دولت در مورد سکوت ما را به اخراج تهدید: Cong

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 6:07:25 am Abhishek مانو Singhvi یک

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 6:07:25 am
Abhishek مانو Singhvi

یک روز پس از ایالات متحده مهاجرت و گمرک گفت: دانش آموزان بین المللی که کلاس های در حال حرکت به طور کامل آنلاین خواهد بود اخراج از کشور, کنگره متهم مرکز پرداخت نمی توجه به تهدید هزاران نفر از دانش آموزان هندی در حال حاضر چهره.

هند و هندی ها شده اند و توهین به ما را خودسرانه تصمیم دولت هند به نظر می رسد clueless در این حزب گفت: در روز چهارشنبه.

توضیح داد| چگونه ما ویزا حرکت بر دانش آموزان هندی

"اتحاد دولت با استفاده از هر دیپلماتیک, اقتصادی, آموزشی و یا هر قدرت بلافاصله پس از دریافت این معکوس جدا از 'jumle baazi'. این است که در این صورت از آن منحرف تصمیم گیری است. ما نیازی به صحبت می کنند و در آن از موضع ضعف است. هند نیاز به فریاد زدن با صدای بلند و روشن است و ما باید به زور ما را به عقب چنین مسخره midstream تصمیم اما دولت به نظر می رسد clueless..ما شنیده می شود این دو-سه روز اما ما شنیده ام هیچ چیز از دولت" کنگره سخنگوی Abhishek مانو Singhvi گفت. Singhvi نیز گفت: ما این است که لغو H-1B "چپ و راست و مرکز" که بر تعداد زیادی از سرخپوستان.

بخوانید| دانشگاه هاروارد و MIT سو دولت آمریکا depts بیش از قانون جدید مهاجرت برای دانشجویان خارجی

به ما گفت: مسائل اطراف 85,000 ویزای H-1B در هر سال و هند طول می کشد تا 70 ٪ از تمام H-1B ویزا صادر شده در سال است. حرکت Singhvi گفت: آمار نزدیک به 85,000 کارگران بودند که با صدور ویزای H-1B در این سال از 2,25,000 متقاضیان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب