استوارت گسترده می شود هفتم کاسه را به 500 تست درها

انگلستان سریع کاسه استوارت گسترده خود را در زمان 500 تست حلقه در روز سه شنبه زمانی که او به دام افتاده در غرب

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399

انگلستان سریع کاسه استوارت گسترده خود را در زمان 500 تست حلقه در روز سه شنبه زمانی که او به دام افتاده در غرب هند رودخانه Kraigg Brathwaite پا قبل از چوگان در آخرین روز سوم و پایانی آزمون در اولدترافورد.

گسترده تبدیل هفتم کاسه ساز - و دوم انگلیسی پس از تیم mate James Anderson - برای رسیدن به نقطه عطف رسیدن به آن را در خود 140 تست.

از آن او بود هفتم چوگان در گذشته از سه سری بازی برابر غرب هند و قرار است در انگلستان در یک موقعیت قوی را به نفع خود با گردشگران تلاش در 45-3 به عنوان آنها در تعقیب یک غیر محتمل 399 را به نفع خود.

او در حال حاضر گرفته شده از 15 درها در این سری حتی پس از ترک کردن تیم برای این آزمون برای اولین بار در ساوتهمپتون در اوایل این ماه به پایان رسید که اجرای 51 آزمون های پی در پی حضور در خانه برای انگلستان است.

34 سال از عرضه برای انگلستان در سال 2007 در کلمبو با Chaminda Vaas اولین و تنها چوگان در این آزمون در هزینه 95 اجرا می شود. آزمون خود را به طور متوسط بهبود یافته پس به 28.38 با بهترین 8-15 زمانی که او rampaged از طریق استرالیایی در ترنت پل در خاکستر پنج سال پیش.

لیست بالا تست جدا داوطلبان ریاست Muttiah Muralitharan با 800 به دنبال همکار ریسندگی Shane Warne (708) و آنیل Kumble (619).

اندرسون بولینگ در کنار وسیع در سومین آزمون در اولدترافورد از 11 دور از 600 به دنبال گلن مک گراث (563) و کورتنی والش (519).

"او یک الهام واقعی با راه او کار می کرد سال گذشته" اندرسون گفت: آسمان ورزشی در روز سه شنبه.

"من همیشه تعجب که چگونه او می شود در یک املا و فقط ضربات تیم دور است. او را در شکل بزرگ و او می توانید بروید و دریافت به عنوان بسیاری از درها را به عنوان او می خواهد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن