گجرات: دو کودک در میان 6 کشته در حمله رعد و برق در Saurashtra

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | انتشار: 1 جولای سال 2020 6:13:17 am مردم راه خود را از طریق باران

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | انتشار: 1 جولای سال 2020 6:13:17 am
children dead, lightning strike, Saurashtra news, Gujarat news, Indian express news مردم راه خود را از طریق باران در وادودارا در روز دوشنبه. (عکس: Bhupendra رعنا)

شش نفر از جمله دو کودک کشته شدند پس از اصابت رعد و برق در حالی که یک دختر بود که جاروب دور در یک نهر آب گرفتگی مرده پیدا شد که بخش هایی از Saurashtra تجربه سنگین باران در روز سه شنبه.

مقامات گفتند که سه نفر هر درگذشت در جمنگر و بتد مناطق پس از اصابت رعد و برق در طول روز. مقامات منطقه سیل اتاق کنترل در جمنگر گفت که Nitaben Sitapara (35) و پسرش Vishal (12) زده بودند توسط یک رعد و برق پیچ و مهره در Raka-Khatiya روستای Lalpur taluka. Pankaj Pambhar ساکن نانا Vadala روستای Kalavad taluka نیز کشته شد در یک شیوه ای مشابه در حالی که یک بوفالو نیز کشته شد در یک اعتصاب رعد و برق در Chorbedi روستای Lalpur.

در بتد از مرگ و میر گزارش شده از Lathidad و Sarvai روستاها. منطقه سیل اتاق کنترل ماموران گفت که Ghansyam Chauhan (50) یک کشاورز و نوه اش Jhanvi کشته شدند پس از اصابت رعد و برق در حالی که در کشور همسایه Sarvai روستای Guddi Bhatvasiya (18) کشته شد. افسران گفت: همه این مرگ و میر گزارش شده در اطراف ساعت 11.30 به عنوان منطقه تجربه کرده, دوش نور.

در حالی که Kalavad taluka از جمنگر تجربه 73 میلیمتر (mm) باران همسایه دهرل وارد شده 49 mm آسمانی. Lalpur ثبت نام نه میلی متر باران در حالی که جمنگر taluka کردم 24 میلی متر باران. در بتد منطقه Ranpur taluka ثبت نام هشت میلیمتر باران و به دنبال آن Gadhda و بتد با پنج میلی متر باران و Barwala با چهار میلی متر باران.

یک دختر بود که جاروب دور در حالی که عبور از آب گرفتگی جاده در Satapar روستای Jamjodhpur taluka از جمنگر منطقه در روز دوشنبه کشته شد در روز سه شنبه. دختر Anandi Solanki (10) ساکن Ranavav, پربندر منطقه. این منطقه با تجربه حدود 50 میلی متر باران دوشنبه. Anandi مادرش Ramju (30) خواهر Jeenal (3) و عموی مادر Aval Sindhva (33) بودند عبور از جاده در حالی که در راه خود را به یک محلی حرم هنگامی که چهار نفر بودند جاروب دور در تورم خواهد داشت.

"در حالی که بدن از Sindhav و Ramju بودند بازیافت روز دوشنبه خود Anandi بدن بازیافت شد پایین دست در روز سه شنبه. Jeenal است که هنوز هم از دست رفته و در عملیات است" Firoz Mulima معاون mamlatdar در فاجعه سلول Jamjodhpur taluka گفت: هند اکسپرس. وی افزود Sindhav و Ramju هستند و برادر و خواهر و آمد به خانه اش پدر و مادر در Udepur ایجاد کرد برای حضور در یک رویداد مذهبی است.

راجکوت شهرستان با تجربه رعد و برق صبح روز دوشنبه با کنترل سیل اتاق گفت: 19 میلیمتر باران گزارش شده است در طول روز.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب