPA رژیم است.

هند آخرین خرید عمده از هواپیماهای جنگنده بود که 23 سال پیش زمانی که Sukhois بودند وارداتی از روسیه است. جنگنده ها به 31 اسکادران جنگنده در برابر معتقدات قدرت حداقل 42.

اتحادیه خانه وزیر Amit Shah توییتی که این هواپیما خواهد بود "تغییر بازی" و نشانه ای از مودی دولت حل و فصل به هند یک کشور قدرتمند.

وزیر دفاع در توییت خود اشاره کرد که هواپيمايی دارای یک عملکرد بسیار خوب ضبط با "سلاح های خود را ، رادار و دیگر سنسور ها و جنگ الکترونیک قابلیت... در میان بهترین در جهان". سینگ افزود: "زمین نشستن کامل هواپیما از هواپيمايی هواپیماهای جنگی نشانه آغاز یک دوره جدید در تاریخ نظامی. این multirole هواپیما را متحول قابلیت های نیروی هوایی اسرائیل."

او همچنین با اشاره به سیاسی ردیف که 2016 خارج از قفسه-خرید هواپيمايی از طریق یک توافق نامه بین دولتی ایجاد کرده بود. "این هواپيمايی جت خریداری شد زمانی که آنها به طور کامل ملاقات عملیاتی الزامات IAF.

این اتهامات بی اساس در حال حاضر پاسخ داده شده است و حل و فصل" او گفت:.

سینگ افزود: "هواپيمايی جت خریداری شد فقط به این دلیل PM شری @narendramodi در زمان مناسب تصمیم... پس از مدتها انتظار تدارکات مورد برای آنها نمی تواند پیشرفت است."

روز چهارشنبه حتی به عنوان کنگره استقبال هواپيمايی این سوال "تاخیر" و "هزینه". کنگره رهبر راهول گاندی پرسیدم تبریک به IAF برای هواپيمايی. در ضمن می توانید دولت هند (GOI) پاسخ به: چرا هر هواپیما هزینه های 1670 تومان کرور به جای Rs 526 کرور? چرا 36 هواپیما خریداری شد و به جای آن از 126? چرا ورشکسته آنیل (Ambani شرکت) داده 30000 تومان کرور قرارداد به جای HAL."

سخت امنیتی ساخته شد در اطراف امبلا پایگاه هوایی در روز چهارشنبه با دولت های منطقه محدود کردن عکاسی از دارایی های نظامی در بخش 144 از CrPC و همچنین محدود کردن رسانه ها ورود. وسایل نقلیه پلیس رفت و در اطراف هشدار به مردم بیش از بلندگو نیست به عکس جت به آنها وارد شده است.

محلی BJP سیاستمداران قرار داده تا پوستر استقبال از هواپيمايی. امبلا شهرستان MLA Aseem Goyal سازماندهی جشن که در آن یک گروه از جانبازان نظامی رقصید. "من می خواهم به اصرار ساکنان امبلا برای روشن کردن خانه ها و مغازه ها در این شب به جشن دیوالی از هواپيمايی آینده به امبلا," Goyal گفت.

جنگنده ها ساخته شده امکانات اضافی در امبلا پایگاه هوایی به ایستگاه هواپيمايی از جمله آشیانه های هواپیما, خلیج, و غیره. نیروی هوایی ایستگاه امبلا است که هند یکی از قدیمی ترین, تاسیس شده در سال 1919. این خانه را به دو اسکادران از جگوار عمیق اعتصاب هواپیما و یک اسکادران MiG-21 (BISON).

رئیس Air کارکنان Air Chief Marshal R K S tony addison و هوا افسر فرمانده کل قوا غربی فرماندهی هوایی Air Marshal B Suresh دریافت هواپيمايی هواپیما به عنوان آنها فرود آمد در امبلا. خدمه که تقبل قایق از آب عبور این هواپیما منجر شد توسط افسر فرمانده شماره 17 اسکادران گروه کاپیتان Harkirat سینگ.

با انس دهلی نو

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن