Northwoods لیگ: Huskies چشم چند بازی حالات

چگونه در مورد چند سری در لا کراس? خواهد واترلو بود امکان ؟ لیگ صاحبان ملاقات جمعه به بحث در مورد گزینه های بر

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399

چگونه در مورد چند سری در لا کراس?

خواهد واترلو بود امکان ؟

لیگ صاحبان ملاقات جمعه به بحث در مورد گزینه های برای باز کردن فصل که یکی از آنها درگیر سازماندهی یک گروه از "غلاف" شهرستانها که تا به حال بدترین COVID-19 محدودیت و قادر خواهد بود به خانه بازیکنان با خیال راحت در طول زمان بیماری همه گیر.

لیگ حق رای دادن در بیسمارک داکوتای شمالی نشان داده است که می خواهد شروع به فعالیت 15 ژوئن و بازی چند سری در برابر تندر خلیج و دیگر بیسمارک تیم تشکیل شده از یک بیشتر گروه از بازیکنان است. بازیکنان خواهد بود قرنطینه در یک هتل در نزدیکی و راه رفتن به عقب و جلو به ورزشگاه بدون هر اتوبوس سواری.

در حال حاضر که ویسکانسین دیوان عالی کشور زده کردن رژیم صهیونیستی است. تونی Evers' امن تر-در-خانه فرمان اجرایی تیم در ویسکانسین شهرستانها مانند Eau Claire, La Crosse و مدیسون موظف هستند با عواملی مانند جمعیت محدود اندازه و می باید این گزینه از بازی اگر خود را محلی و شهرداری ها و ballparks شد باز برای کسب و کار.

اگر کسانی که در شهرستانها و یا دیگران در ویسکانسین قادر به خدمت به عنوان یک غلاف جامعه و لا بیسمارک ناشناخته است.

"بسیاری از قطعات متحرک" Huskies صاحب مایکل Rosenzweig گفت. "است که می تواند یک احتمال است. ما در حال تلاش برای حکومت نه هر چیزی."

شهر-اجرای وید ورزشگاه بسته است حداقل تا جولای 1, با توجه به دستور شهردار توسط امیلی لارسون.

"حتی اگر آنها گفت: آنها در حال رفتن به باز وید ورزشگاه در روز اول ماه ژوئیه ما هنوز هم نیاز به دو هفته برای آماده" Rosenzweig گفت.

Huskies مدیر کل گرگ کولور سیتی می گوید: زمان در حال اجرا است به تصمیم گیری — فصل ابتدا میله میله برای شروع روز سه شنبه — پس از بازیکنان نیاز به ایجاد برنامه های سفر و کارگران نیاز به استخدام می شود. به منظور Huskies قادر به بازی در این فصل رژیم صهیونیستی است. تیم Walz فعلی محدودیت در اندازه جمعیت — بیش از 10 مجاز به جمع آوری در حال حاضر — که نیاز به برداشته شود.

"ما نیاز به طرفداران در ورزشگاه; ما نیاز به این ورزشگاه باز" کولور سیتی گفت. "ما نمی توانیم فقط باید 100 طرفداران. ما نیاز به این ورزشگاه باز جولای 1, و ما نیاز به دانستن در ماه ژوئن 23 اگر ballpark را در حال رفتن به باز کردن ژوئیه 1 به صورت ما قادر به بازی در ژوئیه 15. شهردار لارسون می تواند فشار که به اوت. 1 یا سپتامبر. 1 و ما می شود گیر کرده است."

لیگ این است که به دنبال برای جلوگیری از طولانی اتوبوس سواری که در آن اجتماعی فاصله غیر ممکن است و برای به دست آوردن بازیکنان coronavirus آزمایشات قبل از بازی. با تیم های پوشا شش متحده و کانادا یک استان آن را بسیار بعید است که تمام سایت های آماده خواهد شد به بازی در همان زمان.

"ما همه در یک مربع یا مربع دو یا مربع سه" Rosenzweig گفت: در حالی که ورزشی دوقلوها مینه سوتا ماسک صورت در مقابل وید ورزشگاه. "تمام متحده انجام داده اند یک کار خیلی خوب از تلاش برای مهار این و از آنجا که فاز یک به نظر می رسد برای هر کس متفاوت."

زمانی که و یا اگر بازیکنان آمده به دلوت آنها را نمی خواهد قرار دارد توسط میزبان خانواده, Culver گفت. در عوض بازیکنان خواهد بود در قرنطینه نامعین محل.

برخی از تابستان لیگ مانند کیپ Cod لیگ نام فصل خود را در حال حاضر به ترک مقدار زیادی از بازیکنان با استعداد در دسترس برای Northwoods لیگ. با دانشکده ها در جلسه نیست و شاید حتی تاخیر در سقوط Northwoods لیگ می تواند گسترش آن فصل فراتر از سنتی اواسط ماه اوت به پایان برسد.

اما به تدبیر یک برنامه جدید و بازیکنان به شهر یک تصمیم باید ساخته شود به زودی.

"و سپس آن را تبدیل به یک on-your-علامت گذاری کنید-تنظیم و رفتن" Rosenzweig گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب