Bygones: 100 سال پیش, Duluth, قدیمی ترین کلیسای فروخته شد

News Tribune, جولای 6, 1920 Duluthians مشاهده آرام روز استقلال این آخر هفته با ورزشی, مسابقات, گروه, کنسرت,

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399

News Tribune, جولای 6, 1920

  • Duluthians مشاهده آرام روز استقلال این آخر هفته با ورزشی, مسابقات, گروه, کنسرت, پارک پیک نیک و گشت و گذار رودخانه به عنوان رئیس وسایل جشن. پرچم و پارچه سست بافت پرچمی بودند برجسته نشان داده می شود از منازل و ساختمان ها در منطقه مرکز شهر.
  • یک کافه ماشین در حال حاضر در شمال اقیانوس آرام قطار شماره 61 ترک دلوت در ساعت 9 صبح روزانه به جز روزهای یکشنبه برای پل و مینیاپولیس. این سرویس این است که در علاوه بر این به دیگر NP قطار خروج از دلوت در 1:55 p. m. و 11:10 p. m. برای شهرهای دوقلو.
  • دومین کلیسای پروتستان ساختمان در 1515 W. برتر سنت قدیمی ترین کلیسا در Duluth فروخته شد این آخر هفته به پنطیکاستی ماموریت. یک کلیسای جدید ساخته خواهد شد توسط جماعت در دوم بین خیابان 26 و 27 راههای غرب برای حدود $75,000.
  • یک حزب بزرگ از دلوت برگ این بعد از ظهر در کشتی بخار Noronic از شمال ناوبری شرکت برای 3,000 مایل سفر از طریق دریاچه های بزرگ و پایین رودخانه سنت لارنس. تور بازدید از شهرهای پورت آرتور تورنتو و مونترال.

Bygones تحقیق و نوشته شده توسط David Ouse بازنشسته کتابدار مرجع از دلوت در کتابخانه عمومی. او را می توان در تماس djouse49@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن