زندانیان گرفتن درمان, تست, تمام, لازم نیست: دولت به بمبئی HC

نوشته شده توسط Omkar Gokhale | بمبئی | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 2:10:13 am مقامات ارسال شده است ک

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399
نوشته شده توسط Omkar Gokhale | بمبئی | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 2:10:13 am
coronavirus in maharashtra, covid 19 cases in maharashtra, bombay high court, maharashtra prisoners covid 19 cases, maharashtra priosners coronavirus tets, indian express news مقامات ارسال شده است که امکانات در دسترس ساخته شده برای زندانیان به برقراری ارتباط با اعضای خانواده خود را. (فایل)

دولت به اطلاع دادگاه عالی بمبئی در روز دوشنبه که Covid-19 زندانیان در حال گرفتن درمان در Arthur جاده زندان و در حالی که 158 زندانیان تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus ماه گذشته 60 هنوز هم پس از مثبت های اخیر آزمون انجام شد در تاریخ 5 ژوئن.

به عنوان کارگردان HC در مه 26, دولت, بازرس کل زندانها و خدمات تادیبی Sunil Ramanand روز دوشنبه ثبت انطباق گزارش به درخواست افزایش نگرانی بیش از چندین زندانیان و کارکنان زندان تست مثبت برای Covid-19. مردم اتحادیه آزادی های مدنی (PUCL) و دیگر دادخواهان, Geeta بهارات و Archana Rupawate حال نقل مکان کرد و HC به دنبال برای کمک به زندانیان است.

ماه گذشته 158 زندانیان و 26 کارکنان آزمایش مثبت برای coronavirus در بمبئی آرتور جاده زندان است.

پاسخ ظ توسط مقامات زندان اعلام کرد که سواب از 234 زندانیان گرفته شده در مارس 5 و 7 از این 158 مثبت بودند. در مه 20, سواب از 220 زندانی از جمله 158 زندانی که تا به حال آزمایش مثبت گرفته شد و آزمایش از این 96 مثبت بودند. پس از آن در ژوئن 5, سواب از 91 از این 96 مثبت گرفته شد و آزمایش 60 نفر از کسانی که مورد آزمایش قرار گرفتند مثبت پاسخ اعلام کرد.

از نظر این دولت ادعا کرد: "این روشن است که از این آمار که Covid-19 آلوده زندانیان در حال گرفتن درمان در Arthur جاده تادیبی خانه با توجه به دیماه با تلاش بخش زندان و مقامات پزشکی."

علاوه بر این مقامات ادعا کرد که تمام زندانیان کل 2,082 بودند به نمایش در هفته گذشته برای Covid-19 (پالس اکسیژن و دما و غیره) و هیچ یک از زندانیان یافت شده است علامتی. بخش زندان گفت که آن را لازم برای به دست آوردن و تست سواب از تمام زندانیان طبق آخرین دستورالعمل توسط شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR).

دولت گفت که اعضای خانواده و یا بستگان Covid-19 مثبت زندانی شده اند بموقع اطلاع در مورد وضعیت سلامت خود را.

مقامات ارسال شده است که امکانات در دسترس ساخته شده برای زندانیان به برقراری ارتباط با اعضای خانواده و وکلای با جعبه سکه و گوشی های هوشمند ارائه شده در تادیبی خانه در سراسر دولت است. "با این زندانیان اجازه, ارتباط, از جمله تماس های تصویری با اعضای خانواده و وکلا. علاوه بر این زندانیان زن هستند مجاز به برقراری ارتباط با کودکان که در نهادی خانه" پاسخ اعلام کرد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب