جوانان کر می بیند موفقیت در آنلاین عملکرد

تغییر آنلاین فرمت ایجاد فرصت های جدید برای لیک برتر جوانان کر. این گروه عرضه یک عملکرد آنلاین مارس 17 نمی دان

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399

تغییر آنلاین فرمت ایجاد فرصت های جدید برای لیک برتر جوانان کر. این گروه عرضه یک عملکرد آنلاین مارس 17 نمی دانستند چه در انتظار است.

"ما یک تن از بازخورد مثبت از خانواده" مدیر اجرایی, Jenna کلی گفت. "با وجود همه چیز که ما رو در حال حاضر آن را واقعا احساس مانند یک رویداد جامعه."

قبلی: گزارش لیک برتر جوانان کر اعضای پیدا کردن راه های جدید برای اتصال

خانواده ها به تماشای زنده مراسم افتتاحیه با هم برخی از بچه ها در گوشی با هر یک از دیگر. پدربزرگ و مادربزرگ که دور زندگی می کنند قادر به شرکت بیش از حد.

"من فکر می کنم که این نوع از باز کردن یک دنیای جدید برای ما کند." "ما هرگز واقعا از نظر صدا و سیمای ما, اجرای برنامه قبل از."

کلی گفت: این گروه متکی بر عملکرد درآمد برای دیدار با هزینه های به طوری که آنها همچنان به صورت چالش است. او ستایش "نام خود را به قیمت" ویژگی در Ludus فروش بلیط نرم افزار آنها با استفاده از یکی دیگر از چیز جدید یاد گرفتم در طول این بیماری همه گیر.

"ما شاهد ابراز عشق و حمایت است که ما انتظار ندارد و یا پیش بینی کند." "این جامعه بوده است بنابراین حمایت و شده است وجود دارد یک تن از توسعه."

هنوز هم وجود دارد عدم قطعیت برای چگونه همه چیز کار خواهد کرد برای این گروه در پاییز. خوانندگان گروه کر چرا که آنها نفس عمیق و بازدم به زور در حالی که گروه بندی هم باید یک علاقه خاص در امن بودن در نور COVID-19.

"ما می خواهیم به مدیریت آن با خیال راحت کند." "ما در حال کار را از طریق برخی از سناریو قصد دارد."

سازمان تشویق Northland ساکنان به ادامه تماشای خود پایان فصل عملکرد یک قطعه نوشته شده برای این گروه توسط مینه سوتا آهنگساز اریک روان با عنوان "من بخوان از Northland."

این تصویری است که در لیک برتر جوانان کر کانال یوتیوب. برای حتی بیشتر سرگرم کننده از جمله معلمان لب همگام سازی به دختران ادویه تماشای کامل رویداد مجازی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد LSYC بازدید lsyouthchorus.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن