سال 2020 ممکن است تابستان 'شاید سال آینده,' اما outdoorsy سفر جاده ای گزینه های فراوان; در اینجا 5 ایده

که ناامید کننده بود اما این هم واقعیت است. آمریکا-کانادا مرز باقی می ماند بسته به غیرضروری سفر حداقل تا ژوئن 2

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399

که ناامید کننده بود اما این هم واقعیت است.

آمریکا-کانادا مرز باقی می ماند بسته به غیرضروری سفر حداقل تا ژوئن 21, است که یک فاجعه به نوبه خود از وقایع برای کانادا ماهیگیری اردوگاه است که تکیه بر ایالات متحده ماهیگیران تفننی برای سهم زیادی از خط پایین خود را. بسیاری از مراکز بازدید کننده موزه ها و شبیه مقصد نیز بسته شده با تاریخ افتتاح نامشخص است.

هنوز هم نگاه به آینده می توان آرامش در طول این بار تلاش من در بر داشت و برخی از مقصد بزرگ در خارج وجود دارد برای لذت بردن از یک بار بدتر از همه گیر ترس در آینه دید عقب.

در اینجا پنج مقصد ارزش قرار دادن در لیست خود را; این سال, امیدوارم, اما اگر نه "شاید سال آینده."

کتری فالز, هتل

تاریخی کتری فالز هتل در بارانی مشرف به دریاچه انتاریو مرز شده در "مکان من می خواهم به دیدار" لیست برای سال و به دلایل متعدد است. بارانی دریاچه زیبا بدن از آب و از همه چیز من شنیده ام و خوانده کتری فالز هتل لود شده با شخصیت و سابقه ای که شامل قصه از ممنوعیت دوران bootlegging و شیکاگو تبادل نظر پرنیان.

ثابت در شمال جنگل های مرزی کشور از سال 1913 کتری فالز, هتل, امروز بخشی از خدمات پارک های ملی و Voyageurs پارک ملی. این هتل که در عمل از ژوئن تا سپتامبر در یک سال نرمال در دسترس است تنها با آب. به اندازه کافی عجیب, هتل به نظر می رسد جنوبی به کانادا به دلیل یک پیچ و تاب و در مرز در پایان دور بارانی دریاچه.

در اینجا چیزی است که خدمات پارک های ملی می گوید: در مورد کتری فالز هتل:

"تاریخ کتری می افتد این است که به عنوان رنگارنگ به عنوان سقف قرمز در هتل. ساخته شده توسط الوار رزمناو اد رز و مشهور و تامین مالی توسط خانم نلی بلای کتری فالز هتل جایگزین و سرگرم مسافران پس از سال 1913. رابرت ویلیامز خرید هتل در سال 1918 برای 1000 $و چهار بشکه ویسکی. از آن تا حدودی رسوا گذشته رشد یک سنت طولانی مدت از دلچسب صفحه اصلی آشپزی و مهمان نوازی در خدمت خانواده ویلیامز. این هتل تاریخی بازسازی شد با خدمات پارک های ملی در سال 1987. ..."

این هتل که اغلب به نام "Tiltin' هیلتون" برای نقطه زمین در آن چوب سالن و توسط فروشندگان خصوصی که مدیریت هتل برای خدمات پارک های ملی.

به دلیل COVID-19 همه گیر در تابستان امسال قطعا نیست کسب و کار به طور معمول در کتری فالز هتل. NPS هفته گذشته مشخص شده چه باز و چه در هتل, یکشنبه, آوریل 30:

چه باز و در دسترس است:

  • کتری فالز اجاره ویلا در دسترس هستند برای مهمان یک شبه.

  • تفریحی اجاره تجهیزات در کتری فالز منطقه است.

  • تجارت پست فروش پریز.

  • خدمات کشتی به کتری فالز منطقه توسط صاحب امتیاز.

  • به عنوان با دیگر امکانات ناهار خوری در مینه سوتا, سرویس غذا در کتری فالز هتل موجود شد جمعه, ژوئن 1, اما, است محدود به, را از خدمات مواد غذایی با محدود کردن گزینه های منو و barroom خدمات را به دنبال خواهد داشت ایالتی مینه سوتا میباشد.

  • ساعت از عملیات محدود خواهد شد; تماس با کتری فالز هتل برای جزئیات بیشتر در (218) 240-1724 یا (218) 240-1726.

  • Portage خدمات و مارینا سوخت خدمات همچنان در دسترس در کتری فالز منطقه است.

چه چیزی نیست:

همچنین به دلیل همه گیر کتری فالز سرویس شاتل هتل در این سال تنها در دسترس برای مهمانان اقامت در هتل و ویلا و یک کارمند گفت: در یک ایمیل. شاتل اجرا می شود که از هتل به خاکستر رودخانه مرکز بازدید کنندگان تنها مسافت یک گروه در یک زمان. هزینه 45 دلار برای هر نفر رفت و برگشت برای 13 مایل سوار شدن به هتل و حدود 25 دقیقه. هر کسی که علاقه مند به اقامت در یکی از ویلاهای اجاره باید تماس با هتل به صورت در دسترس بودن.

بازدید کنندگان برنامه ریزی سفر روز همچنین می توانید دسترسی به هتل با قایق خصوصی و یا با ترتیب دادن یک سفر را از طریق یک راهنمای محلی و یا تاکسی آبی اپراتور.

Voyageurs پارک ملی یک بار دیگر باز است برای یک شب چادر کمپینگ و قایقی پهلوگیری سایت; پارک campsites تنها در دسترس هستند توسط آب. بازدید مراکز بسته باقی می ماند اما کارکنان پارک در حال حاضر در دسترس برای بازدید کننده سوالات در روزهای جمعه شنبه و یکشنبه بر اساس بارانی دریاچه مرکز بازدید کنندگان. علاوه بر این کارکنان در دسترس خواهد بود در روزهای دوشنبه و سه شنبه ابتدا در 30 ژوئن در Kabetogama دریاچه بازدید کننده مرکز زمینه و جمعه ها روزهای شنبه و یکشنبه ابتدا در 30 ژوئن در خاکستر رودخانه بازدید کننده مرکز زمینه.

  • اطلاعات بیشتر:

www.nps.gov/voya; www.Voyageurs.org/visitorinfo; www.kettlefallshotel.com.

دریاچه جنگل موزه

The Lake of the Woods Museum in Kenora, Ont. (Photo courtesy of Lori Nelson, Lake of the Woods Museum)

این دریاچه از جنگل موزه در Kenora, Ont. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از لری Nelson, دریاچه جنگل, موزه)

آمریکا-کانادا مرز باقی می ماند بسته به ترافیک غیر ضروری و چشم انداز برای بازگشایی نامشخص اما هر کسی که علاقه مند در دریاچه جنگل و تاریخ غنی خود باید قرار دریاچه از جنگل موزه در Kenora, Ont., در بالای لیست خود را پس از سفر از محدودیت ها برداشته.

امروز شناخته شده به عنوان الهه شعر و موسیقی, یک ساختمان جدید است که ترکیبی از دریاچه جنگل موزه و داگلاس خانواده مرکز هنر است که ویژگی های آثار هنری محلی تسهیلات باقی می ماند بسته به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

اما این بیش از حد بگذرد به عنوان قدیمی گفت می رود.

جو Laurin یک دریاچه جنگل مورخ که توسعه یک برنامه تلفن هوشمند برجسته کردن نقاط مورد علاقه در هر دو ایالات متحده و کانادا بخشهایی از دریاچه بزرگ به صرف مقدار زیادی از زمان در موزه در سال های اخیر به دنبال اطلاعات در جنگ جهانی دوم اسیر جنگی در اردوگاه های shipwrecks خستگي و سایر نقاط مورد علاقه در انتاریو کنار دریاچه.

خود دریاچه جنگل راهنمای دیجیتال در دسترس است برای هر دو سیستم عامل iOS و سیستم عامل آندروید.

A plaque outside the Lake of the Woods Museum in Kenora, Ont., explains a mural of the Sultana Gold Mine, which had its heyday on Lake of the Woods in the 1920s. (Photo courtesy of Joe Laurin/ Lake of the Woods historian)

یک پلاک در خارج از دریاچه جنگل موزه در Kenora, Ont., توضیح می دهد که یک نقاشی دیواری از سلطانه معدن طلا که در دوران اوج خود را در دریاچه جنگل در 1920s. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از جو Laurin/ دریاچه جنگل مورخ)

"من می گویند 50 درصد از محتوای برنامه می آید از دریاچه جنگل موزه پژوهش" گفت: Laurin که پرچم جزیره فانوس کابین در مینه سوتا در شمال غربی زاویه جاذبه در حق خود است. "موزه همچنین دارای برخی از منحصر به فرد تاریخ محلی و نمونه هایی از همه چیز است."

با توجه به الهه شعر و موسیقی, وب سایت, این دریاچه از جنگل موزه قدمت آن به سال 1964 و امروز دارای مجموعه ای از بیش از 25000 موارد مربوط به تاریخ این دریاچه و مناطق اطراف آن. این مجموعه شامل "عکس و مجلات و اسناد و مدارک و سایر مواد آرشیوی است که به طور مستقیم مربوط به تاریخ این منطقه" وب سایت متحده است.

بلوط جواد مارش و تفسیری مرکز

The Oak Hammock Marsh Interpretive Center, its limestone exterior charred from a controlled burn to replenish the prairie grass that grows on its roof, overlooks a massive complex of marshlands north of Winnipeg. The facility is currently closed because of the COVID-19 pandemic, as is the U.S.-Canada border to nonessential travel. (Herald file photo/ Joshua Komer)

بلوط جواد مارش تفسیری مرکز آن سنگ آهک بیرونی سوخته از یک کنترل سوختگی برای پر کردن دشت و چمن رشد می کند که در آن سقف مشرف به مجتمع عظیم از تالاب ها در شمال وینیپگ. این مرکز در حال حاضر بسته به دلیل COVID-19 گیر همانطور که در آمریکا و کانادا به مرز غیر ضروری سفر. (هرالد فایل عکس/ جاشوا Komer)

من بازدید بلوط جواد مارش و تفسیری مرکز پر باد صبح در مه 2017 در حالی که در مسیر به Narcisse لانه مار در مانیتوبا را Interlake منطقه را به نمایش تماشایی از مارها که غلتیدن از سنگ آهک در هر بهار و جذب بازدید کننده توسط هزاران نفر.

نه یک گزینه در این سال البته به دلیل COVID-19. و نه غیر ضروری سفر شمال مرز در این نقطه است.

در حالی که آن را بیش از حد سرد و پر باد به صرف زمان زیادی را پیاده روی تسهیلات شبکه گسترده ای از مسیرهای پیاده روی و یا دست و پا زدن این آبراه که باد از طریق مارش که بعد در سال 2017 تفسیری مرکز ارائه یک محیط داخلی جایگزین با انواع صفحه نمایش تعاملی و نمایشگاه بودند که هر دو آموزشی و لذت بخش است.

بلوط جواد مارش و تفسیری مرکز در حال حاضر بسته به دلیل COVID-19 اما هر کسی با قدردانی به طبیعت و خارج از منزل باید سایت خود را در لیست مقصد یک بار از مرز بازگشایی و زندگی می شود به چیزی که بیشتر شباهت به حالت عادی.

بلوط جواد مرداب واقع شده است و حدود 15 مایلی شمال وینیپگ خاموش استانی بزرگراه 67 بین جوامع Selkirk و استون وال در این استان ، بلوط جواد مارش مدیریت حیات وحش منطقه امکانات نزدیک به 14 کیلومتر مربع از تالاب زیستگاه و بیش از 18 مایل از مسیرهای پیاده روی برای کشف.

Pembina, تنگه دولت منطقه تفریحی

The Pembina Gorge State Recreation Area has more than 30 miles of trails for mountain biking, horseback riding, hiking, kayaking and off-highway vehicles. (Photo courtesy of North Dakota Division of Tourism)

این Pembina, تنگه دولت تفریح و سرگرمی منطقه بیش از 30 کیلومتر از مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری در کوهستان, اسب سواری, پیاده روی, قایقرانی و وسایل نقلیه-بزرگراه. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از داکوتای شمالی در بخش گردشگری)

بر خلاف قبلی مقصد ذکر شده در این داستان که یا بسته و یا باز تنها در یک ظرفیت محدود این Pembina منطقه تفریحی تنگه در نزدیکی Walhalla, N. D. باز است و در دسترس برای لذت بردن از در حال حاضر به عنوان بخشی از داکوتای شمالی "هوشمند راه اندازی مجدد" دستورالعمل.

مدیریت توسط داکوتای شمالی پارک ها و تفریح و سرگرمی گروه Pembina منطقه تفریحی تنگه ارائه می دهد مقدار زیادی از اتاق به فاصله اجتماعی با بیش از 2800 هکتار از زمین های عمومی و بیش از 30 مایل از چند استفاده از مسیرهای پیاده روی.

جای تعجب نیست پس از آن که به منطقه تفریحی تبدیل شده است "یک مقصد برای پناهجویان ماجراجویی در سراسر داکوتای شمالی و کشورهای اطراف" به عنوان پارک ها و تفریح و سرگرمی در وب سایت وزارت متحده است.

اگر جنگل هستند چیزی شما, تفریح و سرگرمی منطقه همچنین دارای بزرگترین دست نخورده جنگل در داکوتای شمالی.

یک ارائه که در دسترس نیست در این سال به دلیل COVID-19 و کمبود کارکنان است کایاک اجاره برنامه ای که ارائه شده paddlers این فرصت را به دست و پا زدن Pembina, رودخانه از طریق تنگه با حمل و نقل برای هزینه از هر آجر معدن پل یا شهر Walhalla. آیا آن را به خودتان paddlers هنوز هم می توانید سفر خود را با قایق.

بازدید کنندگان باید بررسی منطقه تفریحی را در Facebook صفحه برای آخرین به روز رسانی در شرایط دنباله چرا که کارکنان به طور موقت نزدیک مسیرهای پیاده روی پس از باران قابل توجه حوادث به حداقل رساندن rutting و اجتناب از دراز مدت تعطیلی.

پارک ملی تئودور روزولت

اواخر یک ماه اکتبر بعد از ظهر در سال 2008 من تا به حال این فرصت را به پیاده روی باد دره عمیق و باریک دنباله دار در پارک ملی تئودور روزولت در نزدیکی Medora, N. D. همانطور که خورشید فرو بردن به سمت افق غربی می باشد. طلایی شین بازیگران خورشید شب در ناهموار کمی Missouri River خط ساحلی بود برای عدم وجود یک کلمه بهتر است ،

بهار زیر من بود که در آخرین دقیقه جایگزینی برای یک گروه که ور رفته کمی میسوری رودخانه از جنوب واحد پارک در نزدیکی Medora به شمال واحد در نزدیکی شهر واتفورد N. D. در حالی که 90 مایل بازحمت حرکت کردن یک بیت از یک تقلا کردن در زمان و ما باید خودمان را حداقل یک روز بیشتر برای لذت بردن از مناظر و زمان ما بر روی رودخانه محیط اطراف ما قطعا نمی نا امید.

من عقب بوده است و از آنجا که نیاز به تغییر است.

Plateaus and tops of buttes provide expansive views of the buttes and river valley floor in the North Unit of Theodore Roosevelt National Park. (Photo/ Mark Hoffman, National Park Service)

فلات و صدر buttes ارائه منظره گسترده از buttes و دره رودخانه طبقه در شمال واحد تئودور روزولت پارک ملی. (عکس/ علامت گذاری هافمن با خدمات پارک های ملی)

با توجه به خدمات پارک های ملی امکانات رفاهی در پارک ملی تئودور روزولت محدود باقی می ماند به دلیل بیماری همه گیر. 14 مایل در شمال و واحد 24-مایلی جنوب واحد درایوهای منظره باز کردن-و-سفر برگشت. مسیرهای پیاده روی در حال باز کردن در هر دو واحد سرویس بهداشتی در دسترس هستند.

در حال حاضر برای بازدید از مراکز و اردو هستند و بسته به عنوان بخشی از خدمات پارک های ملی را مرحله به مرحله بازگشایی طرح برای پارک. یک جدول زمانی برای بازگشت به کامل عملیات هنوز به تعیین خواهد شد و بازدید کنندگان خدمات را محدود باقی می ماند در حال حاضر این دفتر گفت: در وب سایت خود را.

روزهای بهتری خواهد آمد ، در نهایت.

  • اطلاعات: nps.gov/thro.

Dokken گزارش در خارج از منزل. او را در 701-780-1148, 800-477-6572 ext. 1148 و یا ارسال ایمیل به bdokken@gfherald.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن