مینه سوتا زن با استفاده از هنر بسته به عنوان یک مسیر برای صلح

از اول که پروژه به قطعات پیچیده از هنر او ایجاد می کند امروز بسته شده است یک منبع صلح در اغلب مشکل جهان است.

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399

از اول که پروژه به قطعات پیچیده از هنر او ایجاد می کند امروز بسته شده است یک منبع صلح در اغلب مشکل جهان است.

یک عضو از زمین ملت, اصول رشد در کاج نقطه جامعه نزدیک Ponsford حدود 20 کیلومتر از پارک رپیدز.

Fineday که او نیز مسلط در Ojibwe زبان می خواستم برای عبور از سنت و هنر کارتن بزرگ-زاده.

"برای اولین بار کارتن پروژه او به من آموخته بود به انجام loom کار" اصول گفت. "وجود دارد و دو قطعه از هیئت مدیره با یک موضوع پیچیده در اطراف آن یک دسته از بار. من قادر به مهره نام کامل من روی آن در نقره ای و نارنجی پس از آن نگاه مانند یک کمربند. من به یاد داشته باشید که چگونه افتخار من احساس. حتی اگر من آن را ندارید من به یاد داشته باشید آن را به عنوان زیبا ترین چیز در جهان است."

این پروژه با الهام از او به یادگیری بیشتر در مورد بسته شدن از پدر آلبرت اصول که شناخته شده است در کاج نقطه جامعه به عنوان روح. در علاوه بر این به کارتن او همچنین باعث می شود فلوت نی ها و لوله ها. "برخی از آثار او در موزه" او گفت:. "او می تواند حک کردن هر چیزی از هر چیزی."

اصول آموخته است که چگونه به گوشواره با جوجه تیغی قلم پر. "زمانی که من 10 بود من آنها را با پدرم و فروش آنها را در یک فروشگاه کوچک در بمیجی که نگاه مانند یک خیمه مخروطی سرخ پوستان," او گفت:. "من به یاد داشته باشید ماندن بسیاری از شب و نوشیدن Mountain Dew و بسته به دریافت یک دسته آماده برای فروش است."

او با استفاده از پول او ساخته شده در فروش به خرید کارتن لوازم و گوشواره.

پس از مهاجرت به شهرهای دوقلو اصول گفت: او زیرفشار از بسته شدن برای سال های بسیاری است.

"من به نوعی از دست داده است که" او گفت:. "اما زمانی که من برگشتم به اینجا زندگی می کنند در کاج نقطه در جنگل من نیاز به یک سرگرمی بنابراین من شروع به جمع آوری دانه."

اصول توضیح داد که وقتی کسی هدیه او را با دانه های آن است که یک ارتباط معنوی. "من خواب با دانه های روی بالش من قبل از انجام هر گونه تسبیح," او گفت:.

او نمی مهره از یک الگو یا طرح کار خود را. "رنگ بیا با من," او گفت:. "اگر کسی از من پرسید که به مهره یک جفت گوشواره من می توانم قرار دادن رنگ ها با هم برای زندگی من. اما زمانی که من دیدن رنگ در سر من پس از آن من شروع به ایجاد."

چون دانه و خلاقیت بسیار بخشی که به او اصول گفت که او به ندرت آنها را به فروش می رساند. "من هدیه آنها به جای شارژ برای آنها" او گفت:.

اصول گفت: بسته شدن بیش از یک صنعت به آن است که یک عمل معنوی. "من باید آن را احساس در قلب من به مهره," او گفت:.

او گفت: مردم اغلب به او دانه و او نیز خرید برخی از طریق Northland سند چشم انداز در شهرهای دوقلو یک بومی آمریکایی متعلق به کسب و کار.

"من دانه های معنوی به من," او گفت:. "من عاشق نگاه کردن به آنها را. من عاشق داشتن آنها نزدیک است."

او گفت: کارتن او کمک می کند تا احساس صلح آمیز و بسته می توانید همین کار را برای دیگران.

"در طول همه گیر کارتن و یکی از راه های احساس آرامش و مقابله با استرس," او گفت:.

اصول گذرانده است هنر بسته به دو قدیمی ترین دختران. Teresita 21 است و Francisca 9 است.

"من آن را دوست دارم زمانی که ما مهره با هم," او گفت:. "اما یک چیز است که واقعا خنده دار است که من نمی توانم مهره مگر اینکه من کل خانه است و بی عیب. من فکر می کنم آن است که یک روحانی چیزی که من احساس می کنم واقعا خوب و که انرژی مثبت. زمانی که من مهره, من را به انفرادی وضعیت. من کاملا آرام و من کاملا متمرکز شده است. من قرار نیست هر چیز دیگری در ذهن من است. این آزادی است."

به تازگی Francisca آغاز شده خود را کمی بسته شدن کسب و کار.

"او می خواست یک باربی خانه رویایی بود که بیش از $200," اصول گفت. "من خریداری برخی از دانه و گفت: او به پول فروش گوشواره برای $10 یا 15 دلار یک جفت. او ساخته شده بیش از 300 دلار با فروش آنها به افتخار زمین در کاج, نقطه, مدرسه هنر و صنعت نمایشگاه powwows و بخت آزمایی."

اصول گفت: کارتن به اندازه کافی آسان است برای کودکان برای یادگیری و تنها نیاز به چند لوازم. "شما نیاز به بسته شدن پیچ و مهره ها و سوزن," او گفت:. "شما می توانید شروع با دیزی زنجیره ای و رشته است. یوتیوب دارای هر نوع تصویری را به هر چیزی. فقط جستجو برای بومی آمریکایی تسبیح."

دانه های آمده در طیف گسترده ای از قیمت ها با کریستال یکی از گران تر است. او گفت: او را دنبال نمی کند الگوهای. "من گاهی اوقات نگاه آنلاین در الگوهای اما من نمی آنها را کپی کنید," او گفت:. "من پیدا کردن یک راه برای آن را تغییر دهید تا با اضافه کردن چیزی در پایین مانند جوجه تیغی قلم پر. مردم می توانند با استفاده از تخیل خود را برای ایجاد الگوهای خود و طرح های, حتی اگر آنها در حال یادگیری."

با کمی تمرین هر کسی می تواند یک جفت گوشواره در کمتر از پنج دقیقه. "آن را سرگرم کننده برای کودکان و نوجوانان" او گفت:. "من همچنین تدریس برخی از بچه ها در کلاس های من در کاج نقطه مدرسه به مهره. آنها خیلی هیجان زده هنگامی که آنها را به خانه کوچک مهره بسته و دوباره به مدرسه به من نشان دهد خود را, گوشواره. در طول همه گیر ما خانه فرستاده مهره بسته با همه چیز آنها نیاز ارائه شده توسط دانشگاه مینه سوتا 4-H برنامه است."

هر کسی که میخواهد برای یادگیری بیشتر در مورد بسته شدن می توانید با اصول در 612-327-1774.

"من دوست دارم به تدریس کارتن," او گفت:. "چه شما را از آموزش است احساس شگفت انگیز است. آن را احساس می کند مانند شما در حال به اشتراک گذاری یک قطعه از بخش مثبت از شما با کس دیگری. زمانی که من دیدن چه مقدار از آنها آن را درک و چگونه هیجان زده آنها آن را می سازد من تمام روز."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب